2 Ağustos 2009

UZAKLAR

Bütün uzaklar 1! metre yakınımız da aslında. Tebdil-i mekanda ferahlığın olmadığını Sezen söyledi ya bir zaman önce, duymadın mı? Ben ayalı çok zaman olmuştu da, o da söyleyince onay buldum kendime. Hani aklını ve kalbini söktüğün yerde uzaklaşmışsındır, çünkü aslolan kendinden uzaklaşmaktır, gerisi hikaye....

Hayatın her yerinde, mekan gözetmeden, her mevkide insan aynı noktada buluşuyor bir zaman sonra ve hatta zamandan bağımsız. Önce ben diyor, kendi doğrularını sunuyor ve seni de öyle olmaya zorluyor. Gidilmesi muhtemel bütün uzaklar aynılaşıyor, yakınlaşıyor. İçinde bi ukte bekleyip duruyorsun uzağı..

Ve herşeye rağmen hep uzağa gitmek isterim, hep bir öncekinden daha uzağa.

gereksiz adam

8 yorum:

  1. Iramak isterim mesafeler ötesi ıramak..
    Kalmak ölümdür bilirim..
    demiştim 10 yıl kadar önce..
    Hala aynı noktada patinaj yapan bir araba lastiği gibiyim.Aynılaşan uzaklarda hala içindeki o gidemediği uzağı özler halde..

    YanıtlaSil
  2. ben de en uzağa gitmek istiyorum. ama beklemem lazım. kendi başıma gidemem. beklemek de sabır işi. o da bende yok. naapsak naapsak, bir hamak alıp sallansak.

    YanıtlaSil
  3. hep isteriz de bir o kadar da yakınlaşırız hep kendimize...

    YanıtlaSil
  4. uzağa gitme arzusu hep var içimizde niye dediğin gibi kendini de götürdükten sonra
    "o yar'sa her yer yarar yar değilse zarardır zarar"

    niye bu yar ile bütünleşemiyor yüreğimiz yaralar içinde kalıyor her yerimiz
    artık iyileşmek istiyorum bir lütüf hepimize gelsin diliyorum

    YanıtlaSil
  5. kurtulur muyuz bunalımdan hamakta sallansak?

    YanıtlaSil
  6. Ne kadar uzaga gidersek gidelim,iki adım da gitsek yollar yine bize çıkmaz mı?

    YanıtlaSil
  7. meçhule giden bir gemi kalkacak ya bu limandan birgün,o ana kadar içimizdeki tüm uktelerin geçmesi dileğimle,uzaklar,uzaktakiler ayağımıza gelsin,yanımızda dursun birgün de olsa ...

    YanıtlaSil
  8. @cache

    Üzgünüm ama o uzaklar hep uzakta kalacak.. sana ban v.s.

    @bi dost

    Hamak olayı çözmüyor ki fazlası bende baş agrısı yapıyor..

    @beenmaya

    yakınlaştıkça da sıkıntılarımız artar değil mi? ne döngü ama..

    @bahar gelsin

    umarım öyle olur ama biliyorum ki ummaktan öteye geçmeyecek, kelimeler orda asılı kalacak..

    @ege

    hamağın kişiler üzerindeki etkisine bağlı, bana çözüm değil...:)

    @ELİF.den

    acı olan da tam bu nokta işte.

    @ışıl

    olmazsa kadere boyun eğip aynı gemide yola devam edeceğiz.

    YanıtlaSil