5 Mayıs 2009

....................HIDIRELLEZ....................


Bi lastik yakıp üzerinden atlasam yanmadan ya da bir kağıda çizsem huzurlu bir hayat resmi ve bir gül ağacının dibine gömsem, huzuru yakalar mıyım?

Öyle diyor kültürle olağanlaştırdığımız ananeler. Hıdrellezden bir gün önce güneş batmadan yapmalıyım bunları. Çünkü bu sefer daha çok umuda ihtiyacım var, belki de herkes kadar çok. Ama ateştin düştüğü yeri yaktığı kadar gerçek, bireysel sıkıntılarımızın ''en önemli'' olması.. Onun için önce ben diyorum, egoistliğimden değil yani....

Sezen' e inat bana ağlayabilirsin hıdırellez, ben bütün olgunluğumla karşılamaya hazırım seni.

Ve;

cümleler sizden özür diliyorum, hep aynı kelimelerle buluşturduğum için sizi..

gereksiz yazar/05.05.2009

8 yorum:

  1. fark ettim ki benim de bir özür borcum var cümlelerime hep hüzünle karşılıyorum onları diye...

    YanıtlaSil
  2. Hıdırellez'le yaparak umudu yakalamanı umut ediyorum. biraz olsada. evet hep hüzün var. ama o da yaşamamızın bir parçası. Bu arada tayin işinizi merak ettim.

    YanıtlaSil
  3. umut olsun inşallah. sıkıntılarının geçmesini dilerim, en kısa zamanda.. eminim gülmek de yakışıyordur sana..

    YanıtlaSil
  4. harikasın
    bırak artık, bırak ki! gitsin hüzün
    sen böyle tutarsan o napsın dimi

    azıcık nazım geçer mi? bilmem ama kocaman bir gül sabahlarına
    bak yolu önden gösterdik önce inanmak lazım hadi :)

    hayatının en gerekli yazarısın dimi?

    YanıtlaSil
  5. @Evren

    çok mu suçluyuz cümlelere karşı.. hadi bunu da hayata yükleyelim mi?

    @Neslihan

    bekliyorum, hala bekliyorum.. olmadı ama olacak biliyorum, umut ediyorum...

    @bi dost

    gülmek mi.. her insana yakıştığı kadar..

    @:)Can

    Hüzün benden gitmez, memnun ev sahibinden sanırım...

    YanıtlaSil
  6. Kisinin icenden geldigi gibi calakalem yazmasi kadar güzel bir sey olamaz.
    Saygilar

    YanıtlaSil
  7. Hıdrellezde ben özel bişi yapmadım.sadece dua ettim,hepimiz için.umarım tüm dileklerimiz kabul olur.

    YanıtlaSil
  8. @Bekir Birincioglu

    evet, güzel ve rahatlatıcı...

    @kamikaze

    umarım dua ederken beni unutmamışsındır...

    YanıtlaSil