26 Mayıs 2012

KAÇTILAR, KELİMELER KAÇTILAR


Kaçtılar,
bütün kelimeler kaçtılar...
yol boyu,
dizi dizi ya da karışık,
yığınla..
anlamlarını da alıp kaçtılar...

Önce ruhları yakaladılar tenhada,
saldırdılar,
sıktılar boğazlarını,
duygularını da alıp kaçtılar...

kelimeler,
sıkıştırdılar tenhada ruhları...
bakın,
bir bakın n' olur!
sıktılar şimdi boğazlarını ve kaçtılar...

kelimeler,
onlar gittiler..
bir başına bırakıp bedenleri, gittiler..
bedenler sanki ruhsuzlaştılar...

kelimeler,
gördünüz mü,
kaçtılar......

acıdan geçtim güzelleştim

8 yorum:

  1. çok sen'vari bir paylaşım olmuş Cem.

    bu tür şiirimsi paylaşımların ciddi anlamda hakkını veriyorsun.

    inanılmaz keyif alıyorum okurken. çok samimi söylüyorum.

    derle toparla bunları, gün gelir lazım olur.

    iyi bir hafta sonu olsun arkadaşım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. saol be Pandora. bur da derlenip toparlanıyor, bu kadarı yeter bana...

      teşekkürler.

      Sil
  2. Çok iyi olmuş. Sade ve güzel.

    YanıtlaSil
  3. Kaçmamışlar bence..
    Tam tersi, yan yana gelip müthiş etkileyici dizeler oluşturmuşlar..

    Çok beğendim gerçekten. Eline sağlık...

    YanıtlaSil