26 Haziran 2012

AH MARY


Ah mary
yanaklarını öpmeye doyamadığım sevgili.
Sabah güneşim
gece gözlüm
yıldırım bakışlım.
Satır aralarına sakladım gerçek adını
Tenini örttüm geceme.
Gül kokulum...

Ah Mary
Gavur memleketlerine hasret sevgili
Gül benizlim,
hasretim;
Hırçın dalgalar sildi mi adımı?
Telefonlardan silindi mi numaram?
Unuttun mu?

Ah Mary
Yaylaların yaban çiçeği
Ne yapsam da doğsam gecene yine
Baldır bacak, leş kokan hayatlardan alsam etini.
Sahibi olduğun yere,
kırlara bıraksam seni.

Ah Mary
Şarkılarda duydum bugün sesini;
buğulu,
kırgın,
korkak sesini...
Nakaratına eşlik ettim,
duydun mu?

Ah mary
Ah umutsuz hayatımın umudu
gece gözlüm,
aşk şarkım,
Unuttun mu beni?

acıdan geçtim güzelleştim (TIKLA)


8 yorum:

  1. Şiirlerden pek anlamam (duygusuzun tekiyimdir) onun için güzel bir şiir diyebilirim sadece..

    Yazılarını sosyal paylaşımlarda paylaşıyorum bu da sanata katkım olsun :)

    Bir de FF(friendfeedde)de varmışsın sen :)

    Neyse günaydınlar olsun hoş bir gün olsun...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. orda varım da (FF) şifremi unuttum..:))

      sanata büyüüüük bi katkı yaptın, aman nasıl bi katkı sorma gitsin..:)

      teşekkürler, sana da günaydın.

      Sil
    2. Yazıların düşüyor FF e oradan gördüm ,şaşırdım da aslında :)

      Sanata saygımız sonsuz anlamasak da ;)

      Sil
    3. sanat olarak addetmemek lazım bizim yazdıklarımızı, gerçekten.

      Sil
  2. Yİne güzel bir şiir, bence ciddi ciddi düşün şiirle ilgilenmeyi. Doğal bir yeteneğin var,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler vlademir ama bunun için altyapıyı sağlamlaştırmak lazım, şuan bunu yapamam. diğer türlüsü de bana uymaz. mütevazılık diye değil, gerçekten o potansiyeli görmüyorum. Düşünsene bi orhan veli şiirlerini...

      Sil
  3. günaydınlar oldukça güzel bir paylaşım olmuş videoyu da şimdi dinledim bu grup düş sokağı sakinleri değil mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. murat yılmazyıldırım bu. o grubun bir üyesi, ayrıldılar artık malum. kent ozanları diye bi albüm vardı sanırım, orda seslendirdiği bi şarkı bu.

      Sil