20 Ağustos 2009

GEREKLİ ADAM

Dahilinde olmak istemediğim hayatın içine, zorla, ite-kaka sokulmak sıkıntı veriyor tabi. Sonra Polyanna devreye giriyor(Rahmetli ne zaman doğdu, ne zaman öldü bilinmiyor doğru ama hala saygıyla anıyoruz bücürü). Bedenimde iç ses olarak somutlaşan (somut diyorum sana, inatlaşma benle) kırmızı başlıklı kızın masaldaş arkadaşı Polyanna ( evet gördüğün gibi her fırsatta betimliyorum şahs-ı muhteremi ) diyorki, '' bak guzummm, bak hayatın dahilindekilere de gözün gönlün açılsın''.. Tamam gözünü sevdiğimin Polyannası,sana uyup yarattığın oyunu oynayacağım da şu baktıklarıma bir bak.. Baktıktan sonra oyununu oynamaya devam edebileceksen, sana söz bende uyacağım sana..

Bu arada karar verdim hocam, 31 yaşında daşş gibi adamım (Fotoğrafımla da bunu kanıtladım zaten..:)). Kişiliğim mükemmel. Temiz kalpli ve çok mütevaziyim. İtirazı olan varsa çıksın karşıma...:)

gereksiz adam ( mütevaziliğimden, yoksa acayip gerekliyim..:))

9 yorum:

  1. Geri dönmüşsün :))))
    Bundan sonra,'gerekli''gereksiz'
    hiç bir şeye üzülme bu kadar:)

    YanıtlaSil
  2. tevazunu bilmem ama özgüven son noktada :D

    YanıtlaSil
  3. yok bi itirazımız sen ne diyosan doğrudur :P

    YanıtlaSil
  4. Maşallah resim de çok yakışıklı çıkmışsın:) katılıyorum tüm yazdıklarına gerekli adam,seni böyle mutlu,dinamik görmek beni çok sevindirdi.hep böyle ol.

    YanıtlaSil
  5. İtirazımm varrrrrrrrrrrrrrrrr
    amaaaaaaaaaaaaaaaaa
    kadereeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
    :))))))

    YanıtlaSil
  6. Fotoğraf makinası gördüğüm her an şuursuzca hep bu pozu veriyorum sanırım kişisel psikolojik birtakım sorunlarım var :)
    Bu pozun aynısından benimde var fakat blogda yayınlayacak kadar cesaretim yok:)

    YanıtlaSil
  7. @Zuzuların Annesi

    Düşe kalka yaşıyoruz işte. teşekkürler...

    @bi dost

    özgüvenim hep iyi olmuştur da çok belli etmem...

    @Bekriya

    ..:)))

    @kamikaze

    hehehehe, bencede çok yakışıklıyım....:))

    @İDEA

    Kadere olan itirazları ben kabul etmiyorum, kaymakamlık olmadı valiliğe başvurun..::))

    @Sinirli Prenses

    Korkacak birşey yok yahu, bence yayınla..

    YanıtlaSil
  8. binbir çeşit oyuncaklarla,oynayıp duruyoruz işte ve bir de bizi oyuncak sananlarla oyalanıp duruyoruz ...buarada özgüvenine hayran kaldım :)

    YanıtlaSil