20 Nisan 2010

YORUM-ÖKÜZ İLİŞKİSİ

Ben, yazdığım yazılara yapılan yorumlara cevap yazmayınca kendimi öküz gibi hissediyorum. Hatta başka bloglarda yazdığım yorumlara verilen cevaplar soru içeriyorsa ve cevap yazmazsam, kendimi yine öküz gibi hissediyorum...

Birde yazılarına yorum yaptığım blog sahipleri, yorumuma cevap vermeyince kendimi ezik, itilmiş, pislik gibi hissediyorum...

Evet bu kadar takıyorum ben blog camiasını, var mı ötesi...

kimse üstüne alınmasın, bu benim hissiyatım...


gereksiz adam

17 yorum:

  1. :)) Tam Küçük Emrah vari olmuş wesselam !!!

    YanıtlaSil
  2. Sana sonunaaaa kadar katılıyorum Gerekli Gereksiz Adam, hatta bu konuda hissiyatımı dile getirdim amanın millet üstüne alındı, gerçi alınıp alınmamak beni ilgilendirmez ben lafımı ortaya korum beğenen alır beğenmeyen almazzzz
    yazımın linkide orada;
    http://mvbln.blogspot.com/2010/03/kusura-bakmayn-ama-sildim.html

    YanıtlaSil
  3. @Pilli Petro

    ..:))

    @Mavi Balon

    okudum efem, gayet yerinde tespitler...:)

    @papuç

    öküz gibi hissetme kısmı mı?..:))

    yok ezik kısmı..

    evet evet tam da öyle hissediyorum...

    YanıtlaSil
  4. aynı hisleri ben de paylaşıyorum senlen.

    YanıtlaSil
  5. @bi dost

    sevindim. geniş bi halk kitlesi var arkamda gibi hissettim..:))

    YanıtlaSil
  6. Ben de aynı düşüncedeyim.
    Yorumlar önemli...
    Ama bir de,artık çok sık yorum yazamasan da okuduğun ve gerekli gördüğün bir bloğun blog listesinden çıkarıldığını görmek? Bunun üzerine iç hesaplaşma yapıp,
    yazdığın yazıların anlamsızlığı üzerine kafa yormak? Ve tüm moral bozukluğuna, ezikliğine rağmen yine de o blogta gezinmek daha da acınası bence...
    Ya da belki,bunu dert etmek daha da?:((

    YanıtlaSil
  7. bunlar çok yanlis seyler GA..

    yorum etkinligine fazla girme çunku yorum yazma ve okuyucudan gelen yorumlarin ritmi yazan kisiyi tohmet altinda birakir ve asil benliginden uzaklasir, orjinalite gider.
    uzum uzume baka baka kararir.

    en iyi blogger, içinden geldigi yaziya yorum yazan ve cevaplayandir.

    eger sirf karsisindaki için mutevazilik için yapiliyorsa bir sure sonra yazar ile okur arasindaki elektirik çurur.

    YanıtlaSil
  8. melaba melaba, ben geldim :) hoş bende yorum alamamaktan şikayetçiyim şu durumda

    YanıtlaSil
  9. aslında öyle olmaması lazım, yani söyleyeceğini söyleyip cevap beklememek lazım diyorum ama itiraf ediyorum ben de bekliyorum. bi cevap gelmeyince gizliden bozuluyorum, kayda alınmamışım gibi hissediyorum (ayy ne acıklı demi). bazen sırf bu yüzden yorum yazmıyorum kimseye, okuyup çıkıyorum:))))

    YanıtlaSil
  10. @zuzuların annesi

    ya benim takip listem arada çuvallıyor. bi bakıyorum hepsi silinmiş. yani aynı durum bende de olmuş olabilir... sonra unutuyorum v.s.

    pardon yani...

    @Jupiter

    yazar olsaydım dediklerin doğru olurdu fakat ben kıçı kırık bi blogta kıçı kırık yazılar yazan kıçı kırık bi adamım. tabi ki içimden gelen yazıya yorum yapıyorum ama evine gelen bir misafire içinden gelmezse "hoşgeldin" dememek olmaz... çok sabah programı tadında oldu belki ama öyle işte..

    YanıtlaSil
  11. @...saadet

    yorum alamamak çok önemli değil bence ama herkesin bi talebi var tabi..

    hoşgeldin bu arada...


    @çingene

    bu çok insani bence. yolda merhaba dediğin birinin sana cevap vermesini beklemek gibi...

    YanıtlaSil
  12. şimdi ben en son sana verdiğim yorum cevabımda bir soru sormuştum hala almadım cevabını lütfen alabilir miyim :))))))

    YanıtlaSil
  13. gözden kaçıyor işte.. farkına varmazsam sorun yok ama sen ferk ettirdiğine göre rahat rahat kendimi öküz gibi hissedebilirim.. hissederkende cevap yazayım du...:)

    YanıtlaSil
  14. Zaman zaman kendini" ezik ,itilmiş, pislik" gibi hissetmene sebp oldumsa özür dilerim..

    lâkin, bilirsin, bilenler de bilir pek de istikrarlı olamauyan bir ruh halim var..

    kasıt aranmasın..

    Alemi nasıl mı bilirim; kendim gibi..

    yazdığım yorumlara dilediğin kadar cevap vermeyebilirsin ...
    hâl'i anlayamasak da tahmin edebiliriz..

    YanıtlaSil
  15. @üryan

    rica ederim..

    işte benim biraz anlayışsız bir halim var... evet evet, bazen bunu çokça fark ediyorum...

    YanıtlaSil