27 Aralık 2012

ÇEKİLİŞ HAYALCİSİ

Ben bi çekiliş yapacağım. İsimlerinizi yazıp, kırmızı kadifeden yapılmış bir keseye atarım herhalde. Ödül olarak bi boşluk verebilirim, bi es belki, yalnızlık da olabilir, seçersiniz artık. Benden başka bi ödül çıkmaz.

Yapmayın bunu, çekiliş yapıp parfüm dağıtmayın misal ya da ruj, o, bu vs.  ya da yapın banane, her haltın doğrusunu bilen ben miyim ki hiç bi haltım doğru değil falaaaannn fişmekann.

İçimden kahverengi resimler geçiyor, insanları insan gibi değil, daha çok efkarlı dağları misal. Ve ben onları kağıda dökmek istiyorum da olmuyor, yazamıyorum. Sonra "yazamıyorum" dedikçe sıradanlaşıyor bütün cümleler ve dahi bütün cümleleri katarak kurduğum aşağılayıcı söylemler. Hava kaçıran bi balon gibi zaman, patlağını bulamıyorum.

Sabah ŞU şarkıyı açmasaydım, bugün aciz olmayacak(tı) söylemler. Anlaşılmaz bi paragraf, olmadı şiiri anımsatan iki mısra belki ya da susardım, yazmazdım.  Oh ne büyük eksiklik dünya için!..

ya da ben o şarkıyı hiç dinlememiş gibi davranayım, en azından burada.

Olmadı, istediğim gibi olmadı, istediğim kadar acıtmadı. Şiir olsaydı, O. Veli olsaydı, sabah sabah ağlasaydı biraz daha şarkılar, daha az konuşsaydı...

ya da sadece baksaydı...

cem ben, çekiliş hayalcisi.

35 yorum:

  1. Ya arkadaşlar Cem'in çekilişini bırakın ben çekliş yapıp takı hediye ediyorum.Kırmızı kadife kese de yapmayacağım çekilişi ama sonunda boşluk ya da es de vermeyeceğim ;)

    Günaydın ,iyi günler diliyorum..Bir es ben de alabilir miyim ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. eee ben pot mu kırdım şimdi?

      yazarken de düşündüm, takip ettiğim bloglardan biri alınır mı acep diye. herkes ben gibi düşünmek zorunda değil hem, değil mi? :))

      günaydın, ben de iyi günler diliyorum.

      Sil
  2. :))
    sen yazamamaya devam et,iyi oluyor bence:)

    YanıtlaSil
  3. şarkılar ve içlerine hapsettikleri tuhaf duygular...
    bir ara bununla ilgili birşeyler karalamıştım sanki...
    aklıma o geldi, nerden geldiyse...
    Selam, ben de mor gözlüklü kız.
    işin tuhafı, bugün gök bile bu şarkıyı dinlemişcesine ağır, bulutlar bir o kadar kederli, güneş bir o kadar mahçup...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mor gözlü kız diye okudum ilk, hayırdır dedim kendi kendime :)))

      Sil
  4. Kadifedeen kesesii sii diyesim geldi bak şindi yahu :):)

    YanıtlaSil
  5. Yalnızlığı, boşluğu kim hediye almak ister Ceeemm! Sen kadifeden keseyi ver. Çok materyalisttim :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. keseye göz koyan birinin çıkacağını hiç düşünmemiştem haaa :)

      Sil
    2. Ehehehehe... yalnızlığı ve boşluğu sana bırakıp keseyi alıyorum işte.

      Sil
    3. Allah razı olsun, çok lazımdı onlar bana :)

      Sil
  6. Ben hepsini istesem.. Madem o kadar katılmışım, hepsini isterim. Allah Allah.. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çekilişsiz kurasız da verebilirim. ben de yalnızlık çoookk :)

      Sil
  7. Böyle bir çekiliş hayali hoşuma gitti. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben üşeniyorum, sen üşenmezsen yap :)

      Sil
    2. Ben de üşeniyorum :) Ama ileride yazarsam böyle bir şey fikri senden aldığımı da belirtirim :)

      Sil
    3. merakla bekliyorum. benim adımı belirtmesen de olur :) hem sen üşenmemiş koskoca kitap yazmışsın, bunu mu yazamayacaksın.

      Sil
  8. bi es çıksın isterdim:)öyle anlar da ihtiyaç oluyor ki...üşenme,üşenme...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. böyle tembel üşengeç bi adam mı oluyorum ne? :)

      Sil
  9. değilsin mi sanıyorsun yani :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. değilim tabi, değildim yani :)

      Sil
    2. değilim ve değildim in aynı anlama gelmediğini bittabi sende biliyorsun :)

      Sil
    3. o yüzden virgülden sonra bi düzeltme yaptım :)

      Sil
  10. Ruj sonbahar rengimde olsun:( kimse kırmızı gülmesin..kese kadifeyse elif ona dokunsun..neden :(.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kadifeye ben dokunamam zaten. misal şeftaliye de dokunamam. alakasız :)

      Sil
    2. Sen ne kadar iyi bi insansın çok kadir şinassın tek tek cevap veriyorsun yorumlara:)
      Allah seni korusun

      Sil
    3. iyi olduğuma dair bi rivayet var ama....:))

      biri yorum olarak nokta koyup gitse cevap yazarım, diğer türlüsü insanı ciddiye almamak gibi oluyor. sevmiyorum..

      amin cümlemizi korusun inşallah

      Sil
  11. Yalnızlık çekilişle verilmiycek kadar değerli ama verme boşver :)

    YanıtlaSil