24 Haziran 2012

AL SANA PAZAR-2

Tüh, Serdar Ortaç yine albüm çıkartmış
eh inşallah acıları heveste, güneş açar aheste, bi kapalı kafestedir* de klip çekimleri gecikir. Hoş 8-10 kız arasında kaybolma eğiliminde genelde kliplerinde ya neyse.mandanın yuva yaptığı söğüt ağacından sinek tarafından kaçırılan yavrusu ve peşi sıra banılan tridi** geldi aklıma da...  her şey aynı yavrum bizde hala

vaaaaayy adamım süpersin
Kelimeleri ala seviştiriyorsun, kaslı ve yakışıklı oluşunun yanında, zeki ve de akıllısında, peh...

Yuh be dünya, bırak sırtında taşıma artık şu insanları, az kaldı senin de tridine banacaklar. Tirit de eski bir osmanlı yemeğiymiş. ayrıca kaslı olduğun kadar bilgili, cesur, sert bakışlı, yumuşak mizaçlı, döşü kılsızsın da... olanı da ağda yaptırmış, malum moda.

hadi havai fişek patlatalım da kıçımızı devirip izleyelim sağa sola saçılan ışıkları. İnsan evladı işte, nelerde arıyor çareyi.

Gel bi Ankara misket döktürelim şu yanda. Peşi sıra Ege' den zeybek döktürürüz de sert bakışlı, cesur, döşü kılsız imajımız doğrulur. Malum Deli Yürek Kenan sade Zeybek oynar, takım elbise giyer de kravat takmazdı v.s.

''Hadi körebe oynayalımmmmm'' diyen şirin blog yazarları da vardır herhalde, yoksa ben evinizin şirin blogger yazarı olmaya,
a-dayım
b-amcam
c-hiç biri (serdar ortaç dinlerken hiç şikayetçi değilsiniz, bu esprim mi soğuttu hayattan sizi, çok ayıp..:))
ayrıca blogger ve yazar kelimesini aynı cümle içinde kullanacak kadar aşağılıksın ama yine de Öperim dizinden zor olsa da (biraz esnek olmak lazım tabi). Kendimi dizimden öptüğüm için kınamayın beni arkadaş, dizinden öpülecek kadar kıymetli kimse yok kendimden başka, üstelik yıllar evvel kıymetli yazarımız cemal süreyya bileğinden, soluğundan, dudağından, afedersiniz kasığından öpmüş de öpmüş birilerini ''sayım'' şiirinde. buyrun bu da kıymetli sezen' in bestesiyle şarkısı: SAYIM

Neyse güzel bir Serdar Ortaç şiiriyle yavaş yavaş sonlandırayım yazımı;
Bana bu da geçer de geçebilirim
hayat onu çeker de, çekebilirim
umarım bu ayrılık sonumuz olur
yaşa göre geçer de, geçebilirim.  ( harika, duygusal geçişler yaşıyorum, göz bebeklerim göz yaşımla ışıldıyor.:))

vah vah bugün pazar
vah vah vah yarın pazartesi
ayrıca büyük-küçük harf olayına bilerek ve isteyerek uymadım, uymam da...

(*üzgünüm bi Serdar Ortaç şarkısı, ** tridine bandım diye bi türkü bilirsiniz, de, kime ait ben bilmiyorum)

acıdan geçtim güzelleştim

14 yorum:

  1. Öyle bir Pazar yazısı girmişsin ki neresinden tutup yorum yapayım şaşırdım (yorum yapamadım da kıvırıyorum)

    Serdar Ortaç da paraya para demiyor ya pes diyorum ben başka da bir şey diyemiyorum..Lay lay lom yaşayacaksın bu dünyada Serdar abimiz gibi..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allah daha çok versin, ne diyelim. Adam mükemmel besteler yapıyor neticede.

      ...:))

      Sil
  2. Gereksiz yazilarin yazarini 'gereksiz adam' nickiyle animsiyordum ben. blogumda kalbini kirdigim ziyaretcim sendin demek. yazilarini eskiden cok okurdum. vakit buldugum anda tekrar actim neler kacirdigimi görmek icin ve nickini görunce konuya yazacagim yorumu unuttum :) kaliteli yaziyorsun gercekten. iyi geceler arkadasim. kabaligim icin tekrar özur dilerim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yahu ne oldu da kalbim kırıldı yine diye düşünürken bloguna gittim, eski yorumları karıştırdım ve buldum. olayı hatırladım tabi de senin bloğunda gerçekleştiğini unutmuşum. orda beni acıdan geçip güzelleşen kız sanmana bozulmamıştım, tabir garip geldi. neysee, geldi geçti..:)

      teşekkürler bu arada..

      Sil
  3. AAA vatansever, cesuryürek, Allahın adınız ağzından düşürmeyen, yıllardır dünya evine giremeyişine boynu bükük bakışan esas delikanlı Serdar Ortaç babası öleli bir hafta oldu ya da olmadı albüm mü çıkarmış... Hiyyy hayranlarına olan saygısından acısını içine atıcak, yaz konserleri serisini içi kan ağlasa da kaçırmıycak anlaşılan. Sözlerindeki derinlik bana sığ geliyor hayranları kusuruma bakınmasın. Yoksa çok üzülürüm.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çeşitli anlaşmaları vardır tabi, mecbuuren çıkartmıştır!..

      her şey tamam da sözlerindeki derinliği anlamaman ve hatta sığ bulmanı yadırgadım...:)

      güzel bir serdar ortaş şarkı sözüyle bitireyim dedim ama hangisini seçeyim diye kararsız kaldığımdan bitiremedim..:)

      Sil
  4. kas takıntısı var bi, onu anladım ben bu yazıdan.

    (espri çok kötüydü be :P)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle...

      ama uğraşıyorum olmuuyor, olmayınca olmuyor dedikleri bu olsa gerek..:)

      Sil
  5. Bu kadar olur Cem. Serdar'in aynı dizelerinde kalmışız :-) öldürecek şu serdar beni yaaa. Ne guluyorum tarif edemem ınan.... :-) Ve aynı tepkiyi verdim yeni album haberine. Bu arada sevgili biraderim bana benzemeye basladin sen yaaa. Benim yazilarima benzemiş bu yazın :-) dışarıdan bakınca yazan kişinin aklından şüphe ediliyor olduğunu gördüm :-)

    Gunaydın bu aradaaaaa.
    İyi bir hafta olsun arkadaşım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ya şunu dedin ya kalbimi kırdın. u arada sevgili biraderim bana benzemeye basladin sen yaaa. Benim yazilarima benzemiş bu yazın :-)... eyvallah sana benzeyeyim de, burdan şu sonucu çıkarttım sen benim eski yazılarımı okumamışsın, işte buna bozuldum haaaaaa...:))

      Allah sonumuzu benzetmesin deeeeerrr, saygılarımı sunarım..:)

      Sil
  6. Mümkün değil okumamam. Daha neler? İstersen sözlü yap cem. Ama önce bir kahvalti yapayim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. peki, o kadar blogdaşlığımız var bi kahvaltılık süre vereyim bari, sonra sözlü yapacağım, evet. hemen yanda eski zamanlar başlığı altında "al sana pazar" diye bir yazı var, bunun ilki. ordan mı sorsam ilk..:) hadi bak kopya da verdim..:)

      afiyet olsun.

      Sil
    2. evet.. kahvaltım bitti. yeni favorim olan labne peynirin üzerine tane tane koyduğum çilek reçelli kızarmış ekmeklerimi yedim.. beyaz peynirimi ve 3 adet siyah zeytinimi de. kaşar peynirini sevmem kahvaltıda. çok tercihim değildir. hem ben, erimiş olan kaşarı severim. neyse.. yedim bitti, iyi de gitti. sözlü yap bakalım şimdi. neye uyuz oldun anlat bakalım. de bakalım. dökül bakalım.

      Sil
    3. kaşar peynirini her türlü severim, haberlerde duyduğum iç karartıcı haberlere rağmen severim. çileği ve onunla yapılan her şeyi de severim ama kahvaltıda bal tercih ederim. zaten sabahları uyanınca aç karnına 2 kaşık balı suyla karıştırıp içerim. neye iyi geliyor bilmiyorum da içerim işte..:)

      neyse sözlü yapasım da kaçtı. kaldı ki yazarak sözlü yapmaya teşebbüs eden ilk insanlar da biiz olacağız dikkat..:)

      Sil