28 Aralık 2012

YIKIL KARŞIMDAN

Şiir yazdım ben kuytu bi köşede; okumam, okutmam. Kafamı sallıyorum klavye başında bi piyanist ya da Arif Sağ gibi. Çok....  çokk  çoookkk...

Ben kimim?

Parmaklarımm, biri parmaklarımı hapsetsin, biri kalbimi hapsetsin, biri aklımı hapsetsin, biri beni hapsetsin soyut bir hapishaneye. Biri gözlerime baksın, anlasın, tanısın, elini uzatsın, yardım etsin, sormasın, sorgulamasın.

Elimde bi Cuma var; parça pincik, çer çöp ya da...

Huzur var, huzur mu o?

hoooooooooooooooooooooffffffffffffffffffffffffffffff .. bu offf tan daha etkilidir kanımca, "h" harfi orda pekiştirme görevi görüyor, aaağğğğşam olsa da eve gitsek in pekiştirmesi o :)

"Yavrum o nasıl bi uyku hali, 10:30 da uykuya daldın ve 7 de kalktın hala ne uykusu. Tamam gece 3-4 kez uyanmış olabilirsin fekat yeter da, yeter. boşal da semerini uyu, yuh" bu cümlenin ya da cümlelerin tırnak içine alınma sebebi yazıdan bağımsız olmasıdır. Bu edebiyat dünyasını sarsacak nitelikte, kaliteli başyapıt adayı yazıda ancak tırnak içinde anlatılabilirdi o cümle, parantez hatta köşeli parantez de olabilir. Bilmem olmayadabilir. bu olmayadabilir nasıl yazılır ki; olmaya da bilir olabilir mi?

Bak evladım, dua ettin ve parmaklarını hapsetti biri soyut bi hapishaneye. Laf olsun torba dolsun seninki evladım, soyut hapishaneni aç kurtlar bassın emi...

yıkıl karşımdan...

cem ben, kan grubum 0Rh(+), boyum 174-175 civarı, kilom 67-68 di en son, ama göbek yapmış olabilirim. Sonra kahve tonlarında saçım (arada bir kaç beyazıyla ) ve aynı tonda gözlerim var. Bronzlaşsa çok çekici olabilecek bi de cilde sahibim ahahahahaha, eşekler kovalasın beni :)

24 yorum:

  1. Son cümleye güldüm, itiraf ediyorum. :) Ve ben hala kan grubumu bilmiyorum.
    Ve ben bugün karşınızdan yıkılmayacak kadar miskin hissediyorum kendimi. Tüm enerjimi temizliğe harcadım çünkü. Ve bitti.
    Dinlediğiniz ve okuduğunuz için teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayıp etmişsin, gülmemeliydin :))

      kan grubunu öğren bir an önce o zaman, herkes öğrensin kızdırmayın beniiiiiiiiii :)

      Sil
    2. Söylediğim herkes de öyle diyor. Öğreneceğim İnşaallah. İnşaallah...

      Sil
    3. ne zaman olur ortalama, 20 yıl içersinde öğrenirsin zaar :)) az ezikleyeyim de çabuk öğren bari ; tüüüü kan grubunu bilmiyooorr, komşulaaarrr bu gerçekten uyuşukmuşşş, kan grubunu öğrenmeye üşenmiiiiiiişşş...

      Sil
    4. :) :) İşe yarar İnşaallah.

      Sil
  2. Allah cezanı verecek senin :):):)

    YanıtlaSil
  3. evet vermesin ALLAH korusun arseli ce de delimi ne? haydı dikenlikten dön,gül bahçesine gel!cuman güzel geçsin cem

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. şaka yaptı, şaka...

      Sil
    2. Ana!!!! bana laf atma..Cehennemde yanacaksın sayın "Adsız" :):)

      Sil
    3. arseli--ce Yıkıl karsımdan :)) beni oraya getirme :)

      Sil
    4. arseli-ce bu adsız zaten adsız yazık, bir de sen üstüne gitme :) yazar yazar gider o :))

      Sil
  4. çeşnili çağrışımlar çarşısında, çelişkli duygular hepten delişmen olurmuş :))..öyle biliyorum :)
    bu haleti ruhiye'leri n'apsak ki acep? :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne olurmuş ne olurmuuuşşş :)))

      olmaz olmaz delişmen olmaz :))

      Sil
  5. :)))...

    bu arada hayırlı cumalar dilerim :)

    YanıtlaSil
  6. "h" harfininin ağşam ile ilintili bağlayıcı görevinden etkilendim Cem:)ama en çok da yerli yersiz koşuşturmalarla elim sende oynayan kelimelerinin arasına sakladığın "ruhunda ki sızı" dan...

    YanıtlaSil
  7. Sabah sabah tebessüm oluştu yüzümde :)Oysa hüzünlü bir giriş yapmıştım okumaya başladığımda.Sağlıklı,huzurlu,bol paralı ve Aşk olan bir yıl diliyorum herkese.Ve olmayadabilir diye bir kelime yok;olmayabilir de kelimesini katlettiği için millet beynimize öyle kazındı maalesef :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tabi ya ''olmayabilir de'' o, saol aydınlattığın için. iyi haftasonların olsun inşallah

      Sil
  8. ne güzel anlatım bu böyle:)gülümseyerek okudum:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler, Allah gülmekten ayırmasın inşallah.

      Sil
  9. heheytttt!!! sayın adsız..:):) çıkışta görüşelim seninle :):)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yalnız burası benim blogum burdan çıkış yok :))

      Sil