1 Şubat 2013

LEPİSKA SAÇLI DELİKANLI ADAM ŞEKERİM

Dur dur du du d....  bi saneyi ya da saniye ya da şu saniye esastır geeell..

Cuma efem, pırıl pırıl güneş, oh ne güzel karadeniz, aman yanaş burnundan öpeyim, nasıl da sevilesi bi bireyim.

Fonda ( ki gözümün içine bakıp "fonda" diye başlayan bi cümle kuranın sol gözünü morartasım var, çok ciddiyim) "hiç bilemem" diye bir şarkı çalıyor, düş sokağı sakinleri malum, bilirsiniz. Ah benim toy üniversite yıllarım, ah benim sakalı ağırmamış zamanlarım, uzun saçlarım, sürmeli gözlerim, ceylan bakışlarım, abe yandan kaçışlarım, ooohhh kırlarda koşuşlarım, amaaan düz divara durmanışşş...  hişşşşşş.

Tabi o zamanlar ortam kirlenmemişti a dostlar, insanlar saf, kelimeler gaf, lastikler paf...   Küfretmeyin, taş atmayın, gıçıma tekmeyi vurmayın...  aaaaaaaaaaa...

Du ben ceketi taktım belime, açtım kolları da...   amaan aman aman, yaman yaman yaman...

Bak içimdeki o coşkuyu yanlış değerlendiriyorsun bebeYim. Aslolan yalnızlığımızla sevişebilmektir ömür boyu, destek ürünler kullanmadan. Anladın sen onuuu... Velhasıl, aklıma olmasa da bütünüme karşı verdiğim mücadeleyi  -hafiften çıkmış göbeğim hariç- kendime hayran olarak tamamladım ki mücadeleyse kazanımdır bu. Bu kazan benimdir, kazan dibini severim, sütlü tatlıların kazan dibinde hafif yanmış kısımlarını da severim, zaten ben sütlü tatlı severim amaaaaaaaa sporu yoğunlaştırıp yemeklerden zaten neredeyse olmayan yağ ve tuzu tamamen çıkartan bir adamın, oturup sütlü tatlı yemesini beklemeniz de sizin hayatı tanımamanız, banane.

Heeeeppp aynı teraneler, şu gibi; ben bi kahve içececeğim, içecek olan varsa yapsın içsin :))

cem ben, azıcık göbekli kalem kaşlı, sürmeli gözlü, abe aşk kitabını okuyup delikanlılığın kitabını yeniden yazan lepiska saçlı adam şekerim (bak o dikkatini şekerim ve delikanlı ikilisine yoğunlaştır litfen) :))