11 Nisan 2010

KEYİF SİGARASI

Hayatında küçük-büyük değişiklikleri sevmeyen bir adam olarak, bir cesaret aldanayım istedim tebdil-i mekanda ki ferahlığa. Umarım bir başlangıç olur, güzel bir başlangıç...

Ve ilk gençlik yıllarımın güzel sohbetlerinden birini yinelemenin huzurunu yaşıyorum bu gece. Şimdi sigaramı keyif ile içmenin tadını çıkartma vaktidir. Hırçın karadenizin kokusunu duydum birde, sohbetin karadeniz tadından olsa gerek ya da karadeniz' e sevdalı adamın ''nereye baksam karadeniz'' mantığından, kim bilir...

sen ihanetimi affet hırçın görünümlü uysal memleketim, hala ilk' im sensin. Gençlik macerasıydı geçti diğerleri...

gereksiz adam

9 yorum:

  1. mekanda ciddi bir değişim olmuş, iyi olmuş, kelimelerin arasına bir keyif de karışmış, ee o da iyi olmuş... iyi pazarlar...

    YanıtlaSil
  2. yeni teman çok hoş olmuş, güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  3. hayatında blog temanla başlayan değişikliğin, bütün hayatına yayılmasını dilerim sevgili gereksiz..

    güzel olmuş güzel.. bahar gibi..

    YanıtlaSil
  4. Gerekli mi gereksiz mi bilemiyorum ama, sana Karadeniz'in selamını getirdim...

    YanıtlaSil
  5. @Evren

    teşekkürler. çok zamandır düşünüyordum mekan değişikliğini de kafama göre bi şablon bulamıyordum. gerçi bu şablonda da üst resmin içerisinde ki detayları ve renk açıklığını sevmedim o kadar ama ileride belki düzeltebilirim. henüz nasıl yapıldığını keşfedemedim..

    @'Berrin'

    teşekkürler, biraz daha düzeltebilirsem.. yukarıda da yazdım özellikle renklerini, bana göre çok daha iyi olur herhalde..

    @üryan

    yok sanmam öyle uzun uzun güzellikler olsun hayatımda.. bizim model belli, zor değişiriz... teşekkürler...

    @aysema

    teşekkürler, aldım baş tacı yaptım...

    YanıtlaSil
  6. Vakti gelmişmiydi aklıma gelmenin
    Seni özlememin,
    Hasretin zamanı varmıydı?
    Yaylalarında çiçeklerin açmadı,
    Kuşların ötmedi,
    Derelerin çağlamadı,
    Ama bunlar ben de hiç son bulmadı.
    KARADENİZİM MEMLEKETİM..

    YanıtlaSil
  7. @Adsız

    karadeniz sevdasını benden daha iyi anlattığın kesin...

    YanıtlaSil