23 Aralık 2012

BELKİ

Gecenin bu vakti, uyumak yerine bi kahve yapıp, soğuğa aldırmadan seyrederek denizi, dumanını üfleyebilirim   gökyüzüne. Yanında Sezen de dinleyebilirim ya da bıktırmamak için rastgele bi şarkı açarım, belki...

Geceden bağımsız komşu edinirim, beş çayı tertipler, kahve ikram ederim, dedikodu yaparım belki...

Hatta annem kadar temizliğe adarım kendimi, sabahın körü çamaşır makinesini çalıştırırım, halıları silerim yaşlanana kadar, belki...

Ya da babam kadar, o kadar... belki...

Uzun yollara düşerim, çamura batarım, kirlenmek güzeldir demez annem, babam belki...

Gaza basarım en sert virajlarda, kaygan yolda biraz daha gaz, bariyerlere göz kırparım da arabaya kıyamam, belki..

Gecenin bi vakti, ben yine de Sezen dinlerim ki, vazgeçmek yakışmaz gövdeme. Sarı odalar iyidir ya da iyi midir? belki...

Ve dişlerimi fırçalarım en olmayacak zamanda da, kahvenin tadına yabancılaşırım, sonra hayatın tadına ve en son tatma hissiyatımı kaybederim de bi duyum azalır ne çare...

Sonra Sezen çalar, ben alır başımı giderim efeleri gibi, belki...

Ve yeni korkular yetiştiririm kış kıyamet; sera, sabit sıcaklık v.s.

(TIK)

cem ben, belki...

22 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. ya da dönünce her şeyi bıraktığım gibi buldum...

      Sil
  2. ama bir sigara yakmazsın sen.. aramızdaki tek fark bu.. bu gece... sevdiceğim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sigara yakmam evet ama olsun, hava zaten soğuk dumanı mevcut yani bebeYim.

      Sil
    2. o zaman ben dişlerimi fırçalayayım en temizinden.. sonra yatağa gideyim.. ve sen yanındaki sandalyede yatağımın, bana masal oku.. ve sonra o yatağa sen yat-yer değiştirelim- ve ben sana okuyayım en sevdiğin ama en bilmediğin masalı sana..

      Sil
    3. peki o masallarda mutluluk var mı bize Karöshi?

      bilmediğim o masalın kahramanı kim misal?

      ya da....

      Sil
    4. sensin ve benim Cem.. mutluluk var mı bilmiyorum.. ama anlık da olsa huzur var.. kafamızı çalıştırmadığımız anlar var ya.. öyle anlara ait bir huzur.. bu akşam keşke yanımda olaydın canım.. seni seviyorum...

      Sil
    5. bi gün belki olur ya da bizi mutlu edecek birileri olur yanımızda. olur belki değil mi karöshi ?

      ya da biz bize mutlu oluruz biz..:)

      Sil
    6. biz bize mutlu olmamız daha ihtimalli geldi bana ama inşallah diyorum gene de, diğer dileğin için:) iyi geceler canım dostum.. ben son sigaramı içip uyuyacağım.. uyku...

      Sil
    7. iyi geceler kıymetli dostum. tatlı rüyalar.

      Sil
  3. :) yorum yapma özrülüyüm ama hissettirdiklerin güzel:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hissettiklerimi hissetmen de yeterlidir sanırım :)

      Sil
  4. gece güzeldir, beynini mahveden sorulara, korkulara vb bi ton şeye rağmen. en güzeli kimse rahatsız etmez. bide soğuğu iliklerine kadar hissedersen gece çok güzeldir Sezenle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yanlış hareketler bunlar.

      Sil
    2. bir daha yorum yapma bu bloga...

      Sil
  5. Oyyy izin bitmiş, geri dönüş vaktidir şimdi :) Oyyy oy:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tam izin demeyelim buna, mecburi izin diyelim. bittiği iyi olmuş bile olabilir :)

      Sil
  6. Sari odalar ..

    Adi bende sakli olsun .. Cok uzaklarda olsun ..
    Kana cem. Sonuna kadar ak !

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. du bakalım daha ne kadar kanarız :)

      Sil
  7. neler oluyor?
    bu hisler bulaşıcı mıdır?
    havadan mıdır?
    bizdeki bu ruh hali nedir?3

    'Ve yeni korkular yetiştiririm kış kıyamet' demişsin ama korkuları beslemeyelim umutlar yeşertelim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aslında mevsimlik bi durum değil gibi, hayır baharda ne halt edeceğiz onu düşünüyorum.

      Sil
  8. O dediklerinin hepsi özgürlük belki...
    Oyunu tek kişilik oynamak yerine iki kişiyle oynasaydın herşey farklı olurdu belki...

    YanıtlaSil