24 Mayıs 2012

OFFF...

Allah' ın cezası klavyenin başına geçip, kendinden geçen bir piyanist gibi kullanmak istiyorum parmaklarımı. Yeni bir şey yazmak istiyorum "şimdi ben" diye başlamayan. Ruhumu okşayan, on parmak huzur yazmak istiyorum. Yok huzur da değil, ki hep yazmışlığım vardır kendisini, olmadı atıfta bulunmuşluğum.

Şimdi klavyenin başına geçip adam akıllı kahkaha yazasım var misal ya da "şimdi ben" diye başlamayan, hayatı sorgulamayan, huzurun bahsi geçmediği, ama hissedildiği... Offfff yazın en sıcak günü esen bi bahar yeli gibi işte ya da ne bileyim karadeniz dağları gibi v.s. 

Kafam bi dünya sevgili dünya, hastalık hastası olmuşluğumun yanında hastaneye gitmekten nefret eden bir bünyeye sahibim, de, ben bunlardan da bahsetmek istemiyorum. Dedim ya gözüme sokmadığım, şeffaf kelimelerle güzel şeyler yazasım var, kendimden geçip güzel şeyler yazasım ve dahi yaşayasım var. 

offf...


acıdan geçtim güzelleştim  

10 yorum:

  1. Belki yazmazsınız da bu akşam kendinizle kalıp dileyebilirsiniz..
    Zira huzur dediğimiz şeyin aranabileceği güzel bir gündeyiz..
    "Kalpler ancak ALLAH'ı anmakla tatmin olur.." (ayet ama neredendi aklıma gelmiyor)
    Bu gün güzel bir gün, bazen dünyadan arınıp kendi içimize bakmamız gerekiyor..
    Kandilimiz mübarek olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler. sizin kandiliniz de mübarek olmuştur inşallah.

      Sil
  2. Huzura atıfta bulunmuş huzursuz bir yazı olmamış mı?

    Adam, akıllı kahkahalardan yazmak için geçmiş klavyenin başına, acıdan geçmiş sonra da huzura "ermiş" Cibran misali...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. maalesef öyle oldu, diğer türlüsü için debeleniyorum lakin...

      Sil
  3. gülmek istediğim zamanlar çok güldüğüm konuları aklıma getirmeye çalışırım..
    bence sen ,çok güldüğün konuyu anımsayıp yazmayı denemelisin arkadaşım..
    bi de şey ; sende gölgelik yazanı olmakistermisin*
    dicektim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok güldüğüm?

      çok güldüğümm?

      hah geldi ber tane..:)


      teklif için teşekkürler, bi ara böyle bir iki blogta yazıyordum ama sonra yetişemeyince vazgeçtim. bazen bi giderim pir giderim de...

      Sil
  4. kahkaha atmak için illa bir sebep gerekmiyor.Yüzde bir gülümsemeyle başlıyorsun, sonra koyver gitsin...:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. benim için zor olsa da denerim bi ara...:) yok ya ben çok gülerdim aslında...

      Sil
    2. güler-dim?
      e işte huzursuzluğun nedeni açık değil mi?
      ama bence de kahkahanın ne zaman geleceği hiiç belli olmuyor.

      Sil
    3. e tabi değişiyor zamanla güldüğün şeyler, gülme şeklin. tebessüme dönüyor zamanla. kahkaha krizine giren bir amca yoktur pek ama çocuk çoktur. öyledir herhalde.

      Sil