18 Mayıs 2012

BİR HAYAT DAHA OLMALI


''Yeni bir çıkış yolu buldum. Bugüne kadar hiç inanmasam da bu çaresizlikte umut oldu bana. Şeytani iç dürtülerimi alt etmek için suya okudum üfledim, az kaldı'' diye başladı macera. Bütün hayatın ağırlığını, biriken bütün kirimi pasımı temizliyordu zaman. Umutla uyanacaktım, akşamdan sakladığım hayallerim yoldaş olacaktı sabaha. Belki kış güneşi doğacaktı bu sabah, belki hayata sımsıkı sarılacaktım. Seni hayal etmeyecektim, başka bir dünyada başka bi hayatta başrolu kapacaktım, bu da olmadı...

Rüyamda başladı iki günde biriktirdiklerim harcanmaya, rüyamda bastırdı karabasan misali özümdeki hayat. ''Sen busun'' dedi, sen çok zaman önce çizdiğin yolun yoldaşısın, sen hayalleri dahi lekelenmiş hayat katilisin, sen..........

Sonra doğmadı kış güneşi, sonra başrolüm kapıldı, sonra özümle yüzleştim,

sonra....

vazgeçtim yeni bir hayat aramaya.


acıdan geçtim güzelleştim/eski bir yazı

15 yorum:

  1. Hayat hep aldatmaca, hep kandırıyor insanı. Hep bir umut doluyoruz ama sonra... yine koyun koyuna kalıyoruz hayal kırıklıklarıyla...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bazen skılıyor insan da yapacak hiçbir şey yok.

      Sil
  2. yeni bir hayat var mı sahiden? her şey yine mi yoksa? ve yeniden?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben olduğundan yana umutluydum, bir zamanlar ama...

      Sil
  3. Rüyaların hayatla kesiştiği anlar çok ilginç. Karabasanların bile hayata değdiği noktalar var. Okumasını bilene

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. değil mi?

      bir de bazen şapşal bir vaziyette kalkıyor insan, sanırsın rüyadaki hayatta yaşıyor yıllardır da gerçek hayata yeni düşmüş gibi...

      Sil
  4. Her şey gönlünce olsun Cem'cim.Dilerim her şeyin hayırlısı olsun.Hayırlı cumalar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. saol kamikaze, çok saol.

      iyisin umarım?

      Sil
    2. İyiyim teşekkürler sen de çok sağol.

      Sil
  5. Yine yoruma yer vermeyecek güzellikte olmuş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler, sizin son yazınızın yanında...

      Sil
  6. O hayatı yaşayan sen olduğunda değişen ne olacaktı?Elimizdeki hayatta değişmeye çalışsak.(Zor olsada)

    YanıtlaSil
  7. cem bey hayırlı akşamlar...
    iyi günler sizinle olsun...
    acılarla yuğrulmazmı herkez..
    hayırlı haftalar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. doğrudur, acılarla olgunlaşır herkes. ama bir yerde noktalamak lazım

      Sil