16 Ağustos 2009

GÜLE GÜLE AŞK

Güle güle aşk..

Kendini yenilemeden, buralara uğrama..

13 yorum:

  1. aşk kendini mi yeniler.. yoksa aşığı mı yeniler..karışık biraz..

    Acıttı bu veda..

    YanıtlaSil
  2. ben de diyorum, yenilesen de uğrama, yenilemesen de. bi boka yaradığın yok aşkçım kusura bakma ama :))

    YanıtlaSil
  3. biliyorsun aslında; onun değil senin yenilenme gerektiğini... biliyorsun da gene de ona laf atıyorsun, sanki gelse açacaksın kapını...

    YanıtlaSil
  4. Hep birlikte yenilenelim GERKSIZ.ASKta bize uysun.Ne dersin ?

    YanıtlaSil
  5. aslında dogru gıbı geldı.ask bıze uysun.

    YanıtlaSil
  6. Aşka olan inancımı kaybettim ben. Biz yarattık aşkı biz öldürdük. Bence şimdiki aşklar -yaşadığımızı sandığımız aşklar- sadece yanılsama

    YanıtlaSil
  7. insanın bazen kafasının dinlemesi şart, aşık olunca bu da pek mümkün olmuyor.

    YanıtlaSil
  8. Geri dönmek için gittiği belli:)

    YanıtlaSil
  9. Önce O'nu çıkardım hayatımdan sonra da aşkını ikincisi daha uzun sürdü ama olsun..O geri gelmesinde, aşk kendini yeniledikten sonra girsin hayatıma..

    YanıtlaSil
  10. @cache

    ortada buluşuyorlardır belki de benim inadıma yenilmiştir..

    @bi dost

    sahi o kadar boş mu?

    @Evren

    ben beceremedim yenilenmeyi

    @İDEA

    ah keşke derim, keşke..

    @Dolunay

    bi ortak nokta lazım, bu kesin.. kabullenenler mutlu oluyor, asiler mutsuz(aşk anlamında)

    @gölge

    aşk varda, şekilsel inancımı bende kaybetmiş olabilirim.

    @UCURTMA

    olmayınca da eksik çok şey oluyor ama bi tercih yapmak lazım

    @İ.x.İ.r

    zor, dönmez o bana. zaten gideli çok olmuştu, benim yazmak yeni aklıma gelmiş..

    @Düşlerimin Gerçeği

    hımsss... kendisini değil de beraberinde bize getirdiğini yenilesede olur, bak uazdığını okuyunca aklıma geldi..

    YanıtlaSil
  11. sen yine de AŞK 'a inanmaya devam ediyorsun galiba...

    YanıtlaSil
  12. şu inat dediğiniz şeye sinir oluyorum..

    YanıtlaSil
  13. @ışıl

    etmeyii çok istiyorum en azından.. varlığına inanıyorum da, şekliyle ve bana olan uzaklığıyla sorunluyum sanırım.. sonra durup durup ona çatıyorum..

    @cache

    aşırısı sinir eder, evet..

    YanıtlaSil