6 Mayıs 2012

HIDIRELLEZ

Bi lastik yakıp üzerinden atlasam yanmadan ya da bir kağıda çizsem huzurlu bir hayat resmi ve bir gül ağacının dibine gömsem, huzuru yakalar mıyım? 

Öyle diyor kültürle olağanlaştırdığımız ananeler. Hıdrellezden bir gün önce güneş batmadan yapmalıyım bunları. Çünkü bu sefer daha çok umuda ihtiyacım var, belki de herkes kadar çok. Ama ateştin düştüğü yeri yaktığı kadar gerçek, bireysel sıkıntılarımızın ''en önemli'' olması.. Onun için önce ben diyorum, egoistliğimden değil yani....

Sezen' e inat bana ağlayabilirsin hıdırellez, ben bütün olgunluğumla karşılamaya hazırım seni.

Ve;

cümleler sizden özür diliyorum, hep aynı kelimelerle buluşturduğum için sizi..


05 Mayıs 2009 / acıdan geçtim güzelleştim

10 yorum:

  1. banada ağlayabilir hıdrellez..

    YanıtlaSil
  2. çocukken öğretmişlerdi, gül ağacının altına taşlardan hep birşeyler yaptım. bahçeler de, bahçelerde güller de vardı. şimdi kutu kutu apartmanlar var. ben de balkonda mandallardan bir şeyler yapıyorum artık. kırmızı mandal sağlık, mavi mandal huzur, sarı mandal asla gitmeyecek, hep çok sevecek olan...

    YanıtlaSil
  3. mandalın faydası olmasa da inanmana yardımcı olduğundan ve inanmanın bir çok şeyi oldurduğuna inandığımdan faydalı olabilir.

    YanıtlaSil
  4. umudumuzu kaybedeli çok oldu sanırım..

    YanıtlaSil
  5. senin ihtiyacın olan 20 mg antidepresan :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o zaman radyoyu aç bir şarkı tut ya da br kitap oku olmadı balkona çık bağır bağırabildiğin kadar dicem tamamen kendi tavsiyelerim valla ya kimseden duymadım :P

      Sil
    2. sezen' i çok severim, belli oluyordur gerçi. balkona çıkıp bağırmak çözüm olabilir, direkt kapatırlar tımarhaneye dünya derdin kalmaz..:)

      Sil