3 Aralık 2012

YENİ Bİ...

Şimdi ben bi şehir çiziyorum. Kuşbakışı önce, karayolları haritası gibi ya da coğrafi bir başka harita. Sonra yere inip caddelerini, sokaklarını çiziyorum 3 boyutlu, ışıklı dükkanlar büyük alışveriş merkezleri konduruyorum yerli yerine. İnsanlar çiziyorum yere bakan, hızla yürüyen, karşıya bakan ama birbirine hiç bakmayan bakamayan. Altyapısını yapıyorum, elektrik, internet ve diğer bağlantı kablolarını çekiyorum ve aşkı sıkıştırıyorum internet kablolarının içine.

Ve evimi bitirip, bilgisayarımı çizip karşısına geçiyorum...

Şimdi bi şehir kurup içine koyuyorum kendimi, kablolarda arıyorum....
Bilirsin, bilir misin?
...............

Bak rastgele harfler dönüyor etrafımda. Klavyeyi parçalarcasına saçmalamak geçiyor içimden.
ve...
Ben bağlaçları çok severim misal. Söylemişimdir....

Anlamsız cümleler lazım bana, dünya üzerindeki dillerden arınmış saf, anlamsız ya da anlamın en derininde anlaşılmaz cümleler lazım bana. Bana benim dahi anlayamayacağım cümleler, hayatlar, kadınlar, erkekler, hayvanlar, çiçekler, böcekler lazım. Soyut bi şehir lazım bana, soyut bi hayat lazım bana..
Bana.........
kahrolası
....

Yeni bi şiir,
yeni bi öykü
yeni bi hayat
yeni bi....

İsyan gibi değil, boyun eğer gibi değil....

Beni anlamayın, gerçekten bir müddet anlaşılmaz olayım. 

cem

29 yorum:

  1. internet sık sık kesiliyor....demek orda hata yapıyorsun sen...elektrik kablosunu mu deneseydin acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. onu da deneriz o zaman...

      ( o söylediğinden dünyada olduğunu sanmıyorum )

      Sil
    2. hem elektrik alışverşi olur :))
      (vardır, vakti zamanı gelmemiştir :))

      Sil
  2. Hepsi araç bunların.. amaca ulaşmak için. Peki amaç.. ?
    Yorgunum ben..

    ve bence anlamayın demeyin, anlayın deyin ki, ters tepsin. Ki zati hep ters teper. Dünya kanunu gibim. :) :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o zaman sen anla, diğer arkadaşlardan da ters olanlar anlasın olmayanlar anlamasın :))

      Sil
    2. Hımmm... bakın işte bunu anlamadım. :D

      Sil
    3. o zaman oldu bu sefer :)

      Sil
  3. Yeni bir hayat
    Yeni bir aşk lazım sana :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bi "yeni" lazım olduğu konusunda hemfikiriz ya, yeter :)

      Sil
  4. Sana yeni bir aşk, yeni bir iş, yeni bi gelecek lazım :))

    Bana da yeni bir hayat :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ki saydıkların yeni bir hayata denk düşer :))

      işimden memnunum ayrıca:) yine de umarım olur istenen her şey.

      Sil
  5. Nedeni ya da nedenleri nedir bu savrulmaların? Bu kendine kapanışların,belki korkuların...Hayalkırıklıkları mı? Yapma lütfen... "Yeni bi" başka şeylerden önce, "yeni bi Cem" lazım sanki...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. onun için de her şeyin yenilenmesi lazım.

      Sil
  6. Cem hemen şu an yerinden kalk ve bakabildiğin en uzaktaki ufuk çizgisine bak. Hadi rahatla...Bak "bi şey" değişti bile arkadaşım...

    YanıtlaSil
  7. Her şeyin yenisinden nefret ediyorum;eski ama değerli her şeyimi ifade edemeyecek derecede çok özledim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. her şey değildir o ışıl. bazı şeyler değişmeli ki huzur gelsin.

      Sil
  8. Hepimize yeni bir şeyler lazım sıradanlığımızın içinde yitip gitmemek için. :]

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. nedense ben alabildiğine sıradan olmak istiyorum bu ara.

      Sil
  9. Bu da böyle, senin karışık günler günlüğün olsun cem :)
    durulmamız dileğiyle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. umarım, en kısa sürede olur o dinginlik.

      Sil
  10. "İnsanlar çiziyorum yere bakan, hızla yürüyen, karşıya bakan ama birbirine hiç bakmayan bakamayan."

    Bu çok doğru bir gözlem olmuş. :)

    Bir de şu bana çok sık oluyor yav...

    "Bak rastgele harfler dönüyor etrafımda. Klavyeyi parçalarcasına saçmalamak geçiyor içimden."

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ilk cümlede aslolan "bakamayan" kısmı aslında. hani ikili ilişkiler bozuldu anlamında bir yaklaşım değil, başka bi boyut.

      bir de sık sık saçmalarsan o rastgele dönen harfleri ehilleştirebilirsin, belki...

      Sil