28 Mayıs 2012

EUROVİSİON

''Sinan Akçıl Eurovision' da Türkiye' yi temsil etmek istiyormuş.'' 

Bu haberle blogu okuyanların uzun süre kendilerini kaybedeceğini düşünerek, rahat rahat yıllık izine ayrılıyorum. Fırsatım olursa yine görüşürüz olmazsa 8-10  güne buradayım. Bu süreçte mükemmel yorumlarımla bloglarınızı, yine mükemmel yazılarımla blogumu renklendiremeyeceğim, kusura bakmayınız..:))

Ha Sinan Akçıl şarkı söylerken (özellikle son klibinde ) sola çekiyor, rot ayarlarına bi baktırması lazım..:) Ayrıca eurovision playback değil, müziğin üstüne canlı okunarak gerçekleşen bir yarışma.

beni sevin..:)

acıdan geçtim güzelleştim

18 yorum:

  1. Sinan Akçıl kim diye arattım, aratmaz olaydım :/ Özgüveni sağlam bir insanmış kendileri (:
    8-10 güne bekliyoruz o halde, görüşmek üzere.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ilk albümde sesi kötüymüş, düet olunca ses uyumundan kaynaklanmış ama şimdi sesi çok güzelmiş bu da sinan akçılmış...:)

      Sil
  2. :) ben şahsen bizi temsil eden zat a hiç şans vermemiştim .. o nedir öyle kardeşim ya..
    sinana gelince ortalara çıkıp sapıtmasaydı her zaman karizmatik kalabilecek bir söz yazarı olabilirdi
    yazık etti kendine..
    şöhret taşıması zor bi şey sanırım..
    öle işte

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet evet tv de hiç görmeseydik belki bilinmezliğin verdiği karizması olabilirdi ama hiç görmemiş olmalıydık.

      Sil
  3. Sinan AKÇIL'mı..
    Kesin 1. oluruz, ama sondan :))))))))
    İyi tatiller..
    Bende iple çeker oldum bu ara yıllık tatili..
    Gel Temmuz gel :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. işte tatilin bi kısmı geldi de geçti bile. tatil derken öyle son yıllarda benim şaşkınlığımla birlikte klasikleşen deniz kum v.s. bir tatil değildi çok şükür. :)

      Sil
  4. seviyoruz seni.

    8-10 günün iyi geçsin. sen de bizi sev.

    haydi görüşürüz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. pandora bi sen o kısmın üstüne basmışsın bak, saol. beni seveni ben de severim ne demek efem..:)

      Sil
  5. sinan akçıla diyecek bir laf bulamadım.. en iyisimi ben size bol keyifli tatil dileyim:)

    YanıtlaSil
  6. Sinan Akçıl'dı galiba. 74 yaşındaki babasının 3 yaşında ikizleri varmış, ona emanet etmiş.
    Yeni okudum gazetede :)

    Temelli gitme sakın bak :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. -ikizlerini falan bilmiyorum da babasının mı o ikizler? 74-3 = 71 hmmm Allah korusun bu aileden..:)

      Sil
  7. Bu ülkede olabilir böyle saçmalıklar. Adam üç notayla beste yapıyor, sıfır sesle şarkı okuyor. Türk Hafif Müziğinin dibi gördüğü nokta bu olsa gerek. Zevksizlik, çirkinlik, görgüsüzlük, yeteneksizlik prim yapıyor... Bu adamcağız oralara giderse şaşırmayalaım.

    İyi tatiller.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ya canlı söylendiğini bilmiyor bence yoksa bu kadar özgüvene pes derim ben. geçenlerde bi konser haberini gördüm bi şarkı boyunca orekstradaki elemanların ismini saydı... davuldaaaaaaa ahmettt ooooooooo yaaaaaaaa uuuuuuu şeklindeydi..:)

      Sil
  8. arkadaşı tanımam seni tanırım acıdan geçtim kardeşim hahahaaaa.
    yannız hakkaten tanımıyorum.
    tenbelim ben bi ara girip bakarım google abiden.

    acıdan geçelim güzelleşelim.
    sevelim sevilelim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gel sen ben tanıştırırım seni yaaaaa..:))

      kaldı ki acıdan geçip güzelleşen arkadaşı da tanımayabilirsin, yalancıdır belki. çirkinliğini saklamak için acılarını kullanıyordur, kim bilir...

      Sil
  9. Bu saatten sonra Müslüm Gürses katılsa da şaşırmam hatta katılsın da sonuçta aynı ülkelerden aynı puanlar gelecek değişen pek bir şey olmaz;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yok yok ben eurovision' un adaletine inanıyorum diğer türlü her yıl aynı ülke birinci olurdu. biz bile birinci olduk yani. önemsiyorum bu yarışmayı ben ama trt çok önemsemiyor sanki. müslüm gürses de fena fikir değilmiş, rusya' dan sonra her şey mübahtır...:)

      Sil