26 Haziran 2012

YAT UYU DANA

Kahrolası insan!

Tatile gelmiş olabilirsin, sabah plajda kıçını yayıp güneşlenmiş olabilirsin lakin burası bir ilçe, tatil beldesi değil. dolayısıyla sabahın bi körü işe gitmesi ve haliyle gece bi saatte yatıp uyuması lazım gelen insanlar var. Öküz sen tatildesin diye herkes tatilde demek değil. Gecenin 12 ya da 01 inde attığın o kahrolası kahkahanı bi tarafına iliştir ve git evine yat ya da amuda kalk ne halt yersen ye ama susssss, sussss. O saat olmuş çoluğunu çocuğunu da topla artık sokaktan. 9:30 suları televizyonlarda "Haydi çocuklar uykuya" yazısı çıkıyor ya, burdakiler o saatten sonra sokağa atıyorlar kendilerini, sanırsın çocuk parkı.

Kahrolası çöp kamyonu!


gece 3:00 sularında bana yaşattığın korku+şapşallık+sinir v.s. gibi duyguların 10 katını,  buna sebep olan herkes yaşasın inşallah. Gece 03:00 da çöp toplanır mı yahu, hemde o gürültüyle. kamyonun gürültüsü, tenekelerin gürültüsü yetmezmiş gibi çalışanların da yırtınarak konuşması yok mu.


Malum yaz günü camı açmadan uyumak imkansız, fakat camı açınca odaya dolan o gürültüde uyumak daha da imkansız. Dolayısıyla dün gece de uyuyamadım. Saatin 01:00 inde mahalle kadınları çay yapıp kapıda kahkahalarla içer mi yahu, önceden bu çay saatleri akşam saatlerinde olmuyor muydu? 


tatil yeri ya, deniz var ya, ağam paşam tatil yapacak ya bize uyku haram. Saygısızlar, densizler, terbiyesizler. 


Ben her haltı yaparken "birilerini rahatsız eder miyim acaba?" diye düşünürken bu kahrolası şapşalların rahatlığı beni delirtiyor.  Saygılı olun insan evladı saygılı. Sonra "ay karadenizin incisinde tatil yaptık, bi eğlendik bi eğlendik sorma şekerim" söylemleri ve çirkin bronz teninizle dönersiniz memleketinize. 


acıdan geçtim güzelleştim

15 yorum:

  1. Bizim sesimiz olmuşsun helal olsun sana..Aynı şeylerden bizlerde şikayetçiyiz tatilciler burada yaşayan herkesi tatilci sanıyorlar ...Bizim burda saat 2 de balkonda alkışlar eşliğinde türkü söyleyenler var :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tamam insanların tatil keyfine karışmayı ben de istemem lakin en azından hafta içi belli bir saatten sonra sesinizi kısın. onlara tatil dışı başkası yapsa bu yaptıklarının aynısını biz kadar sabırlı da olmazlar eminim. <Çünkü bu özgüven öyle acayip bir şey ki, ayarını tutturamazsan her şeyi kendine yontan bir öküz oluverirsin bir anda.

      Sil
  2. Demek ki büyük şehir insanlarının dilinden düşmeyen bir sahil kasabasına yerleşme arzusu aslında o kadar da iyi bir şey değil. :)

    Adaya yerleşmek fikrinden hepten vazgeçiyorum. :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sahil kasabasına yazın yerleşip kışın yerleşmemek lazım..:)

      misal burası kışın kuş uçmaaaz kervan geçmeeez bi yer oluyor, bi bodrum değil neticede. hoş bodrum nasıl oluyor onu da bilmiyorum ya neyse.

      en güzeli orta büyüklükte ve yeşili olan bi şşehir merkezinde yaşamak. en iyisi ben gideyim buralardan.

      Sil
  3. Ayy neye sinirleneceğini bilemez insan bu durumlarda :) ben de yanımdan karınca geçse uyanan bir tipim şimdi okuyunca gürültü yüzünden komşularla olan kavgalarım geldi aklıma :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. en sevmediğim şeydir uyku halindeyken rahatsız edilmek. kaldı ki gündüz uyuyamam, gece ne uyuduysam o. uyuyamadıysam doğal bi sinir oluyor bünyede. doğallığı nedensizliğinde..:)

      Sil
  4. Kesinlikle katılıyorum.Hocam üşenmeyeceksin arayacaksın polisi.Onlar üşenmmiyorsa rahatsız etmeye sen de üşenme ve gerekirse her gece polisi ara ve sen de onların rahatını boz.Yap bunu !!! Okurken bile empatim tavan yaptı ve sinir oldum.. Saygılar ....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sorma ya, anlık gürültüler var bir de. hem belediyenin çöp kamyonuna kim ne diyecek. bu sıkıntıyı yaz boyu çekeceğiz, belli...

      saygı benden..

      Sil
    2. Yorumculara yorum yapılmazmış blog aleminde ama ben buna yapmadan geçemeyecem GÖK-TÜRK çok güldüm yorumuna :)))

      Sil
  5. Tatil anlayışı tamamen farklı bir toplumuz.. O an keyfimiz yerindeyse başkasının keyfini kaçırma düşüncesi aklımızın ucundan geçmez... Anlaşıldığı üzre bu yıl sana pek rahat yok ama dilerim anlayışlı insanlar olur bir sonrakiler :)

    YanıtlaSil
  6. Tatil denince ipin ucunu kaçıran bir milletiz.. Eğlenirken başkalarının rahatsız olabileceğini aklının ucundan dahi geçirmekten aciz insanlara laf anlatmak ne zordur bilirim.. Umarım bir daha gelecek olanlar çok daha anlayışlı insanlar olurlar..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kendi yaşadığı şehirden uzaklaşan insaların aklı da memleketlerinde kalıyor zaar. bi rahatlık, bi gevreklik çöküyor bir kısmına. aman kim beni tanıyacak beee deyip dökülüyorlar yollara. msail bugün bedeninin yarısı kum, yarısı çamur bikinimsi bi kıyafetle merkezde gezen bi bayan gördüm. kumunu, çamurunu temizle kardeşim bari. her plajda bir duş vardır. paçozluğumuzu her yerde göstermek zorunda mıyız bilemedim.

      Sil
  7. Allah sabır versin. Doğada tatil yapanlar en iyisiymiş. Herkes için. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. saygı lazım en önce galiba. o olduktan sonra sorun kalmaz gibi...

      Sil
  8. Bloglar Listesi üyesi olduğunuz için, Blog Rehber tanıtım sayfanızı hazırladık.
    Lütfen bir göz atarak; a) değişiklik isteklerinizi b) bulunduğu kategorisi yanlış ise c) olması gereken başka kategoriler var ise c) mevcut kategoriler uymuyor ise önerdiğiniz kategori adını bildirmeniz halinde talepleriniz yerine getirilecektir.

    Ayrıca:

    Bloglar Listesinde yer alan isimlerin bazıları, Blog Star Seçmelerinde önerilen blogların isimleri olduğundan ve listeye otomatik alındıklarından dolayı, şu soruyu da sormak gereği duyuyoruz:
    Listeden ve/ya tanıtım sayfalarından kaldırılma talebiniz var ise onu da bildirin lütfen.

    Tanıtım sayfanıza girmek için:
    link: http://blogmuhtar.tk/ veya http://mahallemizinsakinleri.blogspot.com/
    burada kişisel bloglar sekmesinie girdiğinizde Günce Blogları sekmesine geçerseniz listede blog adınız bulacaksınız.
    Onaylarınızdan sonra, bu tanıtım sayfaları, ulaşım kolaylığı için, Bloglar listesine bağlanacaktır.

    Bu noktadan sonra kategorileri tekrar değiştirmek zor olacağından özellikle kategorileriniz konusunda bize bilgi vermenizi rica ederiz. Tekrarlıyorum: Eğer mevcut kategorilerden başka bir kategori olması gerekiryorsa bunu da bildirin yeni bir kategori açalım.

    Şimdiden teşekkürler

    YanıtlaSil