21 Aralık 2012

KAR YAĞIYOR HAYATA

Kar yağıyor batıdan Türkiye' ye. Fotoğrafını çekemiyorum dünyanın telefonum kıymetli. Ah ne aciz  ve dünyevi hayatlar, ah ne aciz ve dünyevi değerler, önemler, önemsenenler.

Kar yağıyor batıdan hayata. Toprak beyaz, ağaç beyaz, hayat beyaz, saçlarım biraz ve arabam (artık ) beyaz kardan bağımsız. Sezen çalıyor sabahın bi körü kuytu bi büfede ve kar yağıyor yollara, yüzlere, yüzsüzlere.  ve ben, ve sezen' le ve kapanıyor yollar, ah ne çare...

Aslında mutluymuş o, hayallerini kurduğu şeyden vazgeçip yeni bi hayale dalmış ve dahi sahip olmuş belki ama...  Bütün hayallerini o beyaz, o dört teker, o arabaya sığdırmış.

(Pardon, Sezen aksu - vazgeçtim- tekrar play...)

Sabah yolculuk vakti, sabah yine kar yağacakmış batıdan Türkiye' ye, sabah yine kar yağacakmış toprağa, yola, arabaya, hayata, hayallere...
Sabah belki de...

cem ben, görüşmek üzere...

22 yorum:

  1. Kar iyidir. Herşeyin üstünü örter. :)
    Görüşmek üzere..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bazı şeyleri örtmemek mi lazım ne?

      geldim artık :)

      Sil
  2. ''ve kar yağıyor yollara, yüzlere, yüzsüzlere. ''
    kelimelerine sağlık.

    YanıtlaSil
  3. üç kuruşluk teknolojik aletlerin hayatımızda yer edecek bir anıdan daha kıymetli olması ne kötü..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. maalesef öyle ama böyle olmasını isteyenler düşünsün..

      Sil
  4. Önemli olan mutluluk değil mi ? nereye sığıştırıldığının ne önemi var....Ama vazgeçmesi pek de hoşuma gitmedi söyliyeyim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. vazgeçirenler düşünsün diyeceğim yine...

      Sil
  5. Hayallere kar yağmasın be ,anca geri geldiler hayallerim geri...

    Kar güzeldir ,sıcak mekanlarda izliyorsan yağışını..

    Saygılar..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. peki umarım yağmaz, en azından karadeniz sadece yağmurlu :)

      Sil
  6. hayallerimizin üzerine yağan karlar eridiğinde çamurlu, balçıklı, iğrenç bir hal alıyor.

    ah o şarkı :)

    YanıtlaSil
  7. döndün mü eve sağ salim.. aramadım ben de seni.. uyukladım kar altında ancak..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. döndümmmmmmmmmmmmmmmm, hoşgeldin de bana :)

      Sil
  8. Burada az kar yagdi. Artik yagmiyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne mutlu, burda da yağmıyormuş...

      Sil
  9. değişmemiş. hala sezen.. negüzel! kuul'umsu ben. uğrıyım dedimdi^^ :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. memnun oldum uğramana, her şey değişir de sezen cıksss :)

      Sil
  10. burda kar yağdı bi cm kar için okulları tatil ettiler, arabalar yokuşları çıkamadı, sonraki gün buz tuttu. kar yağmasın yağıyosa da adam gibi yağsın, 2013 dengesizleri göndermesin dünyaya, en azından bana, sonra sen mutlu ol, sezen'in vazgeçtimini rol'den dinle falan filan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kar konusunda Yaradanın seni ciddiye alacağını sanmıyorum, isteme tarzını beğenmez bi kere :))

      teşekkürler bu arada falaaan filaaan :)

      Sil
  11. Bembeyaz örtü bile gecemin derin siyahıyla baş edemiyor maalesef .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. öyle zamanlar oluyor, sonra bi bakıyorsun geceyi karanlığınla yenmişsin..

      Sil