3 Ağustos 2009

HÖM HOM HUM TISSSS

Koca koca lafları sevmiyorum, maneviyatı pohpohlayan lafları;

.Bu benim şiirim, ala yazarım...
.Ben aştım kendimi hoca, istanbul' u bile alt ettim.

Koca koca lafları sevmediğimi örneklendirerek gösterince, kendimi sevmiyorum. ''Beklentilerimi sorguluyorum, acaba bu mu?'' diyorum;

.Ben erdem sahibiyim, mütevazi tavırlarım var, yazdıklarımı başkaları taktir etsin ki edilmeyecek gibi değiller..
.Hadi ama ben mütevazi davranıp üstüme düşeni yaptım, sende ''olur mu, sen bir numarasın'' desene.

Koca koca lafları sevmiyorum, ''bu'' da değilimdir herhalde (işte bunu da sevmiyorum) ama bütünümle beğenilmeyi her insan kadar önemsiyorum.

Beni sizler yücelttiniz, geldiğim mağaraya itmeyiniz beni, rica ediyorum...

gereksiz adam

13 yorum:

  1. valla ben cok kısa zamanda tanıstım senle.yazarlıgını pek bır begenıyorum...pof pofa ne hacet...

    YanıtlaSil
  2. "Hadi ama ben mütevazi davranıp üstüme düşeni yaptım, sende ''olur mu, sen bir numarasın'' desene."

    bu iyiymiş:P sen hangisisin, onlardan biri misin bilmiyorum. ama gayet güzelsin.

    YanıtlaSil
  3. büyük laflar eden mi var bir dua belki dilimizden dökülen

    gereksiz adamcım gereklisin dedik ya
    hergün hergün tekrar mı edelim
    peki kabul gereklisin
    sen bir alemsin
    bir sen var senden içeru(al sana büyük laf:))))
    çıkart onu gerğini yap gerekli olmanın
    oldu mu gönlün
    hatta ekliyorum çok iyisin az kelimeyle istediğini anlatıyosun
    ben hiç becermiyom (mesleki deformasyon)
    tam bir blogçusun
    takip ettiklerim arasında can alıcı yazan bir kaç kişiden birisin
    iyiki varsın
    bu günlük yeter mi:))))

    YanıtlaSil
  4. SEn bir numarasın bak dedim oldu :):)

    YanıtlaSil
  5. "olur mu, sen bir numarasın" :)

    YanıtlaSil
  6. farkli oldugunu bil - siradan ol! gibi...

    kimin koca laf ettigine bagli bazen.
    ve koca dedigin ne kadar büyüktür?!
    kavrami nedir?!
    10 numarasin derse birisi, peki ya citasi 100 ise?!!!!

    koca laflar, büyük lokmalar ve ardindan tikanmamak icin icilen bolca su.

    helal helal - sonra yutkunmak!


    koca laflari sevmiyoruz.
    neden?
    cünkü koca kavraminin kendimiz belirlemiyoruz.

    belkide ego meselesi.
    belkide baska birsey!

    NOT: bu arada kizini sinek sanan annenin kiziyim :)

    YanıtlaSil
  7. yok, hayır. ben bunu anlatmak istemedim a dostlar.

    YanıtlaSil
  8. @Dolunay

    yazarlık değil o diyeceğim, istemediğim bi durumla daha karşı karşıya kalmış olacağım. Teşekkürler..

    @bi dost

    gerçekten ben hangisiyim?
    teşekkürler..

    @bahar gelsin

    yeter, yeter. teşekkürler de.. neyse, saygılar..

    @Ateş Böceği

    ...:))

    @BeD@rdeM

    bu kullanıcıadını yazmak ne zor yahu..:))

    @ayci

    Annen hala seni sinek sanmıyordur umarım. Gerçi okuduğum kadarıyla bütün suç sendeymiş ama...:))

    Ve ben kendi belirlediğim koca laflardan yola çıktım...:)

    ben galiba kendimi sevmemekle, hiç sevmemek arasında cebelleşiyorum. zaten bi duyguyu da ortalarda yaşasam şaşarım..

    YanıtlaSil
  9. kendimi çok sevmekle, hiç sevmemek olacak o kısım. o kısım mı? bi üstteki mesajda bir yerlerde..

    YanıtlaSil
  10. bboşver hepimiz aynıyız demek ki belki de bunun için yazıyoruz bir şeyler karalıyoruz
    her şeyi zirvesinde yaşamak
    ben dün iyidim çok seviyordum kendimi bu gün dipteyim sondayım hiç de sevmiyom kendimi
    yarın Allah kerim

    YanıtlaSil
  11. insanlar kendileri için konuşur ama söylediklerinin karşısındakinde neler çağrıştırdığını merak eder..
    Öyle olmasa yorumlara kapatabilirdik bu yazıları.. Merak ediyoruz değil mi?

    Ve beğenilmek.. Umursamıyorum diyen varsa külliyen yalan söylüyordur inan bana..

    YanıtlaSil
  12. herşeyden önce önemsediğim,kendimi sevebilmek,hatalarımı affedebilmek,sen kendinle barışıksan eğer,diğerlerini salla gitsin :)

    YanıtlaSil
  13. @cache

    Tiyatral bir hayat yaşıyoruz evet. Aksi durumda herkes evinde sergilerdi maharetlerini..

    @ışıl

    yok ben çokça kendiyle barışık olan biri değilimdir. Hep en doğruyu ararım ama bulamam ne yazık..

    YanıtlaSil