8 Şubat 2013

OLMAZ

Ha oldu ha olacak derken, 
ve neyin olması gerektiğini bile bilmezken;
evdeyken, yatarken, koşarken, spor yaparken ve dahi uyurken
bi olmamışlık, bi yarım kalmışlık,  gelip mideme oturmuyor mu? 
kahrolası...
.....
..
Ve aslında, sayfalar dolusu yazasım var, bütün olmayanları oldurasım var ya da ortadan kaldırasım ya da..... Bi mağaradasın, aniden içeri sızan güneş ışığının aptallaştırdığı adam, kadın, g.... insan en çok. o gibi, öyle gibi.... Belki de, hatta daha dünyevi, daha İstanbul kokan, daha ağlak, daha Anadolu, daha seni yeneceğim İstanbul gibi; hayat, o bu.... ya da, kahrolası ya da "bitmeyen bir ses var içimde"  diye bağırmakta var da ben yazayım en iyisi. Hiç susmayan, hiç gitmeyen, hiçbir kelime kuramayan, dili olmayan, anlaşılmayan bi ses var içimde. Bi Çin işkencesi gibi, bi Çin işkencesi kadar, o kadar çok, çokkk... 

İstiklal caddesinde, kalabalıktan başı dönüp olduğu yere yığılıp kalan bi bezgin gibi, "ne alakası var" deme. Susalım, hadi karşılıklı susalım, gözlerime de bakma, ki anlarsın ne mal olduğumu, mal olduğumu belki de...
ya da susalım
en iyisi
yan yana susalım
olmaz
mı?

cem ben

22 yorum:

  1. susma sustukça sıra sana gelir.

    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu akşam biraz işim var, yarın öğleden sonra müsaitim, gelsin...

      Sil
  2. Sizi henüz yeni takibe aldım ve bir kaç yazınızı okudum. Kaleminizi çok beğendim. Bu yazı da gayet başarılı, tebrikler. :)

    YanıtlaSil
  3. Herkes bizimle birşeyleri konuşabilir, asıl olan bizimle birlikte susabilecek insanı bulmaktı.. bulamadık...böyle ne istediğini ne olduracağını bilemeyen insanlar olduk çıktık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet evet tam da durumumuz budur; olduk çıktık... irademiz dahilinde olmadı bunlar, evet...

      Sil
  4. ha-ha,
    çok güldüm.
    böyle bir cevap beklemiyordum.
    susutum tamam:)

    YanıtlaSil
  5. "adam, kadın, g...." :)

    susmak yerine cik[in] disari bagir[in]
    en azindan iyi gelir.

    yuksek sesli cumalar efenim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. neticede insan başlığı önceliğimiz...

      susmak iyidir, bağırmak bazen yorabilir. susmak yorsa da bireyseldir vs.

      teşekkürler.

      Sil
    2. kesinlikle.

      bagirmak ferahlatir icini.
      susmak birsey midir? susmak = hicbisey
      susmak susmaktir.bulundugun durumdan cikmana yardimci olmaz susmak.Suan hissettiklerini daha da sIk hissetmeni saglar sadece..
      susmak yapman gereken en son sey bence:)

      Sil
    3. olsun olsun, susmak iyidir bence. daha az kalp kırarsın hem vs. susalım biz yine di...

      Sil
  6. Konuştukça ne oldu ki susarak olsun..

    ammaaaaaan boşver yaz gitsin...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sussan olmuyor, susmasan olmaz...

      yazıyoruz durmadan zaten, ne yazıyorsak artık.

      Sil
  7. çoktann yıkılırdık biz
    umut olmasa....

    dinlesene bi ..

    http://www.youtube.com/watch?v=ev0FjKwNkzc

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler yazgüneşi, Kayahan' ı hiç sevmem ama tavsiye ettiğin için dinleyeceğim

      Sil
    2. ben de çok sevmem
      ama yazının girişini okur okumaz bu şarkı geldi kulağıma o sebepten :)
      mecbur hissetmiyeydin yahu ;)

      Sil
  8. yanyana susmak iyidir de, şüphe olmadan. "lan ne düşünüyo lan şimdi?" diye düşünüp susmak tırt. uzucu. bastırılmış.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. komple bastırılmış bi bünyeden farklı tavırlar beklememeli, evet evet o bünye bana ait. ancak şüphenin olmadığı bi birliktelikte de öylesi kalmadı artık zaten.

      Sil
  9. Tamam bir de sen sustur... Başın göğe erer belki :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. başım hala gökte, önümü göremiyorum bulutardan...

      Sil