19 Şubat 2013

O GÜN BENİM DOĞUM GÜNÜM

Oysa ben, güneşe yüzünü dönmüş ve her şeye rağmen ondan vazgeçmeyen bi güne bakan kadar klasik aşık olabilir(d)im. Bi parantezin ortaya çıkarttığı çaresizliğimi görmezden önce ya da fark etmeden önce.. hatta çok daha öncesinde bitirdim ortada kalmışlığımı.

Bi sabah, terk edip gitmeden önceki son sabah kelimeler yığdım yatak odama ve tek tek anlamsız cümleler kurup sakladım bavuluma. Bi zaman sonra, belki, buralarda sergilerim şuursuzluğumu...

"Bunlar gerçek değil" diye avazı çıktığı kadar bağıran bi meczup olduğumu kanıtlamak isterdim, lakin (  kelamın kendisini sevemedim bi türlü ) mecalim yok, giden bi adamdan (benden) ne bekleyebilirsin heyhat.

Ve bi saat başı daha, ve bi doğum günü daha, ve bi sancı daha, ve bi hayat daha, ve bi yaş daha ve yaşlanıyor bedenim baksana; saçım, kaşım, gözüm, elim, ayağım...

ahh yalnızlık, biteviye...

cem ben, o gün onun doğum günüydü...


25 yorum:

  1. Ve Cem bunalımdan çıkar ya da az da olsa kurtulur. Yazma tutkuna dayanamadın demii! Tilkinin dönüp dolaşıp geleceği yer..... işte gerisi sen tamamla. Doğum günün kutlu olsun tekrardan Hüzünlü Prens!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. uyku sersemiydim o yazıyı yazarken, gece uyandım cep telefonumdan ekledim nasıl bir bıkkınlıksa artık :))

      teşekkürler..

      Sil
    2. Oluyor bazen öyle ben blogumu kapattığımda artık blog açmayacağım dedim ama dayanamadım. Yazmak bir tutku için. :) Hoş geldin diyeyim o zaman.

      Sil
    3. benimki bi dinlenme, bi şuursuzluk, bi adamsendecilik olayı diyelim. Oysa "hadi gidiyorum ben" diyenlere uyuz oluyordum da bu 2. girişimim oldu. hoş zaten kendime de uyuzum :)

      Sil
  2. 14 Şubat'ta doğmak nasıl bir duygu olabilir?
    :)

    Mutlu yıllar nice senelere

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler erdi.

      çok uyuz bir duygu :)

      Sil
  3. Bitişler, beraberinde yeni başlangıçlar getirir. Her ne kadar yeni sanılan bazı başlangıçlar, başlandığı noktaya getirse de insanı, insan yeniden başlamayı bilmeli.
    Ve bende sevmem öyle gidiyorum diyenleri. Ama sizinkinde gidiyorum u hissetmedim ben. Ondan galiba bunu dönüş olarak kabul ediyorum şahsen.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet evet gidiş değil di o, işte dedim zaten burdan ya da başka bir yerden hikâyeyi yazarım bi ihtimal diye. Tabi yaaaa, gidiş değil o, cıkss yokk değil.

      sizinki gidişti misal, gitmiştiniz geldiniz ama benimki gidiş değildi. :)

      Sil
    2. misal bizim karşı komşununki de gitmeydi, sonra alt komşu da öyle yaptı "gidiyorum" dedi ama ben demedim benimki gitme değildi,ben uyuz biri değilim ben sevilesi bi adamım. bana uyuz diyemezsiniz, daaatırım blogumu :)

      Sil
    3. Değil tabiki de. :) Yalnız ben nereye ne zaman gittim yav. :D
      Aman yok demiyorum. Dağılmasın ortalık falan şimdi.. :)

      Sil
    4. dememiş olabilirsin, ben dedin diye iftira atıyor da olabilirim. çamur atıyorumdur izi kalsın diye :)

      Sil
  4. Nice yıllara, doğum günün kutlu olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler Vladimir :)

      Sil
  5. En iyi anlaştığım insanların büyük bir çoğunluğu;Kova :)Tarihin ne önemi var ki,sonuçta soğuk bir günde doğmuşsun.Muhtemelen havada kapalıydı,ondandır belki de bu ruh hali.Vakit geç değil,sen yine güneşe dön yüzünü.Bir bakarsın günün birinde kamaştırmaya karar verir gözünü...(Bu da doğum günü hediyen olsun,iki satırlık şiir:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aslında kova burçları çok uyuz olur ama :))

      çok teşekkür ediyorum Işıl. Şu ara daha iyiyim zaten :)

      Sil
    2. Uyuzluk konusunda kafa dengiyiz kovalarla :)Hep iyi kal.

      Sil
    3. hehehe, demek ki ordan anlaşma durumu :)

      çok teşekkürler, sen de iyi kal.

      Sil
  6. Hoş geldin,gittin sanıp üzülmüştük...

    Sağlıklı huzurlu huzurlu huzurlu sevgi dolu yaş olsun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yok yok, akıl oyunuydu o gitmek değil :))

      çok teşekkür ediyorum pabuc :)

      Sil
  7. Hoşgeldinn Cem'cim yeni yaşında sağlık,huzur,mutluluk nicee güzellikler seninle olsun :)laf olsun diye değil gerçekten iyi ki varsın.Son yazın hakikaten hepimizi çok üzmüştü.Şimdi mutluyuz:)Yüzün her zaman gülsün canım dostum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ediyorum Kamikazecik. ya bi gece uyku sersemi yazdım da, demek ki 10 gün mola yetti:)

      Sil
  8. ben hiç gittin gözüyle bakmadım ki...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de bakmadım doğrusu, zaten gidik olduğumdan mıdır nedir : )

      Sil
  9. Blog dünyasında pek çok şeyi kaçırdım koştururken hayatın çıkmaz sokaklarında. Bu geç kalmış bir doğum günü mesajıdır:) İyi ki doğdun Cem. Kendi doğum günümü kutlarken herkesin doğum gününü kutlamış olmama rağmen, yine yeniden iyi ki doğdun :) İyiye ve güzele dair eksik kalan ne varsa hayatında, bulsun seni, koşa koşa gelsin sana yeni yaşında.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ediyorm iyi dilekler için. 14 şubat doğum günümdü, ben de geç yazdım zaten :)

      Sil