11 Ağustos 2009

MANYAK ve GEREKSİZ

Kelimelerle sergilediğim masum görüntümün altında yatan canavarı görsün cümle-alem. Ben manyağım...

Zaten ruh halini anlatmak için debelenen bir adamın normal olması beklenemez değil mi? Ve gereğinden fazla ise bu debelenme, egosal bir sorun vardır kesin. Gidin sorun bir psikoloğa ya da psikiyatra, benden söylemesi..

Dip not: Zararsızdır..

Dip NOt-2: aslında durumu daha manyak kelimelerle anlatıyordum, her şey tamamdı, bütün kelimeleri sıralamıştım lakin ahlak kurallarını çok zorlamak istemedim (Siz ona g.t korkusu da diyebilirsiniz)..

gereksiz adam

8 yorum:

  1. insan ruh halini neden anlatmak ister bilmiyorum, ama suanda bende ruh halimden bahsetmek isterdim - ama istemekte yetmiyor.

    zararli olsa bile, isirmaz!

    YanıtlaSil
  2. yine garipsin bugünlerde. hayırdır inşallah. değilse de hayır olur inşallah.

    YanıtlaSil
  3. hangimiz normal ki...
    o maskelerin altında kimbilir neleri, kimleri saklıyoruz.
    sen en azından dürüst olup aslını gösteriyorsun
    bu da birşey hem de büyük birşey değil mi...

    YanıtlaSil
  4. Zaten ruh halini anlatmak için debelenen bir adamın normal olması beklenemez değil mi?

    ne yani şimdi sen bana manyak mı diyorsun? Eyvallah aldım kabul ettim..

    YanıtlaSil
  5. Sen 'manyak' olabilirsin ama gerçekten de zararsizsin. Bir insan PC'nin basina oturup bazi seyleri yaziyorsa bu memlekete, korkmam ondan.
    Ben disaridaki narin, kibar, duygusal, bir karinca incitmeyen...'normallerden' urkurum.

    YanıtlaSil
  6. @ayci

    zararlı olduktan sonrasını hesap etmedim hiç.

    @bi dost

    inşallah öyle olur. herzamanki halim değil mi, bence öyle sanki..

    @beenmaya

    gösterdiğim aslım mı acaba?
    sana mim yazmam gerekiyor değil mi? yok anlaşmıştık, yazmasam da kızmak yoktu...:)

    @cache

    Belki anlatma şeklini de katarak manyak olduguma karar verdim, bilmiyorum.

    @Jupiter

    sinirde, hırsta, gülmekte, ağlamakta bizim için değil mi? herhangi bir duyguya takılıp kalmak pek manasız ve sahtekarca. haklısın yani, hep iyi olamaz ki insan...

    YanıtlaSil
  7. Son zamanların,her duruma uyarlanan moda deyimiyle;'Hepimiz Anormaliz'desem?

    YanıtlaSil
  8. @Zuzuların Annesi

    ''yok yahu, ben normalim.'' derim...:)

    YanıtlaSil