12 Mayıs 2012

EMİLY-EMİNE

Son zamanlarda Harvardlı Emily' nin, Harranlı Emine karşısında yaşadığı hayal kırıklığı çok üzüyor beni. Emine videoyu cart diye indirirken, Emily' nin uzun uzun beklemesi sizce de çok hazin değil mi?

Harranlı Emine bu ülkede yaşadığı için yatıp kalkıp şükrediyordur eminim. Çünkü işi kolay değil; töre cinayetlerine kurban olmaktan kurtulmuş o yaşa kadar, başlık parası sevdasıyla çocuk yaşta evlendirilmemiş, köylü toplanıp tecavüze yeltenmemiş ve en önemlisi istediği videoyu cart diye indirmiş.

Tabi bundan sonrasında da devam edecek macera ve Harranlı Emine hepsini alt edecek eminim. Koca dayağı, sosyal baskılar, iş yerinde tacizler v.s.

O değil de Harbiden Emily' nin bu ezikliği beni çok üzüyor.

Üstelik Harvard da neymiş, Türk üniversitelerinin karşısında, peh...


acıdan geçtim güzelleştim


12 yorum:

  1. mükemmel mükemmel, o kadar ufak dokunuşlarla yazmışsın ki bu yazıyı çok ince ama çok gzl :)

    YanıtlaSil
  2. bu kadar manasız bir reklam daha görmedim. akla geldikçe sinir bozan türden. reklam metnini yazanlar başka bir "türkiye"de yaşıyor sanırım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aslında türkcell' in reklamlarını beğenirim genel anlamda ama bu sefer çuvallamışlar.

      Sil
  3. Ayrıca Harward ne ki Harran üniversitesi varken pehh:)

    YanıtlaSil
  4. Emily'nin çilesi de ne cçile ama. Emine'nin hiç bir sıkıntısının kalmamaışlığı be denli Sevindirici, ne denli onöre edici.

    YanıtlaSil
  5. Evet evet dün bi baktım bizim okul Emily'ye para topluyolar 3 4 kuruş bende verdim ne de olsa o istediği videoyu indiremiyor yazık..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. video indirilip, hediye paketi yaptırılıp gönderilse bari.:)

      Sil
  6. aynen beni de çok üzüyor emilyn'nin bu ezikliğii

    YanıtlaSil