29 Nisan 2010

YALNIZLIK SENFONİSİ

Hiç sebepsiz sırtımı döndüğüm günden beri aynı ümitle bekledim. Bir gün karşılaşıp uzun uzun son günden sonraki kendimi anlatacaktım sana. Hiçbir şey olmamış gibi, seni o gün bırakıp gitmemişim gibi.

Hiç sebepsiz sırtımı döndüğüm günden beri liseli aşıklar gibi aynı umutla bekledim. gelmedin......

...................

Bir kere daha oku aşağıdaki şarkının sözlerini benim için. Biraz daha içten oku....


Yalnızlık Senfonisi

Anladım sonu yok yalnızlığın
Her gün çoğalacak
Her zaman böyle miydi bilmiyorum
Sanki dokunulmazdı çocukken ağlamak
Alışır her insan alışır zamanla
Kırılıp incinmeye
Çünkü olağan yıkılıp yıkılıp
Yeniden ayağa kalkmak
Yalnızlığım yollarıma
Pusu kurmuş beklemekte
Acılar gözlerini dikmiş üstüme nöbette
Bekliyorum bekliyorum
Hadi gelin üstüme korkmuyorum
Bulutlar yüklü
Ha yağdı ha yağacak üstümüze hasret
Yokluğunla ben başbaşayız nihayet

Söz: Sezen Aksu

Ve yarın sabah uyandığımda bana "günaydın" de...

Sonrada bir daha dinle bu şarkıyı...






gereksiz adam

12 yorum:

  1. sanki dokunulmazdı çocukken ağlamak..

    YanıtlaSil
  2. evet, sonu yok yalnızlığın ve evet "günaydınlar" çok beklenir olur bazen... Gerçek şu ki; hep kendi sesinle uyanırsın sabaha, hep kendine sarılırsın yokluk zamanlarında.. Üzgünüm :(

    YanıtlaSil
  3. Ben de hep kalan olarak anlatıyorum o günden sonrasını... Kalan mı giden mi? sorusunu bir türlü çözümleyemeyerek....

    YanıtlaSil
  4. Unutmadık hiç hep yalnızlıkla baş başa kaldık bir kere gittik o bin kere terketti ve bedenimi yere mıhladı günaydın bile demeyi unuttu çünkü bir terkedişin onun binine sebep oldu... Umarım sende bir umut olur ama bende söndü belki bir gün bilmeden günaydın der sana ama ben öldüm yeniden başka biri hançerledi hemde...

    YanıtlaSil
  5. öyle bir ölüm şekli var mı bilmiyorum ama bazen unuta unuta ölmek istiyorum...

    YanıtlaSil
  6. @üryan

    alışır(mış) her insan zamanla...

    @BeD@rdeM

    ben de üzgünü, haklısın çünkü..

    @ruhumun pusulası

    hangi şartlarda kalınıp gidildiğine göre değişir sanki..

    @PufidooT

    tekrarlıyoruz hatalarımızı...

    @syrus

    aklı başında olup bu şekilde ölmek imkansız kanımca...

    YanıtlaSil
  7. Çünkü olağan yıkılıp yıkılıp
    Yeniden ayağa kalkmak

    Bu ara bunu tekrarlıyorum ben de sürekli, yalnızlığım yanımdan eksik etmediğim beslenme çantam... Herşey güzel olmalı gereksiz adam, olacak ama değil mi?

    YanıtlaSil
  8. @Sıradan bir sazan

    buna cevabımın ''evet'' olmasını çok isterdim ancak ben de ummaktan öteye geçemiyorum.. umarım her şey güzel olur..

    YanıtlaSil
  9. işler atom reaktörleri işler
    yapma aylar geçer güneş doğarken
    ve güneş doğarken hiç umut yokmu
    umut umut umut... umut insanda.

    Nazım Hikmet

    Umuyoruz, bu iyi bir başlangıç...

    YanıtlaSil
  10. zaten başka ne kaldı ki elimizde genel olarak.. tek dalımız o; umut..

    YanıtlaSil
  11. ben de;
    alışırım zannetim yokluğundan acılanmam...


    sonra baktım ki;
    alışılmıyor(muş) acıya yok(muş) kaidesi kuralı..

    öyle işte..

    YanıtlaSil
  12. @üryan

    yaralı, tepeden tırnağa herkes yaralı işte...

    YanıtlaSil