21 Nisan 2010

BEN DELİ MİYİM?


Hüseyin Rahmi Gürpınar-Ben Deli miyim?/1926

8 yorum:

  1. İşte herkesin kendi dahi oluşuna bu büyük inanışı, illetin derinliğini gösteriyor...

    YanıtlaSil
  2. Bence herkes bir parça deliyse akıllı olma sınırı da ona yakındır ince bir çizgi var ama sevdim bu ben deli miyim*** durumunu ve yanıtlarsam deliyim heralde...

    YanıtlaSil
  3. Ben de bu soruyu sık sık kendime ve yakınıma soruyorum.Ramak kaldı,sanki deliliğin dozu arttıkça bir rahatlama oluyor.(Aman Allah gerçekten delirmekten korusun.)

    YanıtlaSil
  4. @xiksvelie

    dahi ünvanını birileri verirse manalı ve gerçek olur. yok kendi kendine dahi derse birileri, dediğin yola çıkar durum...

    @PufidooT

    zaten dediğin gibi deli ve akıllı arasında ince bi çizgi var ve sanıyorum herkes o sınırı arada geçiyordur.

    @Adsız

    Soruyu sorduğun müddetçe sorun yok demektir..:)

    YanıtlaSil
  5. Adsızın yorumuna verdiğin cevabın aynısını yazacaktım ben de sana:

    Hala soruyorsan sorun yoktur gerçekten..

    YanıtlaSil
  6. @üryan

    bakalım ne zaman sormaktan vazgeçeriz...

    YanıtlaSil
  7. Delilik genelin dışında olmak herhalde.Örnek herkes çorapla gezerken,sen ayakkabıyla gezersen aaa şuna bak bide çorabın üstüne acayip birşey giymiş derler.
    (yukarıdaki adsızdan eklemeler.:))

    YanıtlaSil
  8. @Adsız

    bir çok tanımı var tabi ama genel olarak dediğine de denk düşebilecek bir şey...

    YanıtlaSil