13 Aralık 2012

BU ŞARKI ÇALMASAYDI...

Bu şarkı çalmasaydı sabahın bi körü; lacivert deniz ve gökyüzüne bakıp, mis gibi havayı içime çekip, yüzüme düşen yağmur damlalarıyla huzuru bulabilirdim.

ya da

bu şarkı, hayalinle yaptığım bi son sevişme sonrası çalsaydı, belki de ilk öpüşme ya da...

Günlerden bugün olmasaydı, aylardan bu ay, yıllardan bu yıl ve ben bu şarkıda olmasaydım; karadeniz' in dağları yeşerirdi yine kışa inat, bi marul bahçesi gibi, bi huzur gibi, bi sen gibi...

Bu şarkı çalmasaydı sabahın bi körü, tenin aklıma düşmeseydi sonra ve biraz daha sıcak olsaydı yatak; bulutların arasından güneş ışıkları çıkardı ve deniz altın suyu gibi parlardı yüzüme yüzüme...

adını ezberledim,
yaşını ezberledim,
tadını ezberledim,
ve bu şarkı çalmasaydı, günlerden bugün, aylardan bu ay olmasaydı unutmuştum...

Bu şarkı; muamma...

cem ben, onların yanlış bildiği bi doğrusu var.