26 Şubat 2013

CİCİM-2

Cicim nerde kalmıştık?

Çok ilginç şeyler oluyor hayatımızda. Benim şaşıtılmış gözlerimle çektirdiğim vesikalıklardan daha trajik fotoğraflarla karşılaşıyorum bir çok mecrada. Misal, bi fotoğrafında Polat Alemdar hayranlığını sergilemiş şahsı muhteremin diğer bir fotoğrafında; dudaklar büzülmüş, öne doğru çıkartılmış, yatağa uzanıp kısık gözlerle objektife bakılmış. Hangi bünyede, yok pardon o bünyede nasıl bir ruh var inan anlayamıyorum. Eskiden belliydi bazı şeyler mirim, artık tenhada kimin kimi kıstıracağı tamamen muamma.

Herkese saygım var, aman nasıl insanların önünde eğilip hayranlığımı sergileyesim geliyor bir bilsen. Hatta mümkün olsa, anadan üryan gerçekleştirmek lazım eylemi de, felsefeni kime anlatacaksın be ustam. Oysa ben, "dünyevi her şeyden arınıp selamladım mükemmelliğinizi ey insan!" demek için çabalayacaktım. Bakırköy' de boş yer de yoktur şimdi...

Bebişim senden sonra bi alt yazıda bahsi geçen dere kenarına uğramadım hiç; deremi kurumuuuş, etrafı mı göçmüş bilemedim. Bildiğim tek şey, eksiyle eksinin çarpımı hala artı. Bütün konsantremle, eksilerden bi eksi daha çıkartmaya endeksli yaşıyorum. Lütfen, tasından suyun kaldırma kuvvetini, elmadan yerçekimini bulanlara inat eksileri çarpıp eksi çıkarttır bana dünya, hemi de aynı dere kenarında. Dere demişken, sen hiç açık havada öpmüş müydün beni, orda bile öpmedin mi cicim?

haaassss.......tttttt............

Kız çocuğu isimeleri biriktiriyorum hafızamda şekerim. Evli değilim, evlenecek de değilim, velhasıl çoluk çocuğa karışmama garantim mevcut çok şükür ama beni hayata bağlayacak bir şey olmalı. Olağan bütün insanlar kız çocuğum olursa adını şu, erkek olursa bu olacak gibi hayaller besliyorlar, benim de bir şey yapmam lazım be cicim, yoksa bu hayat sapı armağan edecek ellerime :)

Canım vb kelimelerin altını bu sefer çizmedim. Al beğendiklerinin altını, beğenmediklerinin üstünü bir de eksiyle eksinin çarpımını sen çiz, ben müsaadenle "cem ben, hebele hübele" yazıp gideceğim...

cem ben, hebele hübele ( yalanı sevmem, ne dediysek o :))

6 yorum:

  1. Arada erkek isimleri de bakıverin.. Hiç belli olmaz, lazım oluverir falan. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hayal bu ya, kız önceliğimiz...:)

      Sil
  2. Artık yazılarına ne yorum yapacağımı bilemez oldum.. kafam mı karışıyor ? yani istediğin mi oluyor? Kim dedi senin gayen bu diye, külliyen iftira ki yalandan beterdir. Ama ikisinin bir arada olduğu anlar da mevcuttur ki, eksiyle eksinin çarpımından farklı olarak, ikisinin yan yana mevcudiyeti hala eksidir hem de hiç eksilmeden...Hoş toplasan 180 yapmaz ederleri,.. çıkış noktaları aynı olsa da farklı mecralarda at koştururlar gerçi..belki de sorun ne kuruyan derede, ne de sararn çimlerde..matematik kesinlik ister oysa bizde her şey muamma..O halde alan değiştirmek lazımdır en acilinden...felsefe ? bak iyi fikir, nasılsa yedek kontenjan vardır ağır vakalar için.. zaten ya hep ya hiç olmalı, delireceksen hakkını vermelisin. yarı delilik kadar tehlikelisi yoktur , akıldan zarar bir hal olur kendileri...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında çok isterdim neden sonra böyle olduğumu. Neden klavyeye dokunmaya başladığımda hep aynı sığınağa koştuğumu yalpalayarak, yuvarlanarak.. sarhoş gibi değil, daha karmaşık. Aslında çok isterdim neden sonra kendimi ve dolayısıyla cümleleri saklamaya, anlamsızlaştırmaya başladığımı. o matematiği, o dereyi, o dere kenarında yaşananları, neden aç olduğumu, neden kulağımızda bi papatya olmadığını, şapkasız olduğumuzu ve neden eksiyle eksinin çarpımında takıldığımı anlatmayı öyle çok isterdimki, bağıra çağıra hem de...

      ama............

      Sil
  3. Bir cümle ama.. ile devam ediyorsa, o ama.. önceki ifadeleri etkisiz eleman yapar demişti, matematikle hiç alakası olmayan arkadaşım ve mantıklı gelmişti bana.. Eğer aynı teoride burada da geçerliyse , ki aksini iddia edenin alnını karışlarım, niyetinden şüpheye düştüm birden bire.. istesen yaparsın, otokontrollü olduğundan şeksiz şüphesiz olsam da, kontrol değil, cesaret isteyen bir alana giriyor gibi duruyor sanki, belki de korkar mı acaba insan bazı şeyleri bağırarak söylemekten, kendisi de duyacağı için.. Fısıldamak işine gelir belki de duymazlıktan gelerek üstelik ve duyulmasın diye...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zaten "ama" diye devam eden, hatta "ama" deyip susan cümleler en kötüleridir. Öyle bir amadır ki kontrol mü yoksa cesaret mi gerekiyor devamında onu bile dillendirmekten sakınırsın...

      gibi...

      vs.

      Sil