19 Ağustos 2009

BAHARDIR KIŞIN SONU

Karmaşık zamanlarım oldu, evet.. Sonra her yere yazdım durdum karmaşıklığımı.. biraz huzur istedim en azından. belki geldi ben bi türlü ayamadım. Karşımda duran kalabalıklardan saklanacağım çadırı seyrediyorum. Ortada bir çadırda yok oysa, saldım adamları bekliyorum..

gereksiz adam

Sen ki acı çekmenin
En kibarını bilirsin
Sen ki mum gibi
İçine içine erirsin

Dayan gözümün nuru
Kavuşacağız elbet bir bağbozumu
Kıran kırana bu hayat
Yaşayacağız boynumuzun borcu

Unutma bahardır kışın sonu

Sezen Aksu

9 yorum:

  1. yani sicaktir aslinda her soguk sandiklarimiz

    YanıtlaSil
  2. çok sevdiğim bir şarkıdır bu...
    ve illaki bir nihayete erişi anlatır.

    YanıtlaSil
  3. Şarkı çok güzel ama o kış bir türlü bitmek bilmiyor:(

    YanıtlaSil
  4. Ya Hu, o şarkı nasıl bi şarkıdır öyle?..

    YanıtlaSil
  5. Her gecenin sonu sabahtır=)

    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  6. @ayci

    ya da soğuduktan sonra öyle sanarız..

    @y.

    Sezen işte, sevilmez mi?

    @beyaz mendil

    bitmiş gibi davranmak lazım bazen. (bkz. bir üst yaz)

    @bi dost

    ya Hu,o şarkı güzel bir şarkıdır öyle..

    @Dolunay

    güzeldir..

    @İ.x.İ.r

    daha kısa bi mutluluk yolu evet...:)

    sevgiler

    YanıtlaSil
  7. bekleyen derviş,muradına erermiş,unutmuyoruz bahardır her kışın sonu ama bazen biz karakışlarımızda takılıp dururuz...

    YanıtlaSil
  8. @ışıl

    bu sözü başka bi şeklide vardı ya neyse..:))

    neyse biz kışların sonunda baharı getirteceğiz inşallah. Ve hatta ahanda geldi bahar..:))

    YanıtlaSil