24 Nisan 2010

AFİYET OLSUN

Blogun içeriğini genişleteyim dedim. aha bu yemeği de ben yaptım. Afiyet olsun
ilerleyen zamanlarda bi entari dikeceğim, resmini koyarım. sonra da halkımın cinsel sorunlarına yoğunlaşmaya niyetliyim.

ha bi arada bu mikemmel yemeğin tarifini veririm..

( höm hüm, efkar yazıları ve çözülmez aşk çıkmazlarını betimlemeye, konu hakkında ülvi ve kesin çözümlü fikirlerimi anlatmaya devam edeceğim elbette. )

ben en büyüğüm, ben bir taneyim, ben gibisi bir daha gelmez, her şeyin en iyisini ben bilirim...

bitti..


gereksiz adam

13 yorum:

  1. kızarmış köfte üstüne domates-patates-patlıcan-biber (kızaracak ne varsa artık) kızartılıp koyulur, üstüne de kaşar ve süslemek için maydanoz...:)

    ketçap ve baharatları da unutmamak lazım...

    yalnız yaşadığım dönemlerden kalma...

    YanıtlaSil
  2. o kadar mı kötü, hiçbir şeye benzememiş bi dost.. eminim sen bu kadarını bile yapamazsın..:))

    YanıtlaSil
  3. Resmi görünce benim de aklıma aynı şey geldi ''ne ola ki bu ''

    Neyse demek devamında entari dikişlerini yayınlayacan heyecanla bekliyoruz deyip seni kandırmanın anlamı yok ...Bunca konu hakkında yazmayacaktın da neden blog açtın?? Tavsiye ; sakın asabi yazılar yazma ya da dini fikirlerin hakkında da yazma zira çok tepki alıyorsun yorum yazdıkları yetmiyor bir de mail atıyorlar eleştiri için...

    Yolun açık olsun ...

    YanıtlaSil
  4. @papuç

    yok ben kafama göre takılırım, kimseyi bağlamaz.. isteyen istediğini söyleyebilir... zaten derdim kendim de dahil, bir kaç şeyle dalga geçmekti...

    entariyi de beklemediğine sevindim..

    YanıtlaSil
  5. Yemek mikkemmmel olmuş da.... entarilerin dikişlerini kontrol ederiz pek yakında.sevgilerimizle.

    YanıtlaSil
  6. @sufi

    ben dikişsiz yapacağım yalnız.. öyle üstüne battaniye gibi atıyorsun o kadar...

    YanıtlaSil
  7. ahaha hayır be, güzel duruyo da ne olduğunu tam çzöemedim. domates üstü beyaz peynir gibi göründü önce gözüme, sonra dedim domatesler çiğ değikl, nası etmiş acep dedim. üstteki peynir de krem peynir olabilir diye düşündüm. ondan sordum. hem ben çok güzel yemek yaparım, HIH!!!

    YanıtlaSil
  8. zaten kimse ben beceriksizim demezki.. hep ben en iyi yaparım, benim yaptığımı yeme de yanında yat...:)

    öyle olsun bakalım, sen de güzel yemek yapıyor ol bakalım...

    YanıtlaSil
  9. :) Devamını bekliyoruz lütfen

    YanıtlaSil
  10. @Arzu

    Yok tamam, benden bu kadar...:)

    YanıtlaSil