12 Haziran 2012

SİLMEDEN AKŞAM SİLMEDEN SABAH SİLMEDEN

Aslında ben en güzel silmeden yazarım.En azından hiçbir haltını beğenmeyen bünyem, bu endişesini bertaraf edebiliyor bu vesileyle ve daha gerçekçi oluyor söyle yazdıklarım (çizince silmiş olmuyoruz neticidi ki netice olma ihtimali de var onun). Neyse sağolsun Kamikaze arkadaşım Mimlemiş beni, Mim yazmayı pek sevmem deyip entelektüeil ya da entelektüel bi duruş sergileyeyim olmaz mı?

silmeden akşam silmeden sabah silmeden. Sonra akşam sonra sabah silmeden*

Bugün leş gibi bir gün aslında, camı çerçeveyi kapatasım var hayata. Küçücük memleketlerin park sorunu olur mu, olur. Sonra yaradan bi denizle ödüllendirdiyse o kara parçasını adımın para. Kışın yüzüne bakılmadığı bu yerler yazın her mecrada övüle övüle bitmeyen yazılara konu oluyor. Dışı seni yakar içi beni hacııııııı...

Karadeniz' in incisi, çok ala. Adım başı para lütfen, nefesinize sonra bakacağız, tarife belirlemeye çalışıyoruz.

Her işi profesyoneline bırakmak lazım lakin, diğer türlü açgözlülir açgözlüler sarıyor ortalığı da yeyip yeyip doymuyorlar seni. Sonra sen hep hayalinde yaşattığın memleketin yavaş yavaş kabusun olmasını seyrediyorsun iyi mi!

İki gündür ŞU şarkıyı dinliyorum (ŞU' ya tıklarsanız çalmaya başlar diye umud etmekteyim). Ondan mı efkarım yoksa başka bir eksiklik mi var bende bilemedim. Ama içimde bi boşluk var, yooook sıradanlaştırma bünyende benim boşluğumu, yapma bunu bana. Çok zaman önce yazmıştım herkesin acısı kelimelerde sıradanlaşır diye, bunu yapma bana arkadaşım. Baharda kapımı çalıyordu da ben mevsime atıyordum çamuru, yazın ortasında bu da neyin nesi: boşluuuuuukkkk....

Velhasıl oraya gittim olmadı, hayal ettim hayal ettiğim yerde olunca müthiş bir huzuru yakalayacaktım, yaptım o da olmadı. Şimdi yeni şeyler söylemek lazım  mıııışşşş  hadi söyletsenize bana....

*Yaşar KURT' un ŞU şarkısından esinlenilmiştir. Esinli bi adamım neticede, gayet normal esinlenmem ondun bundan


acıdan geçtim güzelleştim

43 yorum:

  1. "Bugün leş gibi bir gün aslında, camı çerçeveyi kapatasım var hayata " büyük laf etmişsin arkadaşım.

    "Sevgi kuşun kanadında".. bu şarkıyı Hasret Gültekin'den de dinle olmaz mı? çok sever çok dinlerim.

    ne güzel yazmışsın yine de silmeden. okudum bir çırpıda bölmeden ben de. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ah pandora vah pandora. nasıl desem neresinden anlatsam...

      neyse bazen olur insanlar böyle diyeyim en güzeli.

      dinledim, dinledim. güzelmiş, sağol...

      Sil
  2. Hani tatile gidince düzeliyordu bu boşluk işleri ?
    Sorma artık Türkiye de yaşam=Para=Kaz gibi yolunmak.
    İçimden bir sövüyorum ki..
    Alınan vergilerde bu pahanın cabası tabi.
    Aldığım maaşın %80 ni vergiye direkt gidiyor..
    Şahane devletimizden aldığımız güzel hizmetlerin (!) karşılığı sanırım...
    Yerler çöp içinde, çarpuk çurpuk kentleşme, devlet dairelerinde suratı 5 karış memurlar, iş süründürmeler bu güzel hizmetlerin(!) yalnızca bir kaç tanesi..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ya sen bana bakma, benim boşluğum düzelmeeeezzz. tüh yakalandık..:)

      Sil
  3. Ben de zevkle okudum. Ezan okunurken diğer cami imamının arkadaşa katılıyorum diyerek kaytarma hayalime denk düşmüş gibi oldu pandoraya katılıyorum desem daha kısa olacaktı:) Neyse saçmaladım bu ara conta yandı bende af buyur.Hasret Gültekin candır diyerek gittim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. olur olur, bizim contalar zaten yanık kaç zamandır. en iyi biz anlarız birbirimizi.

      ben şimdi yazıda bahsi geçen cem karaca şarkısına takmaya devam etmekteyim. az sonra yanımdakiler kafayı çizebilir çünkü 10. tekrar mı oldu ne..:)

      Sil
    2. Cem Karaca olayı bende de sık sık tekrarlar kaptır git:)

      Sil
    3. okumamışsındır sen Ebru hanım :)) gayet uzun bir yazı atma kafadan :))

      Sil
    4. ehu ehu. baştan bi cümle ortadan bi cümle sondan bi cümle mi yapıyoooorrrrrr..:)

      Sil
    5. ehu ehu mu yazdım ben o ehu ehu ne ya...

      Sil
  4. len valla okudum sor sınav yap alla alla kızım sen gibi döşenmemiş adam paragraf paragraf bi de şarkı attırmış daha nolsun hahaha burayı da bozduk len

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bi şarkı bir de şarkı sözü, hakkımı yeme lütfen..:)

      Sil
    2. iyi ebru iyi. devam et hala bana bok atmaya. kıskançlığından yapıyon bunu sen biliyorum :))) yanıtla şeysi sende yok ya derdin o. kimde varsa oraya yorum yapıyon özellikle :)) yanıtla özentini gidermek için ahahahahahah


      Cem kusura bakma yaa. bi kaç laf etmem lazımdı şu kendini bilmeze

      Sil
    3. yok yok keyfinize bakınız ama yorumlara bakmadan cart diye yayınlıyorum, küfretmeyin de..:)

      sonradan okuyorum gerçi...

      Sil
    4. Hahaha Cem siz bi gidin diyebilir:))

      Sil
    5. ben bu altta yanıt ver şeysi olan arkadaşları aile eşrafına eşe dosta resil edene kadar yorum yapmazsam nolsun.

      Sil
    6. kıskançsın işte.

      Cem bıktı bizden valla :)

      Sil
    7. yok şuan kendimden bıkmakla ilgileniyorum, siz üstünüze alınmayınız.

      Sil
  5. meseleye açıklık getireyim oldukça kariyer sahibi bir muhterem olduğumdan kaytarmamak için kısa yazıları okuyabiliyorum mesai saatlerinde:)ama burayı okudum daha yeniyim ya ondan sonra uzun yazarsa okumam:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. pandora' nın yazısına yaptığın yorumu gördüm, "uzun yazmışsın okumadım" yazmışsın..:)

      Sil
    2. Onu okumak için önce bi rahatlamam gerekiyor 2 masör tutuyorum bir kadeh şarp filan:))

      Sil
    3. pandora ancak böyle okunur diyorsun..:)

      Sil
    4. ne yani o kadar mı kasıyorum yazıda.. uyuz seni :) pis nehir ida nolcak :))

      Sil
  6. misal burada imla şeysi var bak 'açgözlülir'

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. a vallahi okumuş, Allah seni inandırsın pandora okumuş..:)

      Sil
  7. okumadığımı da derim ama:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dobrayım diyorsun ama ben dedim sen deme sakın, dobrayım deme, yapma bunu...:) dobra olmayan bir tane ünlü kadın yoktur malum...:)

      Sil
  8. Şu sağ alta doğru kayan bıdıbıdı şeysinde sayfam nüçün yok okumam bak. okumadan yorumlarım:P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yok muuuuu?

      olması lazım gelmekte, nerden gelmekte soldan soldan gelmekte...

      ehu ehu dan sonra zirve yapayım dedim..:)

      Sil
    2. ben bükün izlediklerimi ekledim oraya ama demek ki bi hata oluşmuş. şimdi tekrar ekledim..:)

      Sil
  9. yaa sen ne fenasın yaaaa :))) daha yeniyim ya ondan sonra okumam diyor yaaa. ne zaman okumuycan maaşa bağlandığında mı :)) ahahahah delisin sen yaa :)

    madem öyle. bir imla şeysi daha var, hadi onu da bul madem :)) hadi bul bakayım. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet bulmalısın..:)

      ben de iki köyü birbirine katan kişi.:)

      Sil
    2. şimdi benden sağ ya da sol kroşe bekliyon de mi Ebru'ya :)

      Sil
    3. lütfen şiddet yanlısı ol Cem. çakayım şuna iki tane :)

      Sil
  10. UMUD derken pçtk şeysine göre değişime uğrar burada tek yani umut olmalıydı:P blahhh hobaaa

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir de ana dilim Türkçe olaymış TDK beni havada kaparmış:P

      Sil
  11. Güzelmiş ŞU şarkı vesselam.. Ayrıca diğer şarkıdan esinlenmen de iyi olmuş :)

    YanıtlaSil
  12. Silmeden harika yazmışsınnn:))Çok çok çok teşekkürler:)

    İki şarkı da çok güzel.

    YanıtlaSil