5 Aralık 2012

YAZIYOR YAZIYOR ÇARŞAMBANIN ÖLÜMÜNÜ YAZIYOR

Fırtınalı bi havada, tek ayağımın üzerinde, kollarım iki yana açılmış ve hafif çapraz bi pozisyonda cümleler kuruyorum diye düşün. Hadi biraz da soğuk olsun, hatta çok soğuk olsun ve dişlerim birbirine vursun. Rüzgarın sesinden ve durumumdan benim söylemeye çalıştığımı ne sen anla ne de ben anlayım. Uzun lafın sopası; müsaadenizle saçmalayayım :)

feed    popular    my photos.. bızzttt

Karadeniz coştu mevsim itibariyle, dalgasına yandığım denizin dalgalı halini fotoğraflayabilmek adına sabahın bi körü, üstelik bu rüzgarda deniz kenarına attım kendimi. Deniz kenarı deyince bi plaj gelmesin aklınıza, bildiğin dağlık kayalık bir yer. Yarabbii.....

Ya kime ne bundan, benden. Bu = ben hatta. BU' laştırmalıyım kendimi,. "BU' laşıp hayata bulaşmalıyım" ı yazmış olsam tamamen uysun diye yazmış olurdum, ama yazmadım, siz de okumadınız. varsa okuyan bir adım öne çıksın...

Dudaklarımı yediğimi söylemiş miydim ben size?
peki ya evcil acılarımla dünyaevine girdiğimi ya da evcil acılarımın bana ........   öhöm öhöm...

Biri Çarşambanın ayağına bi ağırlık takıp çarşafa dolayıp dalgalı bi denize, yok okyanusa bıraksa ne büyük sevap işler. Salı ve perşembe de yan komşumuz göçtü gitti diye efkara gark edip, kendilerini intihar ederler. Böylece bi pazartesimiz kalır bi cumamız. İki günde iki yatardık, ne güzel...:))

Du bakalım 21 Aralığa sıkıştırırız onu da :))

Şarkı dinleyin, ben şarkı söylemeye başlamadan herhangi bi şarkı bulup play tuşuna basın, pişman olursunuz.

cem ben, bulaşık adam

24 yorum:

  1. 21'e daha çok var. Biz şu çarşafa sarıp atma işini yapalım. :) :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hazır denizler dalgalanmışken diyorsun :)

      Sil
    2. Kesinlikle.. Hem bulunmaz. Dalgalar alır götürür onu uzaklara... ohh mis. :)

      Sil
    3. bu çarşamba da amma can yakmış :)

      Sil
    4. Sorun çarşambada değil aslında.. Sonunda haftanın dört gün kalması, işin güzel yanı. Yani çarşamba arada kaynıyor. :D

      Sil
    5. o zaman çarşambayı sel aldı şarkısını dinliyoruz hep beraber.

      Sil
  2. Çabuk geri al sözlerini. Maazallah cinayete teşvikten içeri alırlar seni.. temiz çamaşır, sigara ikilemesini de bozarsın, ordan da bi müebbet yersin.. senle mi uğraşcaz sabah sabah...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o zaman müebbeti ben akşama doğru yerim, akşam akşam uğraşırsınız, olmaz mı?

      Sil
  3. Ya giiiit günlerle ne alıp veremedeğin var. Git kendine bir çay koy, kahve iç sabah sabah bıdı bıdı bıdı. Bir de 21 Aralık vardı değil mi? :( Yooooooo... ölüciğiiiiizz. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. baane, okuma sen de baane :))

      izmir' in o ilçesine git, oraya bir şey olmayacakmış :))

      Sil
  4. Eskişehirin kuru soğuğundan sanırım bende dudaklarımla oynuyordum arkadaşlarım da tehdit ediyordu acı biber süreriz diye fayda etmemişti ta kii arkadaşım "Seni öpen olmaz böyle giderse" diyene kadar şimdi elimi bile sürmüyorum :D

    Tamam alakasız oldu fark ettim ama ben uyarayım hani "Seni öpen olmaz o dudaklarla" :P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dmek ki ben de ters etki yapıyor ya da öyle dudaklar var ki bende kopardığım halde çekiyor :))

      Sil
    2. oldu o zaman görüşürüz :d :d

      Sil
  5. Dudak yeme alışkanlığı bende de var ya abartınca kötü oluyo :)

    21 Aralıkta geliyo dimi. 22 Aralıkta da çıkıp o aslında Ocak mış ya biz Aralık sanmışız derler mi? derler :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o kesin, zaten şimdiden şu tarihle şu tarih arası diyen varmış bile. altyapı hazırlanıyor şimdiden. :)

      Sil
  6. iyi boylamamış denizin dibini çarşamba hala ondayız be Cem:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. özellikle geç cevap yazdım. al işte, nooolduuu gitti çarşamba :)

      Sil
  7. hayat pazartesi ve cuma arasında salınıyor zaten.
    ötesi yok ki..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. pazartesiden cumaya mı cumadan pazartesiye mi?

      önemli bi ayrıntı..

      Sil
  8. Yanıtlar
    1. üşümemek adına önlem aldıktan sonra sorun yok

      Sil