13 Aralık 2012

BU ŞARKI ÇALMASAYDI...

Bu şarkı çalmasaydı sabahın bi körü; lacivert deniz ve gökyüzüne bakıp, mis gibi havayı içime çekip, yüzüme düşen yağmur damlalarıyla huzuru bulabilirdim.

ya da

bu şarkı, hayalinle yaptığım bi son sevişme sonrası çalsaydı, belki de ilk öpüşme ya da...

Günlerden bugün olmasaydı, aylardan bu ay, yıllardan bu yıl ve ben bu şarkıda olmasaydım; karadeniz' in dağları yeşerirdi yine kışa inat, bi marul bahçesi gibi, bi huzur gibi, bi sen gibi...

Bu şarkı çalmasaydı sabahın bi körü, tenin aklıma düşmeseydi sonra ve biraz daha sıcak olsaydı yatak; bulutların arasından güneş ışıkları çıkardı ve deniz altın suyu gibi parlardı yüzüme yüzüme...

adını ezberledim,
yaşını ezberledim,
tadını ezberledim,
ve bu şarkı çalmasaydı, günlerden bugün, aylardan bu ay olmasaydı unutmuştum...

Bu şarkı; muamma...

cem ben, onların yanlış bildiği bi doğrusu var.

26 yorum:

  1. Çok manidar oluyor bazen şarkılar..

    YanıtlaSil
  2. zaten hepsi şarkıların suçu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. şarkıları dinlerken düşünmemeyi becerebilmeli...

      Sil
    2. Duymalı ama dinlememeli aslında.. Ya da sadece hissetmemeli.

      Sil
    3. nerede bende o meziyet!..

      Sil
  3. Ben bu Dünyada olmasaydım der gibi olmuş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aslında çok kızdığım zamanlar oldu fakat hiç böle bir şey söylemedim, nasıl bi yaşama arzusuysa artık bendeki :)

      Sil
  4. öle deme yaa ne diyodu Tarkan
    bu şarkılarda olmasa ne yapardık kim bilir :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tarkan demesin onu yav, o belgesel seslendirsin :)

      Sil
  5. Şarkılarda degil ki suç.. Onlara insanları dolduran bizde..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. maalesef öyle de bunun önüne geçemeyiz sanırım.

      Sil
    2. Onune gecmenin tek yolunun , bunun icin ugrasmamak oldugunu soylerler genelde. Ama herkeste ayni sekilde islemiyor.. Bence insanin bu duruma uyum saglamasi onunla yasamayi ogrenmesi lazim.

      Zamanla bir sarkiyi duydugumuzda gozlerimiz yaslanip kalbimiz sıkısıyormus gibi hissetmeyecegiz de hafif bir huzunle eski gunleri yad etmeye baslayacagiz.

      Sil
  6. Çivi çiviyi söker Cem! Aman güzel hatırla, yakında geçicek bu acı falan diyenlerin yatıcak yerleri yok.. Sen gözlerini açıp, başka gözlere bakmaya, değer vermeye, belki de kalbini açmaya başlıcaksın. Başkaları girdi hayatına, hala mı o şarkı için üzülüyorsun o zaman o şarkıda hatırladığını arayacaksın. Eğer o seni kırdıysa bir şans daha vereceksin, sen kırdıysan bir şans daha isteyeceksin. Ben anlamıyorum uzaktan uzaktan üzülmenin faydası ne? Kısacık hayatta sevdiğin insanın karşısına geçip özlüyorum seni diyemeyeceksen ne anladım o sevgiden..
    Kendi yaşadıklarımla harmanlayıp bir güzel gerildim :)))
    Sevgiler ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de senle aynı düşünüyorum da kimin kimi kırdığı konusunda bi anlaşmazlık varsa ne olacak?

      Sil
    2. Şöyle başlayabilirsin..
      "Seni bilmeden kırmış olabilirim. Belki ilerde tekrar kırabilirim. Ama bugün seni bu kadar özlüyor olmaktansa, o gün bana avazın çıktığı kadar bağırıyor olmanı tercih ederim. Ben sen bağırırken dinleyeceğim. Çünkü dinlemezsem seni çok özleyeceğimi artık biliyorum."
      Nasıl? ;)

      Sil
    3. umarım bu yazdıklarını okur ve şöyle başlar;

      seni bilmeden kırmış.....

      :)))

      Sil
  7. Hem özleyip hem de bekliyorsun. Neden? Çünkü biz özlemeyi seviyoruz ;) Cümleten iyi beklemeler ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aşkı sınava tabi tuttum kaybetti, ben ne yapayım :))

      Sil
  8. Ah bu şarkıların gözü kör olsun diye yine başka bir şarkıyı hatırlatmak isterim sana.Birde senin gibi şarkıyı sabahın kör vaktinde denize nazır dinlersen işte o zaman içini daha bir acıtıyor insanın,daha bir duygusallaştırıyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. diğer türlü de çekilmiyor şarkılar be karışık pizza :)

      Sil
  9. Bu şarkı çalmasaydı kendini böyle iyi ifade edemezdin belki
    Cem:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. zaten ben kaşındım, ben açtım şarkıyı. itiraf ediyorum :)

      Sil
  10. Karadeniz'in dalgası boğmadan önce alır, dibe vurur adamı, aç şarkının sesini! :) Yok benim boğulmakla işim olmaz diyorsan da kıyıya, o'nun kıyısına, paralel at kulaçlarını. Yoksa o deniz adamı yutar (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben halka ne yapacağını bilmez bi halde debeleniyorum. kıyısını bulamadım belki de...

      Sil
    2. O halde en iyisi bırakmak kendini suya...

      Sil