24 Aralık 2012

HADİ HOPPA

Şimdi o güneşe aldırmamak lazım, zaten o yüzden giyindim diz üst montumu. Sonra izin dönüşü memur Kemal Sunal ya da İlyas Salman kıvamında takılıyor olabilirim, ki ben koskocaaaaaa..... zzzzttttt

Gelene çikolata ikram ettiğim de doğrudur, ıslatmak gerekiyor ya, çikolatayla ıslatalım dedik icabında. Buyrun, bademli, isterseniz...

Ezanı şerifin kıraat olunduğu, bu esnada benim harıl and the harıl çalıştığım da doğrudur. Suçumu kabullenmek gerek malum.

Yaz saati uygulamasının, dolayısıyla yazın aklıma düştüğü alakasız gelebilir elbet, lakin burdan bakınca dünyada alaka kuramadığım onca şey de benim dibimden ayrılmıyor, ona ne demeli. Hem durup durup motorlu taşıtlar vergisi ödediğime dair bi kazık var münasip bi yerimde.

Neresi mi?
..:))))

Ayrıca midem patlayacak gibi olmasa bi bardak kahve daha içebilirdim de, bu -yapabilirdim, -edebilirdim söylemleri direkt gaza getiriyor muhalif tarafımı; heyyy bana bi kahve please.

Pardon, sizden ricam isimsizlerin yorum yapmaması yönünde, çünkü isimsiz kahramanların varlığına inanmıyorum dostum. Tamam, istesem ben de yasaklayabilirim ama yasakçı zihniyet bünyeme zarar adamım...

Bi saniye ya ben de "çişim geldi" desem, önce taşlanıp sonra el üstünde tutulabilir miyim acaba?
ama gerçekten çok insani....   amaaann, neyse işte...

cem ben, hadi hoppa.

28 yorum:

  1. Fazla kafein bünyeye zarar veriyor olabilir mi acaba:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. olabilir tabi ama benim bünyeme zarar verecek çok etken var :))

      Sil
  2. Bence de çok insani. Lise çağında ben ve kankam aşık olmak istemezdik . Hele bak sen bilinç düzeyine müdahale ediyoruz aşkımıza:)
    Len bu kaka da yapıyo böö iğrenç derdik:P
    Alakasızlık konusunda bende sınır tanımam:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. AMA BEN YEMEK YİYORDUMMMM :))

      Sil
    2. hehehehe

      Cem kop gel bi fikrini de bana sayfamdaki müziklere

      Sil
  3. yorum yapmaya değil, çikolata almaya geldim...bademli severim zira...müsadenizle...(iki dene alabilir miyim)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yorum yapmayana çikolata da yok :))

      Sil
    2. eski yorumlara saysak...cidden yapasım yok..üşeniyorum..

      Sil
    3. O ZAMAN bademli olmaz, bitter ya da sütlü bi ihtimal :)

      Sil
    4. aman istemem, başka bir blogta acılı lahmacun dağıtıyorlarmış, akşam vakti iyi gider, ben oraya yorum yapmaya gidiyorum...sen gelme, yeni yemek yedin..

      Sil
    5. biz sağlıklı besinlerden yanayız. acı komple zararlı bir şey. şimdi kahve eşliğinde çerez servisim var misal ama sana yok, acılı lahmacun ye sen...

      Sil
  4. Biri çikolata mı dediiiii? Ama benim gibi çikolata hastasına çikolata ikram edersen elinde bir tane bile çikolata kalmaz ona göre :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çikolata deyince aklıma geldi, gidip yiyeyim bir kaç tane. göbek çıktı zaten :)

      Sil
  5. postumuzun ana fikri şudur: "şinanay da yavrum şina şinanay" :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hobbbaaaa, boşa attık aracı :)

      Sil
  6. Geldim. Hunimi aldim. Gittim

    İnceldigi yerden kopuyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çikolatanın yanında gizlice huni hediye ediyorduk, çaktırmadan. çözüldü mevzuu..:)

      Sil
  7. Harıl and the harıl çalıştığın yalanına kanmadım bilesin :))
    ıı şeyyy bende bir çikolata alabilir miyim ama benim ki fındıklı olursa sevinirim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben fena ineğimdir, belki beklemediğiniz bi durum ama böyle. fakülte yıllarında da öyleydim, bi yüksekokul yıllarında kalkıp sınavlara gitmeye üşendiğimi bilirim o kadar.

      gelelim çikolataya, en yakın markete gitmeni tavsiye ediyorum. Sen hem bana inanma hem benden çikolata iste, bir de fındıklı istermiş, yok sana da çikolata...:)

      Sil
    2. Ayıp ayıp çoluk çocuğa öle bağrılır mı :(( Herkese ikram ediyorum demiştin utanmıyo musun beni kandırmaya :P

      Sil
    3. gıcık olmayanlara ikram ettiğim doğrudur amcası :)

      Sil
  8. Evet o güneşe aldanılmaz. Hele ki otların üstündeki o beyazlığı gördükten sonra.
    Bende dün çok çalıştım. napalım.. bende bir çikolata istiyim amma, kalmadığına eminim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çikolata vardı ama ümidini kaybedenlere vermiyoruz. sen çikolatadan yana umudunu kaybetmişsin bi kere :)

      Sil
    2. o zaman tamam, bademli bi dane vereyim :)

      Sil
    3. :) :) Uçarak alıyorum.. Ki bademi pek sevmesemde.

      Sil