19 Şubat 2013

O GÜN BENİM DOĞUM GÜNÜM

Oysa ben, güneşe yüzünü dönmüş ve her şeye rağmen ondan vazgeçmeyen bi güne bakan kadar klasik aşık olabilir(d)im. Bi parantezin ortaya çıkarttığı çaresizliğimi görmezden önce ya da fark etmeden önce.. hatta çok daha öncesinde bitirdim ortada kalmışlığımı.

Bi sabah, terk edip gitmeden önceki son sabah kelimeler yığdım yatak odama ve tek tek anlamsız cümleler kurup sakladım bavuluma. Bi zaman sonra, belki, buralarda sergilerim şuursuzluğumu...

"Bunlar gerçek değil" diye avazı çıktığı kadar bağıran bi meczup olduğumu kanıtlamak isterdim, lakin (  kelamın kendisini sevemedim bi türlü ) mecalim yok, giden bi adamdan (benden) ne bekleyebilirsin heyhat.

Ve bi saat başı daha, ve bi doğum günü daha, ve bi sancı daha, ve bi hayat daha, ve bi yaş daha ve yaşlanıyor bedenim baksana; saçım, kaşım, gözüm, elim, ayağım...

ahh yalnızlık, biteviye...

cem ben, o gün onun doğum günüydü...