21 Mayıs 2012

MSN DİYALOGLARI


acıdan geçtim güzelleştim:
 noldu?

vilma:
 ney?

acıdan geçtim güzelleştim:
 keman
 tar da olur
 yar yar yaşlanıyor bedenim
 yar yıkıl gece dağıl aaayy...
 güzeldir bu şarkı
 "noldu?" sorusuna "ney?" diye cevap vereceğine, herhangi olmuş bir şeyi söylemen yeğdir evladım,
 insanları cevapsız bırakmamalı

vilma:
 geldim
 haftasonu istanbul' daydım

acıdan geçtim güzelleştim:
 neden?
bunun hesabını verebilmelisin!

vilma:
 yaşanacak yer
 yafuu

vilma:
 gezmeye gittim

acıdan geçtim güzelleştim:
Burdan bi arkadaş da istanbul' daydı, daha şimdi o da bunu -yaşanacak yer- söylüyordu

vilma:
 demek ki genelgeçer bu kanı

acıdan geçtim güzelleştim:
 geneldir de geçer mi onu bilmiyorum:
 bulaşmak anlamındaysa makul ama,
 geçip gitmek anlamındaysa zor.
 istanbul yüzyıllardır gözbebeği bu coğrafyanın.

vilma:
 her yeri ayrı güzel
 her telden de insan mevcut

acıdan geçtim güzelleştim:
 telli baba gibi diyorsun

vilma:
 AYNEN
 ........'den yazım geldi
 ile vericem
 küt
 bu hafta bile ayrılabilirm istesem

acıdan geçtim güzelleştim:
 mevsim itibariyle kışın gelmesi makul olmazdı
 yazın gelmesi uygundur

vilma:
 öff
 işin gücün gevezelik

acıdan geçtim güzelleştim:
 off un yumuşamış hali öff, bu da umut verici: insanlık adına, barış adına, kardeşlik adına

vilma:
 deli
 izin işini ne yaptın

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder