25 Aralık 2012

DAHASI YOK

"Günaydın" dedim bu sabah rüzgara, hem de nasıl bi rüzgar ve günaydınlar artık karanlık. Biraz daha ağardığında gördüm pembe bulutları, "ah yanaşıp nasıl sevişilir deniz üstü pembesiyle" dedi şeytan. Oysa vahşi cinsellikten bağımsız, şefkatli bi söylemdi bu, huzur gibiydi daha çok. Montumdan kurtuldum ve ceketimi, ve kravatımı, ve saçlarımı savuruyordu rüzgar. Kollarımı açsam yeni doğan güneşe doğru, Hollywood filminden bi sahne çalmış kadar utanabilirdim, bu aşikar. Ah yeşilçammm...

Sonra olmayacak bi şarkı çalıyordu, az önce değdi kulağıma. Ben o şarkıdaki sözleri bi zaman öncede bırakmıştım oysa.  Kaldı ki, bazı hayallerde ki asıl kahramanlar, gerçeğin farkında değiller gibi asla. Öyledir, ötesi yan yana olurdu  bazı bedenler bu da aşikar..

Son zamanlarda daha az resim çekiyorum. Dost sohbeti ya da oturup o manzarayı seyretmenin daha keyifli olduğunu düşünür oldum ya da yaşlanıyorum, ki 35' e ne kaldı...

"Sadece yazmak için yazıyorum" gibi bi hissiyatın içindeyim şuan. Şu satıra kadar yazdıklarım, bi çöp bidonuna sıkıştırılmış sebze meyve artığı gibi. Kağıt gibi değil, poşet gibi de değil, belki biraz ölü hayvan leşi ama daha çok sebze meyve artığı. 

Dün gün boyu sadece ilaç için su içtiğimi fark ettim ki, çok severim su içmeyi. 

Dahası yok....

Cem ben, bi sakinliğin ortasında.

19 yorum:

  1. evet cem yaşını başını almışın :):):) Öyle resim çekmeleri bırakıp , yaşlı dedeler gibi oturup manzara seyreliyorum demeler falan pek hayra alamet değil gibi geldi bana :):) Birde su içmeyi ihmal etme özellikle belirli bir yaştan sonra çok önemli :):):)

    YanıtlaSil
  2. O filmler de zati bizim hayatlarımızdan çalıyorlar. Yani ortada çalınan birşey olmaz bence. :)
    Hayatımın dersini aldım sayıyorum kendimi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. benim hayatımdan çalmamıştır zaar.

      Sil
    2. O zaman.. Alo.. kaçtı ya, onu arayalım. :)

      Sil
    3. kaçtı gerçekten
      -kim kaçtı
      numara
      -nasıl yav...

      ehu ehu

      Sil
    4. :D Kaçan kaçsın, kalan sağlar bizimdir demiş, Atalar.

      Sil
  3. cem ne yapıyorsun sen?
    ''Sonra olmayacak bi şarkı çalıyordu, az önce değdi kulağıma. Ben o şarkıdaki sözleri bi zaman öncede bırakmıştım oysa. Kaldı ki, bazı hayallerde ki asıl kahramanlar, gerçeğin farkında değiller gibi asla.'' bunlar benim beynimin içinde 1234465648 kez dönüp duran düşünceler ama itiraf etmeye korktuğumdan yazıya dökülmeyen, dillendirilmeyen birebir aynı kelimeler.

    su içmek güzeldir :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. zaten hayat dediğin benzer senaryolar. blog ortamında kesişen senaryo, cümlelerde de kesişiyor. olan bu belkide.

      Sil
  4. Cemciğim mim var:) yap lütfen ısrar etmıyorum ama yap:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gittim okudum mimi, teşekkürler :)

      Sil
  5. Sadece yazmak için yazmakta çok pis birşeydir bilirim.
    Ver kendini rüzgarın koynuna çek bir nefes , tamamdır..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. "o vakit içi dolar söylemlerin" diyorsun. ya da biraz daha boş boş takılalım, böylesi belki düzlüğe çıkartır bizi.

      Sil
  6. Yaş 35 yolun yarısı :))
    Cahit Sıtkı'nın bu şiiri benden sana gelsin o zaman.
    (Şiir göndermek için yaş sınırı var mıydı?? Göremedim de. Malum çocuğuz daha :P :P)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. şiir göndermek için yaş sınırı yok da senin bloga yorum yapman konusunda bi sınırlama gelebilir her an :)))

      amcayım ben amca :)

      Sil
  7. Cem mimin var bende... gelip alırsan sevinirim, çok yer kaplıyor..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ama evde saklayacağım :)

      Sil
    2. :))) en güvenli yer burası...eve götürme

      Sil