5 Şubat 2013

ŞEKLİNDE BAŞLAYIP...

X : selam ne zaman geliyorsun?
cem : ben oradayım şuan!
X : ne zaman geldin?
cem :  haftaya geldim
X: bana ne zaman geleceksin?
cem: tostumu yeyince

şeklinde başlayıp, düşüncede birbirine karışmış kelimeler gibi hayat. 
Bi sis var, denizi örtmüş bi sis var bu sabah. İlave evlerin bacalarından etrafa yayılan duman, pis koku, hava kirliliği, sosyal hastalıklar, grizu patlaması, zehirsiz çaylar,
hastalıklar, hastalıklar, acı çekenler, ölenlerrrrr....

tostumu yedim geleceğim hayat, bekle...
biraz daha karıştırayım kelimeleri

ya da
sis, hava kirliliği, nükleer silahlar, güç gösterileri, savaşlar
ölenler
öldürenler
ama en çok ölenler
ölenler
ölenler....


cem ben
CEM BEN
cem ben
cem
ben

11 yorum:

  1. Garip olan da bu zeten tüm kötülüklere pisliklere haksızlıklara rağmen yaşayabilmek bu dünyada!...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaradanın insanı yaratma şekliyle alakalı sanırım. Her şeye ayak uydurup yaşamaya devam etmek. Üstelik bazısı hırslarına kapılıp bunu yapıyor.

      Sil
  2. Aslında yorumu 'yok ol'adlı yazının altına yapacaktım ama kapatmışsın.Yok ol demekle yok olunmuyor da insanlar kendilerini yok ediyor,nasılmı?
    Bozulan ilişkiyi düzeltme çabası gösterirken,hiçde aynı hassasiyeti göstermeyen burada,orada,orada çarşaf çarşaf yazılar yazan ve senden iki satır yorumu esirgemeyi marifet sayan insanlar,birçok yerde yorumlar yapanlara sabah sabah cevap verme inceliğini gösterip bana gelince çoluk çocuğu bahane eden insanlar samimiyetsizlikten bahsedemezler ki yüzüne vurmadım ama o aptal yerine koymaktan hiç çekinmedi,ne yaparsa yapsın katlanacağımı düşündü ve yanıldığını düşünmedi sonrada '' yok ol,öl,öldün'' oysa ruhumu öldürdüğünü bilmedi,bilmek istemedi bilsin diyorum bundan sonra kendiyle ilgili hiçbir yazısını okumuyacağımıda bilsin.Bu gün son kez senin aracılığınla hakkında yazdığımı da bilsin CAN,Pardon Cem..Kimse k
    imseyi öldürmez ama kendini o sevgi dolu yürekte öldürür,yok eder,bitirir. Sen alınma bu yazdıklarıma aman haaa yanlış anlaşılmasın..Sende benim gibi sil at.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Üstüme ayınabilirdim, çoluk çocuğum olsaydı şayet :))

      Ayrıca direkt bana da yazabilirsin, takılmam böyle şeylere hakaret olmadıkça. Bi blogun yok sanırım, profilinden ulaşılmıyor en azından. Ha şayet üstüne alınması gereken bensem, genelde yorumları cevapsız bırakmam, bunu ben de sevmem çünkü. Eğer bana demiyorsan, benim blogu takip eden birine dediğin sonucunu çıkartırım ki aksi boşa kürek sallamak olur senin adına. Bence kimle sorunun varsa ona söylemelisin ki, konuşabilesiniz.

      Sil
    2. ha bir de, can olduğum zamanlardan beni tanıyıp bu blogu okuyan ve dahi hala görüştüğüm biri yok, benim kanalıyla onlara laf etmek niyetindeysen hani o da boşa kürek sallamak olur :)

      Sil
    3. Cem Güzin Abi mi oldun sen görmeyeli :)) hahahaha hiç güleceğim yoktu :)

      PaNDoRa

      Sil
    4. aslında güzin ablalık olan benim de...

      Sil
  3. İnsan gibi yaşamak zor.. Tabi nefes alıp vermeyi hayatta olduğumuzun göstergesi var saymaktan vazgeçersek...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. genel geçer bir realite; nefes alıyorsak yaşıyoruzdur. Çok subjektif aslında.

      Sil
  4. Bu çok çok güzel bir yazı, üslup, tarz, derinlik, mesaj harika... Sağ ol var ol Cem...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürr Almila, sen varol.

      Sil