16 Aralık 2012

:)

Pazar gününün özellikle akşam saatlerini imha edebiliriz. Hani böyle bir yöntem olsa ya da bi şans verilse günlerden yana, bunu yapardım, yapabilirdim yani...

Neyse ki bu hafta pazartesi çalışıp izne ayrılacağımdan biraz daha iyi olmalıyım. Salı yolculuk vakti, hayatımda bazı değişiklikler yapıp cuma dönüş vakti vs. 

Kendimle ilgili haftalık bilgileri verdikten sonra...

ooff sıkıldım, yazmayacim :)

iyi pazarlar deyip, kaçayım...

cem ben, böyle bir yazı yazılmadı varsayın çünkü ben ısrarla yayınla tuşuna basacağım.

18 yorum:

  1. iyi pazarlar sayın yazar :)

    YanıtlaSil
  2. ne tatil mi dedin :))
    benimde uzun bir tatile ihtiyacım var :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tam tatil demeyelim buna, bi iş için diyelim ama keyfi bi iş tabi o ayrı..

      Sil
  3. yaaa bende izin istiyorum, tatil istiyorum ama haksızlık bu!!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de yılın cogunun tatil olmasını istiyorum ama ancak 20 gunum var ki bu yıldan 4 gunum kaldı. kısmetse onu da bitireceğim :)

      Sil
  4. Ne guzel yahu :(
    Yarin saat bes bucukta kalkip okul yollarina dusecegimi bilmek cok kotu :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yarın ben de erkenciyim, salı başlıyor iznim.

      Sil
  5. keşke buraya gelseydin.. gelseydin de sıkıca sarılsaydım sana .. off benim pazar akşamlarımı da ortadan kaldırsan ya canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne iyi olurdu karöshim :((

      baak kaldırdım pazar akşamlarını, pazartesi sabah yaptım :))

      Sil
    2. ay evet yapmışşsııın.. o yüzden gece uyuyamadım; ortadan kalkan zamanın içinde uyunmaz tabii:) açıklığa kavuştu uykusuzluğum.. e napıcam şimdi ben bu pazartesi sabahı ile.. derken öğle oldu:) 5 saat dersim var.. 5 dakika sonra başlıyor maratonum:):)

      Sil
    3. yapacağım dediysem yaparım :) senin yüzünden ben de uyuyamadım. e zamansızlıkta uyunmayacağını biliyordum ama madem karöshi arkadaşım istemiş pazar akşamından kurtulmayı, uykum feda olsun dedim...

      oyyy daha ne kadar saçmalayabilirim acaba :)

      sana kolay gelsin

      Sil
  6. Bugün geçmek bilmiyor gibi gelmiyordur umarım. :)
    İyi tatiller olsun İnşaallah. Şifa olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler..

      tam tatil diyemeyiz ama, bakalım.

      Sil
  7. Üşüyom bende:/. Herkesın bı söyleyeceği var

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. insanız lafımız biter mi hiç :)

      Sil
    2. Yok bitmez :) biter desem bitecek mi:)

      Sil