2 Ocak 2013

ANLADIM O ÇEKMECEDE GİZLİYDİNİZ

Bi tenhada, biraz buruk belki ya da bi kola reklamının etkisiyle geldi yeni yıl. Ama kısa sürdü hüznü, pırıl pırıl bi sabahla başladı 2013. 13' ün uğursuzluğuna inat uğurla geldi-gelmiştir kim bilir.

Gemiler karadeniz' e yığıldı aynı sabah, gece ışıkları gündüz uzun yolları, yolculukları anımsattı.

Noel babasız, hediyesiz, çersiz, çöpsüz ama huzurla geldi yeni yıl. Kırmızı koltuğum, güzel bi sezen şarkısı, karanlık oda...

Ben sanırım huzuru, kaybettiğim yerde buldum, en güzeli de bu.

cem ben




6 yorum:

  1. Sabah sabah iyi geldi. Payımı da aldım gidiyorum.
    İyi günler olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler, sana da iyi günler diliyorum :)

      Sil
  2. "kaybolduğunu anladığın yerde dur! bizi aramaya çalışma ki biz seni bulabilelim"
    derdi annem ben çocukken.
    eminönünde o curcunalı kalabalığın içinde kaybolduğumda bir direğe sarılıp ağladığımı hatırlıyorum. bulunduğum yerden ayrılmamak adına sarılmıştım direğe,
    parmaklarımı birbirine kenetlersem beni asla kaçıramayacaklarını düşündüm kötü adamların.
    kaybettikleri yerde buldular gerçekten, çünkü ben söz dinleyen bir çocuktum.
    söz dinlemiştim, yerimden ayrılmamıştım.

    şimdi şu huzura ben neden söz geçiremiyorum, sahibini arayan arsız köpekler gibi oradan oraya koşuyor. ben peşinde! ne kadar daha sürer bu kovalamaca.
    sanırım yakalarsam kafasına terliğimi fırlatacağım
    "ben sana kaybolduğun yerden ayrılma demedim mi?" diye bağırarak.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bakma bizimki de züürt tesellisi biraz ama artık iyi şeyler düşünme zamanıdır ki huzuru bulalım. hem belki kaybettiğin yeri unutan sensin, kim bilir

      Sil
  3. doğru dedin cem. kim bilir, belki!
    kaybettiklerini aramadan bulman dileğiyle...

    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler...

      keşke diyeceğim ama dünyanın o kadar iyimser olmadığını öğreneli çok zaman oldu.

      Sil