31 Aralık 2012

ON KIRMIZI DON

Bu noel sabahında sizlere söz ve müziği Sezen Aksu' ya ait olan (ŞU) şarkıyı dinlemenizi tavsiye ediyorum.  Grubun solisti Mithatcan Özer, kendisi Sezen Aksu' nun oğlu olur. Yalnız Sezen manyaaa olduğum için demiyorum şarkı pek güzel, özellikle sözlere dikkat.

Yeni bir yıla nasıl başlarsan öyle gidermiş, peh...   Oysa ben 2012' ye bu göbekle başlamamıştım misal ya da bu kafayla, sonra beyaz saç sayım daha azdı, ben daha azdım :)))  hem bu kadar yakışıklı da değildim, gün geçtikçe daha yakışıklı oluyorum ben, aklım da başımdan çıkıyor sanki. Aptallaşıyor muyum lan ben? Parfümümü de değiştirdim ayrıca, şimdi kokusu burnuma gelince yazayım eksik kalmasın dedim de, hani yeni yıla nasıl başlarsam öyle gidecektim, ben yeni yıla bu parfümle de başlamamıştım. Sonra yeni yılın ilk günleri saçlarım daha sıktı, gözlerim daha güzel, kirpiklerim daha Türkan Şoray kirpiğiydi. Dudaklarım daha dolgun, boynum daha dik, kollarım daha az kaslıydı :)) Yalaannnnn, yeni yıla başladığın gibi gittiğin şeysi koca bir yalaannnn nalaannn, de get nalannn ya da oofff aman nalann. Öyle biri vardı bi ara değil mi?

hoooooouuuffffffff, güzel bi şarkı söyleyin de dinleyeyim yaaaa. Bak popüler şarkılar söylemeyin kızarım, küserim bi daha da konuşmam. Bu konuda en istikrarlı seçimler Ebru' nun blogunda.  

Kulağım ağrıyor sanki, du bi durup dinleyeyim ağrıyor mu gerçekten? evet, ağrıyor ya işte.

Ben bu akşam düzenlediğim noel partisinde yalnız takılmayı düşünüyorum, tek davetiye bastırdım ve onu da kendime verdim çünkü. İsteyen olursa buyursun diyeceğim ama cıksss, yalnız kutlayacağım ben yeni yılı....

Bi yıla nasıl başlarsan öyle mi giderdi, hastiiiirrrrr...

cem ben, noel glmiş neyime anam anam garibem.

(MUTLU YILLARR GENÇLİK )

41 yorum:

  1. Ben de 2011 yılına girerken Avatar'ı izleyerek girmiştim yeni yıla ve gördüm ki nasıl girersen öyle devam etmiyormuş yeni yıl.Bir tane bile mavi insan hatta yaratık bile görmedim 2012 de.Ben bu yıl Leyla ile Mecnun'u izleyip biraz da nete takılacam..yeni yılmış gelen gelir kapımız açık ama aman da gel diye kutlama yapacak halim yok.

    Sana da mutlu yıllarrrrrr ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. demek mavi insan görmedin :)) bilsem birini boyar gönderirdim sizin oralara :))

      Sil
  2. al benden de o kadar işte.

    yine de ''güzel olsun yeni yılın'':)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler, herkesin öyle olsun. yok iyi olan herkesin olsun. ya ben kötü biriysem?

      herkesin olsun herkesin :)

      Sil
  3. Bende inanmıyorum o saçmalığa. Hatta kiminle girersen olayı da vardır birde. O kocaman yalan.
    Geçmişler olsun, çabuk geçer gider inşaallah o ağrı.
    Size de mutlu yıllar dilerim ayrıca. Gencim ya üstüme alındım. :) :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler...

      ben yaşlı mıyım, bunu mu demek istedin sen şimdi. sen bana yaşlı dedin yaşlı mı dedin, evet dedin. koğğğşulaaarrrr :)))

      Sil
    2. :) :)
      Aaa.. olur mu? Siz hepimizden gençsiniz. Ağzımdan hiç "yaşlı" kelimesi çıktı mı? Çıkmadı. İtiraz ediyorum.

      Sil
    3. hala ima ediyor, hala ima ediyor..

      Sil
    4. Yok yahu, cidden ima falan yok. :) :)
      Asıl cümlemize yaşlı diyen bizzat şahsınızdır.

      Sil
    5. hem yaşlı dedin hem iftiracı dedin sen bana. yetişin a dostlar..

      Sil
    6. :D Kimse yok bak... Demek ki herkes aynı düşünüyor.

      Sil
    7. yalnızın eziğin tekisin de diyorsun yani. vay beee...

      Sil
    8. He, evet öyle diyorum. (tersi işe yarar diye şeyettim.)

      Sil
    9. ha sen her şeyi yanlış anlayan bunağın tekisin diyorsun bana öyle mi? yeter ama bu kadar hakaret :)

      Sil
    10. Tamam bitsin. Hadi bunu da ters anla. :)

      Sil
    11. Ters de olsa anlaşmak iyidir. :)

      Sil
  4. o kadar konuştuk da kulağım ağrıyor demedin yani Cemmmm.. Cemmmmm.. geçmiş olsun Cemmm..

    ve de evet evet... on kırmızı don :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yaşam koçluğu olayına takılınca kulağı unuttuk. hafiften ağrıyor, fazla şınav çekmekten ya da halter kaldırmaktan sanırım.

      Sil
    2. fazla şınav, halter kaldırmak, kulak..

      canım yaaa, sanırım bir spor hocasına ihtiyacın var. aletlerin nasıl kullanıldığını öğretmesi lazım birinin.

      ya da ihtiyacım yok dersen, iki kulağınla dene.. ağırlık olarak bir kulağına yüklenmek zorunda kalmazsın :)

      Sil
    3. sen bi yaşam koçu olarak iki kulağınla dene diyorsan ben dinlerim, akşam bir de öyle deneyelim bakalım :)

      Sil
    4. Kuzuyum ben daha kuzuunu.. Arkadaşlarının kuzusu :) Hahaha.. Sevin beni :)

      Sil
    5. arkadaşların olarak zaten seviyoruz seni :)))

      Sil
  5. Yanıtlar
    1. belki bacadan noel baba düşer ya da onun kızı :)))

      Sil
    2. o kadar zamanda bi çocuk sahibi olamadıysa zaten ondan da hayır gelmez :))

      Sil
  6. :)) İlahi...

    Yorumları da gülerek okuyorum :))

    Bi de bir grup'un albümünü görüp "Daha ne isimler görcez yareppim" dememek gerekiyomuş :)) Onun da bir farkına vardık çok şükür.

    Huzuru bol bir yıl diliyorum :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet dememeli öyle şeyler :))

      teşekkürler

      Sil
  7. Geleneği bozmayalım yine de: mutlu mutlu yıllar, yeni yıl iyi şeyler getirsin... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler genç adam, hepimize iyi şeyler getirir inşallah. mutlu yıllar yeniden :)

      Sil
  8. kalbinin kenarında öylece duran düşlerının gercekleşmesı dileğimle,iyi yıllar cem:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çoook teşekkürler, aynı güzel dilekleri diliyorum senin için. mutlu yıllar.

      Sil
  9. güzel bir yıl olsun...hepimiz için...her konuda...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aminnn, inşallah, hepimiz için...

      Sil
  10. 2013 güzel bir yıl olsun hepimiz için, sağlık, mutluluk sıradan dilekler belki ama, fena da olmaz hani. O yüzden sağlık ve mutluluk dolu bir yıl diliyorum. Burç fallarından uzak duralım onlar yalan söylüyor mutluluklarımıza endişe sürülsün istemem :p

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben öyle olacağını umuyorum, güzel olacak yani. en azından benim için...

      burçlar ne diyor kova için bilmiyorum doğrusu da ne derse desin, ben iyi başladım yıla :)

      Sil
  11. Mutlu yıllar Cem'cim:) sevdiklerinle sağlıklı,huzurlu,mutlu,şahane yıllar geçirmeni diliyorum.bu yıl özellikle şahane geçsin:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler kamikazecik, sana da sağlıklı huzurlu mutlu yıllar olsun inşallah.

      Sil