16 Mayıs 2012

TASLAKLAR

Kayıtlar bölümü altındadır "Taslak" kısmı bilirsiniz ve yazdıkça otomatik olarak kaydeder yazılanları. Sonra vazgeçersiniz de o taslaklar orda durur silmediyseniz. Şimdi o eski tarihli taslakları yayınlama vakti. Buyrun, ben de "silmeden" miminden özenip böyle bir mim yaptım, yapmayalı çoook olmuştu..:) buyrunuz benim taslaklarım:

-Öyle ya gün bitmiş, hatta zifiri karanlık olmuş zaman.08/04/2012

-Hayat karşısında, aynada gördüğümden daha cılızmış bedenim. Belki de gücünü aldığı manevi değerlerini yitirmiş

-İnsan bi afallıyor tabi başlarda. İnsanları ilk kez gördüğü bir canlı, onlarla olan iletişim şeklini de 20/02 /2012

-Adım adım siyaha

-Ne güzel yağmur, 11/10/2011

-Çeltik tarlalarına sürülmüş tohumlarım. Bereketimi su altına gömmüş hayat, güneşimi kaybetmişim.17/09/2011

-özgeçmiş oluştururken tarih kısımlarında oku aşağıya çekmek ne kötü bir şey. sanki dün gibi; iki satır altta mezuniyet yılımı ya da doğum tarihimi görüyordum...14/09/2011 -Şimdi kıçını devirip toprağa, yağmurun yüzüne vuruşunu hissetme vaktidir. Fakat öncesinde yağmur duasına mı çıkmak lazım acaba...23/08/2011

-Ben sana uzun uzun son on yılı anlatmak isterdim.

-Yol ayrımlarında, kendi iradesi dahilinde seçtiği yolların hemen hemen hepsinden pişmanlık duyan bir adam olarak çok özenirim ''yaşadığım hiçbir şeyden pişman olmadım'' diyenlere. Çoktan seçmeli sınavlarda, cevap anahtarı beni ikna etmese orda dahi pişman olacağım seçtiklerime. Hatta dahası var, benden bağımsız ''olmuş'' lar da bile kendine sövüp sayan bir adamım ben.06/08/2011

-İnsani hırslarına kapılmak ve sonra aşkı kirletmek. Şuursuzca, 20/07/2011

Şöyle seri, akıcı bir şeyler yazmak istiyorum. Ya da şöyle diyeyim; şöyle seri, akıcı bir şeyler yazmak istiyorum. Misal dün ''Şimdi yine havai fişekler patlıyor karşı tepede. Bir yandan kuşları öldürüyor bu ışık ve ses diye düşünüyorum, diğer yandan huzurla seyrediyorum manzarayı. Havai fişek gösterileri beni mutlu eder aslında, çünkü kötü zamanlarımda kalbimde havai fişekler patlatarak rahatlarım.'' diye başladı..30/06/2011

mimlenenler : Vlademir' in derdi, Papuç, Kelimeler Dünyası, PandoraDeli Anne, cecil, öykü, RuE, evrenin dünyası, Selin, Mrs. Curiosity ve isteyen herkes.

(ne yazdığına bakmadım bile, aynen kopyaladım. inşallah edebimi bozmamışımdır..:))

acıdan geçtim güzelleştim

15 yorum:

  1. Sanırım en son yazdığım mim e benzer bir mim bu..Buraya yazsam cümlelerimi;

    Öyle tuhaf bir durumdayım ki ne geçmişe bakıyorum ne gelecekten bir şeyler umuyorum sadece günü yaşıyorum..bu laf benim için gerçekliğini yaşıyor !

    Sandıkları değil de yaşadıklarım kadar insanmışım bunu öğrendim ve yaşamadığım şeyler hakkında ahkam kesmemeyi yine yeniden hatırladım son zamanlarda


    Ölüm korkum geçer diye beklerken daha çok dibe çekmeye başladı beni, tek korkum artık bu oldu..

    İçten güldüğüm günleri özledim,bu derece derin düşünmediğim günlerimi de özledim hem de çok.

    Öyle işte ve neyse kelimelerini çok kullanmaya başladım bu bile rahatsız ediyor beni..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tabi istediğin gibi, istediğin yerde yazabilirsin mimi ya da yazmazsın zorunluluk yok, eğleniyoruz neticede.

      Ölüm korkusunun sende olması ilginç geldi bana nedense. maneviyatı yüksek insansın tahminim, böyle insanlar ölüm karşısında hep daha cesurdurlar sanki.öyle işte...

      Sil
  2. Keyifli bir mim olmuş taslaklarda ne var gidip bir kolaçan edeyim bakalım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. saol vlademir. sana kısaca demir mi desem ya, yerli olur hem..:)

      Sil
  3. Senin yazma tarzını gerçekten çok seviyorum. İtiraf etmeliyim ki bazen bazı blogları okurken yazılanların tamamını değil de atlaya zıplaya okuyorum. Ama sen okutuyorsun yahu.. Hazır gelmişken söyleyeyim dedim.

    Taslaklara gelince; şu halleri bile yarım kalmışlık hissinden uzakken kim bilir tamamlansaydı filan nasıl olurlardı.

    Son olarak da mim yazma konusunda hiç mi hiç iyi değilim. Ayrıca yeni bir blog benimki dolayısıyla kıyıda köşede kalmış bir taslağım maalesef yok :) O yüzden sadece mimini -ortalıkta dolaşan birçok mime nazaran daha çok- sevdiğimi söyleyeyim ve sen beni yazmış kabul et.

    Sevgiler (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu yazdıklarını hakedecek ne yaptım yahu, teşekkürler çok. bugün olmaz da bir gün yazarsın belki...

      Sil
    2. Aklımda olan şey o aslında. Bir gün yazmayı planlıyorum. Ama söz vermek de istemedim :)

      Sil
  4. valla çok güzel olmuş :)
    ben bu mimi yapmıştım ama yine yapacağım hemide seve seve :)
    çok teşekkür ederim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. rica ederim

      o mim bununla birebir aynı değil ne de olsa, sen yap yine yap..:)

      Sil
  5. bunu bana yapmaaaaa, beni mimlemeeeee. ben mim yazmıyorum epeydir. biliyordun ama unuttun sanırım Cem :( ben mim yazmıyorum diyince de kırmış gibi oluyorum sanki mimleyeni ve çok üzülüyorum :((

    çok iyi hakkını vermişsin bu mimin sen. gayet konuya da uygun "silmeden" mimini en iyi şekilde yazan blogger ilan ettim seni, dedim ve gittim.

    sevgiyle kal Cem.
    hoşçakalll

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. offfff, kimse beni anlamıyor, hiç kimseee...

      bu silmeden mimi gibi değil, onla aynı değill. bunda yeni bir yazı yazmaya başlayıp onu silmeden tamamlama diye bir şey yok. hiçbir şey yapmıyorsunuz, taslaklar bölümünde kalmış, yayınlanmamış karalamaları yayınlıyorsunuz. eski yazılar yani...

      Sil
    2. canımcığım, silmeden mimini duymadım. o yüzden kuralından da haberim yok. taslak konusuna gelince de blogumda da bahsettim sana olan yorumumumda biraz şimdi de anlatayım; şimdi bir yazı yazmak istersin dilinden parmak uçlarından patır patır kelimeler dökülür ve başlarsın yazmaya. sonra birşey olur bırakırsın. ya o an için kelimeler durmuştur ya da başka bişi olmuştur ara vermek zorundasındır vs. ya da anılarını yazmak istersin ve başlarsın tıkır tıkır yazmaya ama yine benzeri şekilde ara vermişsindir ve taslak olarak bırakırsın. de mi? de mi cemmmm? :))))

      ama benim durumum farklı. şöyle ki; bir şeyler gözlemliyorum ve acayip ince konular onları yazmak istiyorum. yazıyorum bırakıyorum, yazıyorum bırakıyorum.

      yani anlayacağın (ki sen zaten ne dediğimi çoktan anladın da ben uzatıyorum hala) ben o taslakları yayınlayamam. haa, başka yayınla dersen :) var olan diğerlerini yayınlarsam inannnn ortalık feci karışır :) çok ciddi söyluyorum :) kimse ile alakalı değil ama, tamamen özel bir konu Cemmm. öyle işteeeee (2)

      a-aaa yol yorgunu nasıl da çat çat cevap verme gereği duydum yaaaa, içim gitii fırsat bulupda mobilden yanıt veremedim diye :)))

      Sil
    3. hmmm...

      bütün taslakları yayınla demiyorum yahu, yayınlanabilecekleri yayınla. yoksa bende de bi dolu taslak var ama içinden eleyip yayınladım.

      neyse sevgili pandora ben böyle çok üsteliyormuşum gibi olmasın, sık boğaz etmeyeyim..:) gönlün ne istiyorsa onu yap pandora, sağol var ol sen..:)

      Sil
  6. Bende de var bolca bu taslaklardan.
    Hatta zaman zaman oturup onları temizliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. temizlemediklerini paylaşabilirsin, istersen. aslında temizlememek lazım, paylaşmasan da geriye dönüp okuması güzel oluyor.

      Sil