25 Haziran 2012

MSN DİYALOGLARI-2

vilma:
şimdi ..... gitsek
 şöyle pöfür pöfür
 kaşar ve mantar yanında
 çoban salata
 pehh
acıdan geçtim güzelleştim:
 ya evet
memleketi de özledim mi ne?
vilma:
 :)  :)
 sonra ordan denize
 acıdan geçtim güzelleştim:
 aman gelsem duramıyoooommm, gitsem kalamııyooom, batsam çıkamıyoooomm, etsem yenmiyoruuum kemiksem denmiyorummm...
vilma:
 yanii
 aaaacayipsin
acıdan geçtim güzelleştim:
 yani insan eti yenmez
 onu demek istedim. :)
-------------------------------
acıdan geçtim güzelleştim:
 nerde kalmıştık?
vilma:
 bilmem... yeniden başlayalım o zaman.
acıdan geçtim güzelleştim:
 ben evde kaldım dün
 seni bilmem
 "evde kalma" bu hayatta bi başına kalma şeklinde kullanılsa bile ben evde kaldım
 felsefeyi sallarsak, evlenemediğim için evde kaldım da diyebiliriz
vilma:
 : )
 kız kurusu drler ya, erkeğe ne derler acaba?
 acıdan geçtim güzelleştim:
 erkek yaşı olabilir mi?
 kız- erkek, kuru - yaş bağlamında
 artık seviye bu noktada bende, ben ne yapayım
 vilma:
 aaa baya baya kafaya taktın yani bu işi
 anca mı dank etti sana
 acıdan geçtim güzelleştim:
 Yok yahu, eğlence olsun maksat. Ha ayrıca kim yalnızlıktan korkmaz ki?
 Bir gün öyle bir girişimim olursa denize düşenin yılana sarılması gibi bir hareket olmuş olur
 deniz = yalnızlık
 evlilik=yılan
 anlayacağın hala ihtimal dahilinde bile değil

vilma:
 mantıklı bi çözümleme olmuş
 ama ne bileyim, ummadık taş yarar baş demişler
 belki de hiç ummadığın kadar mutlu olursun
 önyargılar
acıdan geçtim güzelleştim:
 sargılar
 kargılar
 yaygaralar
 zarganalar
vilma:
 v.s.
acıdan geçtim güzelleştim:
 piranalar
..... 

8 yorum:

  1. valla memleket ozleminden girmişsiniz ikili ilişkilerden evlilikten piranalardan çıkmışsınız faydalı bi yazışmaymış :)))


    denize düşmek yılana sarılmak mevzuu şahanedir tamamen seçimle ilgilidir...

    sarılsan bi türlü sarılmasan bi türlü.
    ya deniz de boğulacaksın ya sarılacaksın.

    ne kadar acı çekeceğini seçmeyle ilgili hahahaaa.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben öyle sabit yerlerde kalamam. mevzuya girdiğim yerden çıkmak bana göre değil..:)

      Sil
  2. Evde kalan erkeğe tohuma kaçtı denmesi caizdir :p

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahahahahahahahah

      çok güldüm buna yahu...)

      diriyim, gencim daahaaaa...:)

      Sil
  3. konu nerden nereye gitmiş bol konulu, bir sohbet olmuş:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben zaten daldan dala bu ara, vilma da benden geri değil. bir araya gelince böyle bir şey çıkıyor ortaya..:)

      Sil