20 Şubat 2013

KELİMELER YETSE

Böyle siyah zamanlarda, maskemi araladığımda hayat karşısında, sustuğumda, susturulduğumda ve unutulduğumda çekilirim kabuğuma. Sonra yol boyu yere bakarım, kafamı kaldırıp selam vermem kimselere. Belki bi deniz kokusu bozar edilmemiş yeminimi, kafamı kaldırıp kokusunu çekerim ciğerime ve yüzüme vurur hüznü, huzuru, bulutu, dumanı...

Çok farkındasındır güzelliklerin, çok şükreder bi ses senden yana ama çok umutsuzdur ve yüzündeki maskeyi araladığında, tam da o zamanlarda farkına vara vara yok olur o güzelliklerde; kahrederek, "yeter" diyerek sessiz sedasız.

Bi ses, olmayacak deyip duran o ses dahi ikna edemez kalbini, işte o zamanlarda, işte öyle siyah zamanlarda, işte öyle tuhaf zamanlarda...

Kelimeler yetmez anlatmaya...

cem ben, 

22 yorum:

  1. İşte böyle zamanlarda,başkasının anlattığı cümlelerde teselli bulur insan...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ya da teselli bulmaya çalışır...

      Sil
  2. cem ben yerine 'tırtıl o' yazsan çok uygun düşermiş. üzerine de daha söyleyecek bir şey yok bence.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cem tırtılı anlatmış demek istemiştim

      Sil
    2. haaaaaaaaaaaaaaaaaaa

      e yine anlamadım : )

      Sil
  3. Bu bile geçecek ...Her şey gibi...

    Not:Duygularını yazıya çok iyi döküyorsun vesselam..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. geçiyor, iyileşiyor insan. çok doğru...

      Not : çok teşekkürler :)

      Sil
  4. Kelimeler yetse.. yetse bi.. ama yetmiyor. yettiremiyor insan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar

    1. Bak Vladimir' in tavsiyesi iyiymiş :)

      Sil
  5. Kelimeler yetmiyor bazen, hafta sonu sayılarla konuşsak diye bir sohbet etmiştik bir arkadaşımla. Her şeyi numaralandırıp yeri gelince o sayıyı söylesek falan.daha mekanik daha duygusuz ama bir yandan daha net

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. denemekte fayda var. Mesela hangi rakamla küfredilir acaba ya da aşka en yakın rakam hangisi olur. Bi düşünmek lazım, aşk için 6 ya da 9 iyidir sanki, 69 da olur :)

      Sil
    2. üç yüz otuz üç küfür olamaz...

      altmış dokuz da küfür olmasın onun yeri ayrı tutulsun.

      üç bin dokuz yüz kırk yedi baya sunturlu bir küfür olabilir.. denişi çok görkemli öfke ile söyleyince de baya havalı oluyor dene bak :)

      Sil
    3. altmış dokuza verdiğin kıymet gözlerimi yaşarttı :))

      denedim, gerçekten de sunturlu oldu o üç bin dokuz yüz kırk yedi ::)) teşekkürler...

      Sil
  6. Kelimelerimi yetiremediğim de sessizliğe sığınırım bende..
    Sessizlik göz yaşlarına dönüşür, göz yaşları duaya..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ondan huzur kısa da olsa huzur geliyordur herhalde ya da umarım....

      Sil
  7. susmanın zamanı gelmiştir belki....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yok yok, durmadan konuşacağım hatta. kelimeler ister yetsiiin ister yetmesin o onların problemi...

      Sil
  8. Bu yazıyı çok sevdim
    Kelimeler bi yetse ah

    YanıtlaSil
  9. ben de çok sevdim:)her bir yazından ayrı keyif alıyorum.

    YanıtlaSil