1 Aralık 2012

BU SEFER DE ANLAMAYIN BENİ

O zamanını kaybetmiş..
O zamanını, bi çıkmaz sokakta, bi çocuk parkında ya da kelimesiz bi cümlede...
O zamanını; süresiz rüyaların, soyut kahkahaların, somut kaldırımların kıyısında, ortasında, gülüşünde...
kaybetmiş

yeni resminde
martı sesinde
ve
..

Biraz kapatsak pencereyi
camları karartsak
insanları sustursak
ya da
...
.
ya da
Kıçımızı kaldırıp
hayatla barışsak
sarılsak, öpsek ve dahi sevişip çoluk çocuğa karışsak

ve
bi güzel kadın
ya da bi erkek bedeni
çıplak 
ve azgın bir hayalde;
hayat

ve ilahi bi takipmiş vicdan
sezen diyor.

cem ben, bu sefer de anlamayın beni

30 yorum:

  1. kendimizi anlıyormuyuz ki , karşımızdakinin bizi anlamasını isteyelim..Anlamaz, anlaşılmaz, anlaşamaz ..Hayatt..Laf..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bunun için uğraşırken kaybediyoruz sanırım..

      Sil
  2. ben kaç kez kıçımı kaldırıp haydi barışalım dedim hayata.. hatta o kaçtı ben peşinden koştum.. gururu da bir yana bıraktım yani.. ama barışmak istemedi benle.. şimdi o başka bir dengede başka insanlara başka mutluluklar yaşatıyor.. ben kendi hayatımı kendimi yarattım,rahat ettim.. kafamda bir dünya var.. artık orda yaşıyorum.. nasıl anlamadım seni bak canımın içi.. sen anlama dedin ben de anlamadım sevgilim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hayatla yolları ayırıp mutlu olmak mı?

      ne kadar zor seyi başarmışsın sen bebeYim yaaaa, tebrikler :)

      Sil
    2. evet kendi hayatımı kendim yaratırım yeri geldi yaptım:) hem böylece her şey kendi elimde:)

      Sil
  3. Yanıtlar
    1. bu şekilde daha mutlu olursun, asilik zarardır. tebrikler :)

      Sil
    2. o dediğin mutluluk " ot gibi yaşamak" olur....

      Sil
    3. ot gibi yaşayanların mutlu olduğu bi hayat değil mi bu?

      Sil
    4. ya da mutsuz olmak pahasına, ot gibi yaşamayı kabul etmeyenlerin var olduğu bi hayat...

      Sil
    5. bilsem ''ot gibi yaşamak'' huzuru getirecek ve ben bunu becerebleceğim, direkt ot olurum.

      Sil
    6. anlamsız olur o zaman yaşamak...hayatı bütünüyle kabul etmek lazım...acısıyla tatlısıyla.. bylelikle olgunlaşır insan, kemale erer :)

      Sil
    7. hayata anlamı ben yüklemeyim, huzur olsun bana sade, yeter.

      Sil
  4. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  5. Gördüğüm Cem değil zaten, Cem'de ki Cem'den söz ediyorum ben...İyi bir anımda sana gördüklerimi yazarım...Ama şimdi değil...

    YanıtlaSil
  6. Çıkmaz sokakta, bir çocuk parkı ve kelimesiz cümleler..

    Güzel bir üçleme. :)

    Kendimce anladım. Seni anlamış saylmam.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Anlama anlama, anladığını da anlama...

      teşekkürler.

      Sil
  7. Bu sefer de anlamayın beni demişsin de anlatmak istediklerimi anlatmışken bu pek mümkün olmadı ama bir daha ki sefere söz :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yav ben bu kadar anlaşılır bi insanım da gerçek hayatta niye kimse beni anlamıyor ki :)

      Sil
    2. Seni anlayan kişilerle karşılaşmıyorsun demek ki :))

      Sil
  8. Ben zaten seni anlamıyorum ki, öyle anlamış gibi yorum yazıyorum işte. diğer kişileri bilemem tabi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. doğru cevap :)))

      ben de kendimi anlamıyorum zaten..

      Sil
  9. Merhabaaa iyi haftalar diliyorum Cem'Cim sana ve tümmm okuyucularına:) Anladım ben seni:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba kamikazecik :))

      teşekkürler ve benden de sana iyi haftalar...

      Sil
  10. Teşekkürler canım arkadaşım..

    YanıtlaSil