8 Ağustos 2009

BENİM BİR HAYATIM VAR

Benim bir hayatım var, size söylüyorum ''benim bir hayatım var'' bırakın artık yakamı, defolup gitmek istiyorum...

Bırakın artık yakamı, her kim olursanız olun........

Eğer yaşatmayacaksanız, varlığımdan duyduğunuz göstermelik sevinçlerinizden vazgeçin ve duygu sömürüsüne girip beni buralara bağlamayın. Ben o değilim, o sizin bildiğiniz oğlunuz, kardeşiniz, abiniz, komşunuz değilim.. Madem sizin hayatınızda, sıradan bir rol biçtiyseniz bana, bırakın yakamı gideyim.. Çünkü benim bir hayatım var, hiç görmediğiniz.

Hayatımın gerçek kısmını silip, sadece sanal bir kahraman olmak istiyorum..

gereksiz adam

14 yorum:

  1. @cache

    inanın bu yazının sanal dünya ile blogla alakası yok.. gerçek hayatıma bu nefretim..

    YanıtlaSil
  2. peki giderken bu kadar kırgınlığı kızgınlığı yanına almadan gide bilecekmisin kendini sanal sayarken birgün gerçekle yüz yüze kaldığında başa çıkabilecekmisin olup bitenlerle ..

    Ben çok denedim olmuyor dilerim sen başarırsın ...

    YanıtlaSil
  3. gercek hayat ile sanal hayat ve öldükten sonra ki hayat arasinda o kadar da fark oldugunu sanmiyorum.

    demistim ya, insanlar zoruluyor herseyi, insanlar zorlastiriyor hayati.
    yoksa baska hayat dediginde, yine aynidir - cünkü bu hayat bile senindir.

    veya ölümünü bile tercih edemedigin ve belirleyemedigin hayat ne kadar senin olabilir ki?!

    YanıtlaSil
  4. içindeki çocuğa sarıl
    sana insanı anlatır
    sevgiler

    YanıtlaSil
  5. benim bi hayatım yok, daha ne diyim:)

    YanıtlaSil
  6. tmm blogun kötüsü ben olayım dağılın leynnn ,neden sürekli başkalarını suçluyorsunuz kii birazda sıkıntılarınızın nedenlerini kendinizde aramıyorsunuz:P tamam kızdınız gidiyorum:))

    YanıtlaSil
  7. @Ateş Böceği

    gitme imkanım olduğunda giderim, yanıma hiçbir şey almadan...

    @ayci

    Fark mevcut gerçek hayatla sanal arasında.. yüzyüze iletişim kurmak istemiyorum şu ara msail. kendi kendime konusuyor gibi hissediyorum birşeyler yazarken, hazırda ortada fikir varken.

    @bahar gelsin

    o anlatıyor da anlattıklarıyla anlaşamıyorum ya da anlattıklarını anlamlandıramıyorum..

    @bi dost

    herkesin bir hayatı vardır elbet. Olmasını istediğin bi hayatın yok mu?

    devenin_bale_papucu

    olayın blogla alakası yoktu ama neyse...:) burdaki insanlar tam aksine dağılmasın..

    sucu sürekli başkalarında aramam ben.. bu söylemde öyle söylenmek için söylenmiş değildir. tanısan bilirsin, ben en çok kendimde ararım sucu, kendimi suçlarım ki bu çok acı veriyor..

    Ve asla kızmadım, bana ya da bir başkasına hakaret olmadıkça dilediğini yazabilirsin. karşı fikirleri ve söylemleri kızmadan dinleyeceksen..:)

    YanıtlaSil
  8. ortamı bunalım halinden dağıtmak için yazmıştımm...her güzellik gibi tüm sıkıntılarda geçer..dünya hali işte

    YanıtlaSil
  9. Bu anlatigin sanal olma fenomeni herkesi sarmis durumda. Zaten bu bloggerlerin hiç biri 'normal' degil, tahminime gore çogunun 'disaridaki' ve 'gerçek' dunyayla 'sorunlari' var.

    Ama yine de sanallik insansal degil bence, begenmesekte donup dolanacagimiz gerçek disaridaki dunyadir.

    "Dünyada en harika şey dünyanın kendisidir." WİTTGENSTEİN

    YanıtlaSil
  10. Ben ne kelam etsem bilmiyorum.Sen kendince en doğrusunu bilirsin.İnandığın yolda yürümeye devam et die bir yorum yazayımm..

    YanıtlaSil
  11. @devenin_bale_papucu

    geçer inşallah..

    @Jupiter

    Sanaldan alıp reelleştirsek olmaz mı?

    @kamikaze

    yok, inan kendim için en doğrusunu, en son bilen benimdir..:)

    YanıtlaSil
  12. yarın gidiyorum bilmediğim uzaklara,içimdeki fırtınayı denizin dalgalarına bırakmaya,kim ne demiş,kim sevmemiş beni,kim özlermiş ilk defa hiç umrumda olmadan,sana da tavsiye ederim..

    YanıtlaSil
  13. @ışıl

    Gittiğin yerden çok, aklındakileri yenebilmek lazım bunun için.. sen başardıysan, iyi tatiller.

    YanıtlaSil