11 Mayıs 2012

ŞİMDİ BELKİ...

Nasıl özlemişim, sana aşık olduğumu sandığım günleri. Aslında öyle de değildi, sana aşıkmışım gibi...

........

Kendime attığım bu kaçıncı yalandı bilsen ya da bilsem. Aşk değildi belki: kalçaların güzeldi, iyi sevişiyordun, göğüslerinde buluyordum şehveti ya da huzuru. Aşk değildi belki cinsellikti. 

Ama mavi gömleğin vardı... Kaç mavi gömlekliye bela oldum senden sonra bilsen, bilmedin hiç. Çok bira şişeleri fırlattım peşinden otomobillerin, çok koştum hayalimin peşinden, çok küstüm sana, çok küstüm o günden sonra sana, bilemedin.

Arkamı dönüşüm kibirden değil, sana seni armağan etmek istememdendi. Arkamı dönüşüm belki de....

Şimdi belki mavi gömleğinle görsem seni, zamanın üstümüzde bıraktığı kiri yok sayar mıyız? 
Şimdi belki mavi gömleğinle görsem seni, ahlakı yok sayıp sevişir miyiz?

İstediğim gibi olmuyor cümleler. Seni özlüyorum bazen akşamdan sabaha. Rüyalarıma giriyorsun. Sen olmuyorsun hep, bazen kuş oluyorsun, bazen gül oluyorsun, bazen başka bir beden oluyorsun, ama hep aynı özlemle bir başıma uyanıyorum sabaha. Seni çok özlüyorum, kaybettiğin onca şeyden sonra, beni hiç hatırlıyor musun kim bilir, bu çok önemli de değil ama istediğim gibi olmuyor cümleler, sana olan özlemimi anlatamıyorum sayfalara....

................


acıdan geçtim güzelleştim