6 Aralık 2012

HOOOOĞUUUUFFFFF

Kısık ve titrek sesle, biraz da kekeleyerek;
"Güüü nayy dınnnn"  
Akşam oynanan futbol maçından bihaber, malum bi şarkı eşliğinde ve küfrederek, ve 
" güü naaayy dıııınnnn"

Gürültü var bütün mekanlarda; gök gürültüsü (mü?)
yağmur (mu) o (?)  
yalnız ( mı ) o (?) 
yalnızlığın sesi (mi) o (?)

hiişşş, parantez dışına al beni
ya da
yok ol, hiç ol, defol(u) dünya.
................
........................

Bak yine, parmaklarını hissetmiyor(muş) yoldan geçen bi adam. Klavye bulup rastgele yazası varmış yine. Bana diyor, nedense?

hooooğuuuuffffffff. ve benzeri bıkkınlık sesleri çıkartabilmeli yazılar. 

Emre Aydın' da dinlenir bütün ergen hayranlarına rağmen. Ki ergen söylemi ne kadar iticidir, bilirsin de dönemin şuursuzluğundan kaynaklı bu ötekileştirme. Aklı ve mantığı oturmadan, rastgele ve bilinçsiz bi hayranlık. Sahneye acayip şeyler fırlatan ve şuursuzca ağlayan ve korumaların kollarında bayılan vs. 

ve;
şu "ve" bağlacını defedin hayatımdan, alınmasın diye söyleyemiyorum ben kendisine, defol git der misiniz bi zahmet.

Perşembe perişanlıkmış....

cem ben, hooooğuuufffff lamak istiyorum

17 yorum:

  1. O kadar saçma şeyler yazıyorsun ki.. ipe sapa gelmez... Ama bu saçmalıkların altında o kadar derin anlamlar gizli ki...Bunu nasıl beceriyorsun bilemiyorum.Hiç bir şey yazmıyor gibi görünürken kendinden bir şeyler vermek, okuyucunun kendinden bir şeyler bulması... Dahisin sen dahi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. düşün ki gözler üzerinde ve ağzından çıkacak bi sözle istemediğin şeyler olacak ama o söz çıkmalı, bi yere kusmalısın, bi yere yazmalısın, ne yapardın?

      dahilik kısmı için estağfurullah, saçmaladığım gayet doğrudur :)

      teşekkürler.

      Sil
    2. Bilmem, ortak noktalar çok olsa da insanlar arasında mutlak aykırılıklar da mevcut. Ama belki de bir kez, tek bir kez en üryan haliyle dışa yansıtmalı duyguları..tam üstüne oturan kelimelerle, orasını burasını daraltmadan...sonra az biraz çiğdem doldurup avuca, karşıya geçip seyretmeli insanların halini :))
      ben böyle saçmalamaları seviyorum ayrıca..

      Sil
    3. çok yazdım aslında, son zamanlarda bu moddayım açıkçası. olabildiğince üryan diyelim.

      Sil
  2. O tarif ettiğiniz hayran kitlesini hiç anlayamadım.. Ben sevdiğinin resmine bakıp ağlayan insanları da anlayamıyorum ki..
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevdigilisinin resmine bakıp ağlayanları anlarım, derdim ağlayanlarla değil zaten, şuurunu kaybedenlerle :)

      Sil
    2. Benim de derdim yok da, anlamıyorum işte. Yaşanmamışlıktan olsa gerek.

      Sil
    3. Allah yaşatmasın desek beddua mı etmiş oluruz acaba

      Sil
  3. Hahaaa en son Sezen konserinde fena halde ağlamıştım..Ama şu şekilde; yüzümde hiçbir mimik yok gözlerimden hüngür hüngür yaşlar akıyor falan..Yanımdakiler şaştı kaldı halime..Dayanamadım Cem çok fena oldum yahu..Ve ne çalıyordu biliyormusun “Şinanay” ve ben ağlıyorum..Herkes oynuyor alkış kıyamet ben ağlıyorum..Ergen ergen ağladım..Şaşırttım herkesi..O şinanay çalarken ne kadar eskilere gittiğimi kimse görmedi bile sadece anlamaya çalıştılar..Bir daha ki konsere selpak kutumla birlikte gitmeyi planlamaktayım, Allah kısmet ederse tabii :):)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ooooo sezen dedin orda durdum. sezen bakaaaa, kaldı ki ağlamadan kasıt çok başka. bilirsiniz işte "tarkaaaaann" diye bağırarak ağlayan modelleri.. öyle yani, sezen başkadırrr

      Sil
  4. Uzun bir aradan sonra ilk defa bir mucizeye tanık olmaktan dolayı tuhaf bir huzur var içimde.Aynı anda büyük bir boşluktayım da.Hayat oyun oynuyor yine :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. huzur ne güzel şey, umarım o boşluğu da doldurur...

      Sil
  5. Sen üryan bir halde değilsin, olmamışsın olmazsın...Aksine üryan kalmasından çok korktuğun Cem'i kelimelerin arkasına saklıyorsun özenle, üstüne üstlük hedef şaşırtıyorsun. Neden ya da niçinlere cevap yok sende...Cem niye korkuyor,niye suçluluk duyuyor,niçin kendini cezalandırıyor,yalnızlığı ile suçluluk duygusu arasında ki bağlantı ne bilinmiyor. Üryanlık bu cevaplarla başlar.Sen bizleri sonuçlarla oyalıyorsun. Sonra "olabildiğince üryanım" türküsü söylüyorsun. Islıkta çal birlikte,yakışır.Ama hakkını yemeyeyim Cem,türküleri güzel söylüyorsun...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. zaten şu şartlar altında "olabildiğince" dedim. Yani elbette o bilinmeyenler bilinmezliğini koruyacak. bazı şeyleri ilanen duyurmak imkansızdır ya da gereksizdir diyelim. insanları üzmemek lazım, bunun için uğraşıyorum belki de...

      Sil
  6. Ama bu yazı da şarkı yok eksik...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o zaman bülent ortaçgil' den herhangi bir şarkı olsun bu yazının şarkısı.

      Sil