30 Ağustos 2009

EEEEEE

Eeeee..
Ne olmuş bir tenhada yalnızlığa vurulduysam.

Gecenin bir vakti,
ıssız sokakları seçip,
ona gittiysem..

Yüzüne bakmaya utanıp,
yüzsüzlüğe vurduysam.

Aşkın olmayan hallerini bulup,
oldurmaya çalıştıysam..

Eeeee..
Ne olmuş bir tenhada kendime vurulduysam.

Suç mu?

Açınız o zaman kapsız defteri
06. sayfasının
06. maddesine göre
katlimi vacipleştirin..

Eeee
Ne olmuş bir tenhada kendi yalnızlığıma vurulduysam.

Cezamı çekiyorum,
Ve yine
aynı sokakta,
kendi yalnızlığıma
aşkımı itiraf ediyorum...

Korktunuz mu?


gereksiz adam


10 yorum:

  1. ah o yalnızlık..
    içinden çıkınca en çok özlenen oluyor aslında

    YanıtlaSil
  2. Korkutma Yalnzılığını..
    Özleyebilirsin sonra onu.

    YanıtlaSil
  3. yalnızlık benim
    eski sevgilim
    yalnızlık benim
    en vefalı yarim
    ben onu kimler için terkettim
    o beni bırakmıyor...

    YanıtlaSil
  4. Konuştukça içimdeki uğultu büyüyor, dedi Kadın. Büyüdükçe daha
    çok konuşuyorsun, dedi Adam. İnsanlara karıştıkça yalnızlığım artıyor,
    dedi Kadın. Yalnızlaştıkça daha çok karışıyorsun, dedi Adam. Yaşadıkça
    acılarım çoğalıyor, dedi Kadın. Acıların çoğaldıkça yaşadığını sanıyorsun,
    dedi Adam. Sana yaklaştıkça uzaklaşıyorum, dedi kadın. Uzaklaştıkça
    yaklaşıyorsun, dedi adam.
    Yalnızlığın uğultusu...diye fısıldadı Kadın, buna dayanamıyorum artık.
    Dayandıkça koyulaşacak, dedi Adam. (sadık yalsızuçanlar)

    http://sensizyildizlarabakamam.blogspot.com/2009/06/yalnzlk.html

    YanıtlaSil
  5. çokk güzel bir şiirimsi yazı olmuş.eline sağlık gereksiz adam.

    YanıtlaSil
  6. Sahilde tek başına kalmış sandallar gibiydi yalnızlık, tek yolcusu ben sanırken,arkamda binlerce bekleyen varmış...

    YanıtlaSil
  7. güneşin gözlerini kamaştıracağı sabahlara uyanman dileğimle,kim korkar ki yalnızlıktan...

    YanıtlaSil
  8. o yalnızlık ki, her gece koynuma giren en vafalı sevgili,
    O yalnızlık ki,susunca bütün sesler bana seslenen efsunlu seda,
    O yalnızlık ki, kolları boynumda kenetli kovsam gitmez serseri,
    Ondan başka kime sığdırabilirim ki içimdeki ateşi..

    okur okumaz, dökülenlerdi.. Pek olmadı ama idare ediver artık..

    YanıtlaSil
  9. Demek ki yalnızlık hepimiz için ortak nokta arkadaşlar. Önemli bir değer sanırım, insanları birleştiriyor baksanıza anlamına ters düşerek.

    YanıtlaSil