30 Nisan 2010

GİRMİYORUM YAHU, ZORLAMA

Eeee günler akıııp geçti ve cuma geldi çattı. Pek mübarek, çok muteber bi gün bende cuma. Haftaya ALES sınavı var. Başvurumu yaptım, doğal olarak ücreti yatırdım fakat (ve fakat desem daha şık olurdu kanımca) sınava girmeyeceğim. Neden bi sorun.. Cumaya olan saygımdan. Sınava girirsem pazar sabahı erken kalkacağım ve doğal olarak cumartesi pazarın yerini alacak e öyle olunca da cumartesi olacak cuma. Ne olacak benim kıymetli cumam; zayi, yitik, bitik v.s. Zaten okumaktan sıkıldığımı da söylemiştim kanımca. Bi yüksek okul bi fakülte kesti beni, böğğ geldi, vıyk geldi v.s.

Büyüyüp adam olamayacağımı da anlayınca "kalsın sınav, okul" dedim ve kararımı verdim ALES' e girmiyorum. Hep ben sınavlara giriyorum bi sınavda bana.... böğğğ olmadı..:))

En olmadı sonbahar kreasyonuna yetişirim sınavın o da olmazsa böyle yaşar giderim, ne olacak..

Neyse efem, mesaim başladı şimdi halka hizmet zamanıdır. Kıymetli cumamın kıymeti de 17:30 dan sonra başlar inşallah...

saygılar...

gereksiz adam

13 yorum:

  1. Cuma sınavları bek bi' bereketli olur, girin bir hayırlı olsun duamızı alın derim ben^^

    YanıtlaSil
  2. İşe girince inşallah ben de cumalara methiye yazacam...

    Bu arada bence de sınava girma, sınanmaktan bıktı zira bu adam olayaman harbi adamlar...

    YanıtlaSil
  3. Türkiye burası, 70 yaşına kadar sınava sokarlar adamı:D

    YanıtlaSil
  4. vardır düşündüğünüz hayırlısı olsun inşallah...

    YanıtlaSil
  5. @syrus

    siz duanızı edin girmesem de. hayır duası her daim lazım...

    @EVREN

    tadını çıkar bu günlerin, elbet girersin bir işe... bu da bir sınav nihayetinde..

    @guguk kuşu

    çok kötü.. 70 yaşlarında hangi sınava girsem ya da girmeye teşebbüs edip girmesem acaba...:))

    @funda

    tek düşündüğüm zayi olacak olan pazar uykum ve dolayısıyla cumam...:)) hoş yüksek lisans yapsam ne olacak ki.. kamu kurumlarında tutulmuş baş köşeler, mezuniyetine bakan yok artık...

    YanıtlaSil
  6. merhaba gereksiz adam....
    Yani bana kalırsa bende sınava girin derim çünkü; şu varki bir şans kaç defa tekrarla sizin önünüze gelir? Yada bugün olmaz amaaan belki yarın dediğimiz şeyi kaç defa da yapıp kaç defa da başarıya ulaşmışızdır????
    Yazılarınızı çok beğendim ve izlemeye devam edicem sevgiyle kalın....

    YanıtlaSil
  7. @tozlu sandık

    sınavla alakalı hiçbir idealim yok. belki de bundandır girmek istemeyişimin nedeni. bir de yazdığım gibi çok sıkıldım sınavlardan v.s.

    teşekkürler bu arada, hoşgeldin...

    YanıtlaSil
  8. maaşına katkısı olur askerlik yapmadıysan faydası olur kıdemine faydası olur hocalarla tanışırsın belki amirlerini tanırlar senin de adamın olur
    ben 98de mezun oldum bir kaç denemem oldu master için bebek falan vardı akşamları olunca gidemedim bu sene başladım ama çok zamna alıyor 3 gün ders her dönem 2 vize bir ödev final ve büt inan kendi bloguma uğrarsam yayın yapıp kaçıyom:)şuanda da hazırlamam gereken 3 ödev var
    ama bakışım gelişti bazı derslerden zevk bile eliyorum bu dönem ben tavsiye ederim
    tabi sezai karakoç diyorya tüm çabamız bir ölüye çıkmak için öyle bakınca anlamsız bir şey ama boş işlerdendse kendine yatırım
    sen alese gir 2 gününü feda et düşük alırsan kimsye söylemez sonbahara girersin:))

    YanıtlaSil
  9. maaşıma hiç bir katkısı yok yüksek lisansın, pardon 1 kademe alırsam 1,5 lira falan zam gelir o kadar...:)) zaten her yıl bir aksilik olmazsa 1 kademe alıyorum.. burda zaten üniversitede tanıdığım hocalar var, zamanında okulda asistan olarak kalmamı isteyen hocalarım da vardı, istemedim..... askerlik zaten biteli çok oldu, kısa dönem yaptım ama o zamanlar kısa dönem 8 aydı, askerliğimin bitmesine 4 gün falan vardı süreyi kısalttılar 6 ay oldu, ben de böylece 4 gün erken terhis oldum...:))

    belki bir gün bir faydası olur ama şuan görünürde bi faydası gözükmüyor..

    YanıtlaSil
  10. ağbicim ne şanslıymışsın askerlik konusunda 4 gün kurtarmışsın:)) benim bey daha gidecek:(( 35 yaşında kendisi:))
    boşver o zaman uğraşma sınavla ama unutma her seçiş bir kaybediştir:))

    YanıtlaSil
  11. @bahar gelsin

    ben 2002 yılında gittim. 23 yaşındaydım o zaman...:)

    her seçiş bi kaybedişse ben ne diye uğraşayım, ne seçsem kaybedeceğim demek ki...:) doğru ya, bırakmak lazım kendini boşluğa..

    YanıtlaSil
  12. akışa bırak ama maddi boşluğa bırakma kendini bir binanın tepesinden sakın
    maalesef her seçişle bir şeyleri kaybediyoruz :((

    YanıtlaSil
  13. yok yok o kadar şuurumu kaybetmem, umarım...:))

    YanıtlaSil