21 Şubat 2013

BİZ HERKES' E HERKEZ DİYEMEYEN OLALIM BEBE(Y)İM

Herkes' in Herkez olduğunu düşünen de bir insan neticede ve onun da blog yazma, konuşma, okuma gibi eylemleri yapma hakkı vardır, aksi bi söylem insan haklarına aykırı olur zira ( bi cümleyi "zira" ile bitireceğimi söyleseniz kavga ederdik oysa). Fakaaattt, arkadaşım şiir yazma yahu ya da alt alta bir şeyler yaz da onun şiir olduğunu iddia etme, insaf, el-insaf... 

Aha bak yine kızdım, bırakıyorum lan blogu, gidiyorum; Efenim,  hikâyemiz bi gün burda ya da ebemin civarında devam eder, o zamana kadar ve blog yazarları arasında "herkeZ" yazan biri kalmayana kadar, pireler deve develer tellal olana kadar, amaaaannn komşuuu o kadar ki anlatamama kadar hoşçakalın, hoooşşttt çakallllll :)) 

abe sen kurtları yirsin uroo...  oooooo eeee ( ahaha, yasemince' den bi replik)

Sevgi ihtiyacı var yazık, önemsenmek istiyor şuursuz. O yüzden "aman gidiyorum a dostlar" "aman beni unutmayın canlar" "abe gıdıma bi öpücük kondursun kargalar" nidaları, sallayın siz ciddiye almayın densizi. Abe angara' nın bağlarını açsın biri, haftasonu pistte yeteri kadar gerdan kıramadım, ilave kırılmaya ihtiyacı olan kalça ve gerdan mevcut ya da Gülşen' den "Yatcaz kalkcaz yatcaz kalkcaz hooooppp ordayım" dur size link vereyim; AL SANA LİNK ... hoooooooppp, yatçaz kalkçaz yatçaz kalkçaz aaaaammmmmaaaaaannnn sabahlar olmasın...

Velhasıl, yazının ortasında başlığı atınca kalan kısmın terane olduğunu düşünmeye başladım. Du bi şu başlığımı gıdısından ve bilimum uzvundan öpüp "yayınla" tuşuna basayım. İlave söylemler nafile kelimesine sığınır, yormayalım....

YATÇAZ KAKÇAZ YATÇAZ KAKÇAZ YATÇAZ KAKACAKLAR :)

cem ben, yatçak kakçak yatçak kakçak hoooppp toooopppp :)

14 yorum:

  1. uçtum.koptum yani okurken.kafam çok karıştı:)
    şair olacam ben.az kaldı.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allah uçurmasın, bunlar tatlı uçuşlar :)))) ol ol, bi biz kaldık şair olmayan. :)

      Sil
  2. ollldduu cem hadi iyi günlerrrr:):) kendine iyi baakkk:):) güldürdün yineeeee:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. fenaaa güldürürüm, gülmekten kırarım... :)) teşkürler...

      Sil
  3. Yani Cem'cim yine esmiş, dalgalanmış da durulamamışın;
    karadeniz gibi çakmışın sabah sabah da...
    şairin imlasına, dil bilgisine karışılmaz ki hırçın Cem,
    belki, herkez'i , "her defa" manasında kullanmıştır.
    olamaz mı?
    şiiri de okumadım tabi;
    olsun
    neyse iyisin inşallah!
    hamdolsun!
    hadi drifter kaçar.
    şair savunucusu drifter ben :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ah bu benim esip dalgalanıp durulamayan yanlarım ah yanlarım ah sırtlarım ahhh ahhh yaşlılık işte romatizmalar... anam belim belim belim :)))

      ayrıca herkesten bahsediyordu arkadaş :)

      kendini şair sananları savunma da...

      çok teşekkür ediyorum sayın drifter, iyiyim. siz de iyisiniz inşallah, iyisiniz maşallah. Allah Allahh...

      Sil
  4. HerkeZ kısmına nasıl katılıyorum bir bilsen, yani bağlaç olan de'nin ayrı yazılmamasından bile daha çok tüylerimi ürpertiyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya ben de bir Türk Dil Kurumu çalışanı değilim ama, bu kadar da bariz hata olmaz, olmamalı. -meli - malı...

      Sil
  5. Şarkıyı bir yerde daha görmüştüm. Ama bir dinleyemedim.
    Meraklanmam lazım mı? :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. şarkıyı nasıl gördün yav :)

      Ben hareketli müzik sevmeyen biri olarak sevdim Gülşen' in şarkısını.

      Sil
    2. yani bahseden birini daha görmüştüm blogların birinde ya da facebookta, emin değilim. :) O bağlamda gördüm yani.
      Bir dinleyeyim. Bana da bir enerji verir belki.

      Sil
    3. Bünye kabul etmeyince hiçbir şarkı ya da başka bi aktivite enerji vermiyor insana. Gönüllü olmak lazım ...

      Sil
  6. ben de ilk defa dinliyorum sayende:)enerjikmiş.aklıma geldi bir de şu ayrı yazılan de'ler,ki'ler var.)))

    YanıtlaSil